.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 13:13:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zwiekszenie mocy autka
PostNapisane: 03.sty.2008 19:14:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 07:23:25
Posty: 7
Witam wszystkich Użytkowników chciałbym zadać takie nieskomplikowane pytanie w którym myślę ze mi pomożecie. Nie dawno zakupiłem okazyjnie audi 80 2.0 16v quattro, które ma niby seryjnie około 140 koni i momentu 185Nm. Chciałbym sie zapytać czy w tym silniku da sie wstawić turbo lub kompresor który by podniósl by mi moc do 200koni na poczatek. Potem bym juz sie zastanawiam nad zakuciem jednostki napedowej. Wszystko sprawne i elegancko smiga. Przeróbke bede robil sam tylko strojenie komus bym zlecil. Co by trzeba bylo zmienic w aucie zeby wstawic kompresor bo bardziej mnie on interesuje, a mianowicie chodzi mi tu o eatona z mercedesa m62 bodajże. Silnik bym odprezyl dal wieksze wtryski, duze ic pod zdezak jak najwiekszy, wieksza pompe paliwa np od v6 wtryski tez od v6 by moze podeszly. Ale co z wystrojeniem jest tu wtrysk mechaniczny i czy on moze pozostac czy go wymienic na jakis inny. Do tego dam zawór upustowy na wszelki wypadek. Doladowanie max 0.7 bara bedzie. Co zrobic z tym mechanicznym wtryskiem wymienic go na cos innego , a na jaki. Mozecie mi podradzic z tym wtryskiem co zrobic i od czego wziasc wtryski i pompe. Zawsze mazylem o aucie z doladowaniem ale sa drogie wiec sam chce zrobc takie sobie. Nie za mocne ale zeby ladnie smigalo. Prosze o porady co z wtryskiem i wystrojeniem auta. Bo montaz podzespolów nie bedzie robil mi klopotów. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 20:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie chce zabijać Twojego entuzjazmu więc powiem to jak najdelikatniej :
ZAPOMNIJ !!
piszesz, że nie stać Cię na uturbione fabrycznie auto a chce robić przeróbki całego motoru wstawiać kompresory, turbinę, IC pod zderzak .....
kolego piszesz o gruntownej przebudowie całego motoru w dodatku chcesz to zrobić sam a wybrałeś jednostkę napędową z KJ-etem.
Koszty przeróbek które chcesz wprowadzić będą GIGANTYCZNE daje Ci 0 % szans na udany mod.
Tak więc przemyśl jeszcze raz swoje zamiary i albo Cię stać i kupujesz np eSkę i masz materiał do dalszych modyfikacji, albo Cię nie stać i kupujesz sobie 1,8 na gaziku
Brawo za marzenia ale z tego po prostu nie będzie nic. No chyba, że masz pięknie wyposażony warsztat gdzie będziesz w stanie np. zbudować kolektory i sakiewkę pełną srebrników :peace:
Z ciekawości zapytam jeszcze ile masz lat i jakie masz doświadczenie w budowaniu jakichkolwiek projektów motoryzacyjnych

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 21:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Buba napisał(a):
Z ciekawości zapytam jakie masz doświadczenie w budowaniu jakichkolwiek projektów motoryzacyjnych

z tego co widać to parę lat w chyba Dahlback Racing :peace: :diabel:
mendrus8 napisał(a):
Do tego dam zawór upustowy na wszelki wypadek. Doladowanie max 0.7 bara bedzie.

mendrus8 napisał(a):
duze ic pod zdezak jak najwiekszy

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 21:35:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
i mamy nowy dzial----
"wies tuning" :diabel:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2008 22:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2004 20:21:43
Posty: 119
Lokalizacja: kętrzyn
witam.
poczytaj to:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=
to są mody silników 5 cylindrowych ale nie w tym rzecz, wszystkie mody poza moim zostały zastąpione silnikami 2,2 20vt bo tak naprawdę nie opłaca się modyfikować wolnossącej jednostki audi pod turbo, powstają chore koszty. Piszesz o odprężaniu zakładaniu wtrysków od V6 (nie nadają się), zmianie układu zasilania w paliwo, pompach srompach i innych duperelach, policz tak na sucho co ile kosztuje to wyjdzie Ci, ze lepiej sprzedać wolnossaka i kupić np S2, które ma potencjał do przeróbek. Lepiej pooddychaj i odpuść sobie aż tak zaawansowane modyfikacje. Moje auto zostało zaturbione bez żadnych modyfikacji układu zasilania, bez odprężania, cudem po długim strojeniu k-jeta jeździ i to nieźle, ale nie pompuję więcej jak 0,5 bara, cała modyfikacja nie licząc pracy wyszła jakieś 2 - 2,5 tyś. Aby zrobić to tak jak być powinno zabrakło by 10tyś więc lepiej było by władować silnik od eski. Jeżeli nie masz kupy kasy proponuję instalację tzw soft turbo i dmuchanie 0,4 bar, seryjny wtrysk i pompka wydoli i da się to zestroić (ale łatwo nie będzie)
pozdrawiam :peace:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 15:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 07:23:25
Posty: 7
NIe pisalem ze nie mam kasy ale i sie zapytalem czy to ma sens. Wiec sobie odpuszcze i bede jezdzil tym co mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 15:41:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
Odpuść i jeździj tym co masz :!!: możesz co najwyżej pomarzyć .......... ;)

inna rada sprzedaj to i kup s2 ,s4,s6 i możesz porobić mody na ponad 300ps,
ale siano trza mieć,inaczej będzie stało na kołkach

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 19:23:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
krzycho0110 napisał(a):
......inaczej będzie stało na kołkach


na klockach :)..

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 22:28:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
mendrus8 napisał(a):
NIe pisalem ze nie mam kasy ale i sie zapytalem czy to ma sens. Wiec sobie odpuszcze i bede jezdzil tym co mam.


spoko kolego
marzenia to fajna rzecz. Po protu jeszcze nie nadszedł czas na Twoją bryczkę. Jak kaska będzie większa i życie poukładane to przyjdzie czas na nową zabawkę.
W końcu my mężczyźni zawsze zostajemy dziećmi tylko mamy coraz droższe zabawki :peace:

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 16:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 23:54:21
Posty: 7
Przechodziłem przez takie wizje, jednak porządna instalacja ze sprężarką rootsa to ok 12 tys - bez sensu. Lepiej kupić V8...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2008 16:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 23:54:21
Posty: 7
Tylko oczywiście musisz się liczyć z tym, że np tarcze hamulcowe do v8 kosztują prawie tyle co cała 80. Jedzie za to kosmicznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: