.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 21:00:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: zero konkretow o tuningu audi, ani chip ani piggy back
PostNapisane: 13.sty.2008 19:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 17:38:51
Posty: 25
Lokalizacja: lublin
doładowuje atmosferyczne audi, szukam programow do edycji zawartosci epromu w ecu, nic nie ma dla audi, dlaczego nikt na swiecie nie napisał zadnego programu, na stronie nissana jest wszystko, program rom edit albo live edit stworzono specjalnie dla nissana. To forum na temat tuningu mechanicznego mówi niewiele, pisane są teksty typu zrób swapa ale jak coś konkretnego typu wałki rozrzadu, turbo , intercoller, obróbka głowicy, kute tłoki, to nikt nie wie od jakiego samochodu pasuje do innego.
Oceniam to forum jako słabiutkie, nic nie można się dowiedzieć, nawet w temacie wydechu (jak przerobić z atmosferycznego do doładowanego) nic konkretnego nie znajduje.
Inne przykłady:
nic o spiekach
nic o zmianie zapłonu, afr
nikt nic nie wie? takich mamy specjalistów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 19:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
na takich rzeczach zarabiają profi firmy tuningowe i wydaje mi się ze audi posiada w każdych latach jakiś model auta które napewno nie potrzebuje ingerowania zbytnio w mechanike silnika czy poprawiania fabryki ;) a będzie wystarczająco mocne na serii by skopać pupsko swoim rocznikom :d



:jezor: :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 19:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
W IMIENIU CAŁEGO FORUM CHCIAŁEM CIĘ SERDECZNIE PRZEPROSIĆ ZA NASZĄ NIKŁĄ WIEDZE I ZACOFANIE.
JAK MOŻEMY CI WYNAGRODZIĆ TĄ FATALNĄ SYTUACJE??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zero konkretow o tuningu audi, ani chip ani piggy back
PostNapisane: 13.sty.2008 20:05:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
hukers napisał(a):
szukam programow do edycji zawartosci epromu w ecu, nic nie ma dla audi

Są takie programy, ale kosztują!
hukers napisał(a):
dlaczego nikt na swiecie nie napisał zadnego programu, na stronie nissana jest wszystko, program rom edit albo live edit stworzono specjalnie dla nissana.

Patrz wyżej, pozatym nie widze potrzeby żeby takie programy były ogólno dostępne. Ryzyko że jakiś domorosły tuner coś spierniczy jest za duże.

hukers napisał(a):
To forum na temat tuningu mechanicznego mówi niewiele, pisane są teksty typu zrób swapa ale jak coś konkretnego typu wałki rozrzadu, turbo , intercoller, obróbka głowicy, kute tłoki, to nikt nie wie od jakiego samochodu pasuje do innego.

Walki rozrządu w 99% przypadków robi się na ZAMÓWIENIE, a nie przekłada z innego modelu. Albo kupujesz gotowe wałki przygotowane do konkretnego silnika (jak w przypadku aut japońskich, amerykańskich), albo jedziesz np do Świątka i prosisz o wałki GT lub ostrzejsze.

hukers napisał(a):
Oceniam to forum jako słabiutkie, nic nie można się dowiedzieć, nawet w temacie wydechu (jak przerobić z atmosferycznego do doładowanego) nic konkretnego nie znajduje.

A co tu pisać? Zmień wydech, dołóż turbo, intercooler, połącz wszystko i napisz program pod to.
No chyba że liczyć że Ci napiszemy dokładne HOWTO co gdzie jak pospawać, co gdzie podłączyć i co wpisać do SMT, Autronica, lub innego ustrojstwa sterującego silnikiem

hukers napisał(a):
Inne przykłady:
nic o spiekach
nic o zmianie zapłonu, afr
nikt nic nie wie? takich mamy specjalistów?

Spiek? To ile chcesz mieć koni? 500? 600? Przy mniejszych mocach organiczne z mocniejszym dociskiem wystarczą.
A cała reszta którą napisaleś to wiedza za ktorą się zgarnia spoore pieniądze.
Na poczatek polecam Ci sie udać do biblioteki lub jakiejś lepszej księgarni i poszukać ksiązek, bo jest ich kilka jak modyfikować i ustawiać zapłon, jak obliczać pojemność wydechu, dolotu i inne takie.
Jeśli liczyłeś że tutaj kazdy siedzi w garażu i robi z aut wydumki to sie przeliczyłeś ;)

PS. jak już chcesz sie dowiedzieć coś więcej to idz na:
streetracing.pl (ale tu też Ci nikt nie napisze dokładnie wszystkiego)
zatzy.com
i inne fora zagraniczne

Pozdrawiam

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 21:26:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Toś mnie kolego rozbawił... Po co przerabiać strucla? Mało Ci mocy? Kup 4.2, jak będzie jeszcze mało to 4,2BT. Tutaj na forum panuje zasada, że żeby coś zrobić trzeba robić dobrze a nie wydumkę. Szukamy też najprostszych rozwiązań. Takim rozwiązaniem jest wymiana silnika razem z opakowaniem czyli budą. Audi ma w swojej ofercie również bardzo mocne samochody właśnie po to, by sprostać oczekiwaniom klientów. Dokładanie wydumek kilku osobom na forum się powiodło, ale ile to ich kosztowało czasu i pieniędzy to wiedzą już tylko oni. Znam relację z wymiany silnika z 2.8 12V na 2.8 30V (ok. 10 lat różnicy między tymi konkretnymi konstrukcjami) i one już powodują spore problemy... znam relację z przebudowy RS2 na auto dragowe - wszystko to wymaga olbrzymich nakładów pieniędzy a co za tym idzie również specjalistycznej wiedzy. Udane projekty mają to do siebie, że są niepowtarzalne - a jak wszyscy by pisali o tym na forum to prawie jak powielanie dokumentu na xero - każdy mógłby to mieć. Nie podoba Ci się nasze forum - kup nissana - będziesz miał wszystko na forum podane :P Reklamacja nie została uwzględniona :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 21:33:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
hukers nie powiedziales jaki silnik chcesz tuningowac. Zapytaj na Forum Streetracing.pl ciekawe co tam Tobie chlopaki powiedza. :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13.sty.2008 21:38:45 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 21:37:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
KORU napisał(a):
hukers nie powiedziales jaki silnik chcesz tuningowac. Zapytaj na Forum Streetracing.pl ciekawe co tam Tobie chlopaki powiedza. :P

Nie powiedzą mu krok po kroku co wklepywac do SMT, jak dospawać blache na krzywke wałka żeby zmienić wznios, jak poprawowadzić i pospawać rury, bo tego sie trzeba samemu nauczyć, albo z książek, albo metodą prób i błedow.

Co do AFR 14 w wolnossącym 12.5 w turbo :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 21:42:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Różnicą między 10-letnim nissanem i takim samym audi jest oferta silnikowa - w nissanie topowy silnik to był 2.0 150 KM (ewentualnie 2.0T w sportowych modelach jak 200 SX czy Sunny/Pulsar GRI-R), a w audi 4.2 290 KM. To sprawia, że zamiast dłubać, ponosić wielkie koszty, większość z nas woli kupić mocniejsze auto i cieszyć się seryjnym, bezproblemowych wymiataczem. Bo jako pasjonat tuningu na pewno wiesz, że przy dużej modyfikacji nie stawia się pytania "czy modyfikowane auto się wysypie", tylko pyta się "kiedy to nastąpi".

Nie do końca także pokrywa się z prawdą to o czym wspominasz, że na tej stronie nie ma opisów modów, bo są. Tylko trzeba poszukać, bo parę mocnych projektów tu już było. Po prostu w audi, gdzie są silniki 2.2T, 2.7T, 4.2, czy nawet 1.8T nikt się nie bawi w opisy CAI, gdzie oddzielony zimny stożek miałby dać +1,5KM i 2Nm.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 22:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 17:38:51
Posty: 25
Lokalizacja: lublin
audi ma silniki 2,2turbo potem 2,3 turbo, potem 2,7 turbo, pokaż mi darmowy program do edycji map w tych silnikach. Są to kultowe silniki i nic nie ma.

Zauważ że nie chce gotowych map tylko sam program.
Jak piszesz że nie ma żeby jakiś tuner nie zepsuł sobie auto to ci powiem że szybciej zepsuję nie majac takiego programu niz go mając, co moge zrobic jak nie można dostać sie do zapłonu. Możesz kombinować swinia zmiejajac sygnał maf/map bo wtedy zmienia sie obciazenie silnika i ecu modyfikuje kąt zapłonu, tyle że swinia zmieniając w ten spsób zapłon popsuje afr, możesz wtedy zmieniac wtryski na inny flow albo ciśnienie na listwie paliwa. Tyle że to wszystko bardzo ogranicza, a tak mając dostep do map w ecu możez zrobic wszystko. I tak kombinując to jeszcze nie skoncze tego tuna a już mi pewnie stuki zniszcza tłoki.
Na tym forum jak ktos ma chip to jest to cos z zagranicy i wystrojone na konkretnych klamotach, załozysz inną turbine , intercooler i juz nie działa.
Piszecie że jak coś chce zrobić to idz tam albo tam, poszedłbym tylko nikt w polsce nie zrobi mi chipa do aah bo nikt nie wie jak to zrobić. Kontaktowałem sie z różnymi firmami i jak podaje numer ecu to to jest koniec dyskusji.
A na koniec napisze że kumpel kupił kabel za 150 usd ze stanów wgrał gotowe mapy do subaru wrx i po sprawie, tam masz mapy oddzielnie do róznych modsów.
A jak słysze tekst że audi ma rózne silniki które objeżdzają inne marki z tego samego rocznika to przepraszam ale takie auta gotowe w oryginale to chyba troche kosztują.
Kto zrobi wydech do mojego coupe quattro, chodzi o tłumik końcowy , wejscie po srodku auta , wyjscie z lewego boku , zadzwoniłem do dwóch firm , jak im wysłałem zdjecie oryginalnego tłumika to odpadli, myśleli że wstawią jakieś proste przelotowe badziewie a tu problem bo trzeba zakrecić coś skonstruowac bo nie ma gotowca.
A czy kto widział tłumik srodkowy do mojego. Ostatnio szukałem bo jak daje w palnik to zaczyna sie rozpadać, nikt nie robi takich tłumików.
No takie są problemy.
Może nawet wstawiłbym gdzies do jakies firmy żeby doładowali ale nie ma takiej w polsce co by z tym silnikiem mieli jakies doswiadczenie.
Jedyne co widzialem w coupe to był swap 1,8 turbo diesla i tam było 250 koni i wyobraź sobie spiek. Bez spieka nie ma jazdy bokami.

Przepraszam że na was wsiadłem ale audi wypada słabo jeśli chodzi o możliwośc podnoszenia mocy bez wydawania dużej kasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 22:06:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Nie było 2.3T. Były tylko 1.8T, 2.2T, 2.7BiT 4.2BiT
Co do Subaru to czy przypadkiem nie posiada Open ECU?
Świnką możesz sterowac nie tylko zapłonem ale też czasem wtrysku, modyfikując ilośc paliwa, a to że trzeba zmieniać wtryski na większe jak brakuje to chyba oczywiste.
W KAŻDYM aucie żeby bardziej podnieść moc potrzeba dużo gotówki, plusem aut japońskich jest to że nie wychodzą z fabryki mocniejsze niż 280KM z uwagi na ich przepisy (i z ograniczeniem prędkości do 180km/h)
Dlatego ilośc osób chcących podnieść moc jest tak duża, a zatem ilość części ogromna.
A w przypadku amerykańców to wiadomo, duża pojemnośc = cokolwiek nie zrobisz będzie spory przyrost.
PS. zrób cokolwiek w Mercedesie, BMW, Oplu, Fordzie itp. Możliwości są tak samo ograniczone, albo i jeszcze bardziej.

Chcesz mieć auto które sie łatwo tuninguje, kup sobie nissana nikt Ci nie broni. Chcesz jeździć mocnym Audi to musisz sie liczyć z faktem że to kosztuje jeśli nie posiadasz wiedzy, a najwyraźniej jej nie posiadasz.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zero konkretow o tuningu audi, ani chip ani piggy back
PostNapisane: 13.sty.2008 22:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Kolega "hukers" pojechał po bandzie ostro...
Skoro to słabiutkie forum, to pokaż mi dobre, lub porównywalne merytorycznie (każde uznasz za dobre, jeśli znajdziesz tam to, czego potrzebujesz :/ )...

Powitanie słabiutkie miałeś, więc już na wstępie straciłeś połowę szans...

Poszukujesz informacji które nie istnieją, a na pewno nie leżą na ulicy... Trzeba za nie i za wiedzę słono zapłacić... A poza tym, to nie jest forum traktujące o Streetracingu więc nie spodziewaj się takich informacji.

Skoro nic nie ma na ten temat nie ma, to weź się za niego sam - zrób coś, zamiast krytykować.

Chcesz wiedzieć od czego pasują tłoki?? Weź suwmiarkę i zmierz a potem szukaj odpowiednika. Jak nie ma to zamów, jak nie u nas, to w USA itd...
Zrobić można wszystko, ale trzeba trochę się pomęczyć.

Tłumik?? A gdzie jest problem??
Firma nie chce go wykonać, bo rurki trzeba giąć?? Skoro nie chcą wykonać takiego, to kup inny, który parametrami będzie pasował, a przerób mocowania albo podłogę?? Nie można tak??

Podsumowując - Na klocki LEGO to jest przecena w Selgrosie. Będziesz miał taniej i nawet instrukcję z Chińskiego dają przetłumaczoną już... Nic tylko składać... :/

Ps. Wiem, że zrobiłeś doładowane AAH i chwała ci za to - Gratulacje!!!
I właśnie dlatego nie rozumiem czemu bijesz pianę o tak banalne rzeczy jak choćby wydech...

Ps2. Na zewnętrznym sterowniku można wystroić wszystko (z kosiarką do trawy włącznie), więc szukaj kogoś kumatego, kto to dobrze zrobi i wtedy z napisaniem mapy nie będzie problemu...

_________________
podpis nie działa


Ostatnio edytowano 13.sty.2008 22:50:26 przez Heveliusz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 22:41:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
audi s2 rok np 92' kosztuje ciut mniej jak twoje aah + kombinacje alpejskie z nim a:
- w serii objedzie zmodowane aah
- można łatwo i tanio podnieść w nim moc do 280ps samym programem
- jest ładniejsza z zewnątrz (kw. gustu)
- będzie palić mniej jak takie aah
plusów jest napewno więcej.

dałem ci prosty przykład starszego sportowego audi i nie miałem wcale na myśli kupywanie np. s4 2.7biT z 2001r które już kosztuje więcej i jeździ nieznacznie lepiej ;)
dla każdego coś miłego z każdych lat..więc po co przepłacać jak można mieć dobrze bo fabrycznie :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 22:51:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 17:38:51
Posty: 25
Lokalizacja: lublin
niestety simmson nie masz racji w wielu punktach.
Piszesz oklepane frazesy (załóż wieksze wtryski i takie tam, swinke itd).
Jak jesteś taki znawca to napisz jąką swinie włożył byś do aah żeby zapłon przyspieszyć.
Jakie wtryski beda pasować i starczą do 270hp.
To pytania przykładowe z serii co bedzie pasować na które nie można na tym forum uzyskac odpowiedzi
A wogóle to kim ty własciiwie jestes na tym forum, i czemu trzymasz w rekach te tablice z napisem shoot me?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 23:00:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A kim Ty jesteś żeby mieć o cokolwiek pretensje? Skoro jesteś taki mądry to napisz nam co zrobiłeś i jakie to dało efekty a nie oczekujesz, że ktoś Ci poda wszystko na tacy.

Aha.. i zalecam odzywać się grzecznie i z szacunkiem. W przeciwnym wypadku niedługo skończy się Twoja kariera na tym forum. :!!:

P.S. Swoją drogą dawno nie było nic w tym stylu na forum :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 23:10:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
hukers napisał(a):
niestety simmson nie masz racji w wielu punktach.
Piszesz oklepane frazesy (załóż wieksze wtryski i takie tam, swinke itd).
Jak jesteś taki znawca to napisz jąką swinie włożył byś do aah żeby zapłon przyspieszyć.
Jakie wtryski beda pasować i starczą do 270hp.
To pytania przykładowe z serii co bedzie pasować na które nie można na tym forum uzyskac odpowiedzi
A wogóle to kim ty własciiwie jestes na tym forum, i czemu trzymasz w rekach te tablice z napisem shoot me?


Kolego - spuść z tonu... i jak chcesz go kogoś grzecznie to "ty" piszę się z dużej litery - o tak: "Ty" :!: To tak dla wyjaśnienia bo nie wiem czy chcesz ubliżyć Simpsonowi czy też to był "wypadek przy pracy". Najpierw SZACUNEK!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 23:14:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
hukers napisał(a):
A wogóle to kim ty własciiwie jestes na tym forum, i czemu trzymasz w rekach te tablice z napisem shoot me?

Ja tu jestem Panie Kolego Admin.
A na reszte pytan nie musze odpowiadać, bo po nie wiem czy nie zamierzasz sobie na wiedzy której poszukujesz zacząć zarabiać (wtedy szukaj na własną ręke, Etka + internet Twym przyjacielem) i szukasz łatwych odpowiedzi.
SMT jest najbardziej popularną "świnką", wiec jeśli jest możliwość podłaczenia (nie do każdego sie da) to innej bym nie szukał :P

PS. 270KM w AAH? bez doładowania... powodzenia :lol: :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 23:18:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65298
trzymam kciuki :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 23:27:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Simpson napisał(a):
Ja tu jestem Panie Kolego Admin.



Hmmm, a co na to mój ulubiony regulamin forumowy?? :D

Kod:
§3. Hierarchia forum
1. Najwyższą instancją na forum jest ADMIN. (...)


No i przeczytałem sobie Twój wątek o modzie... Tylko jakoś fotek nie możemy się doczekać... no chyba, że to wirtualny MOD :diabelek: jakich tutaj już kilka było :diabel:

Ten silnik nie wytrzyma na dłuższą metę 270PS (i skąd ta liczba w ogóle??).

A tak swoją drogą... S2 po sofcie ~300PS ze sporą możliwością dalszego rozwoju, no i sam motor dużo lżejszy niż kloc V6... Sztuka dla sztuki?


Ostatnio edytowano 13.sty.2008 23:30:12 przez GrzesB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2008 23:29:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
no i tym samym treść tego wątku jest na temat w 100% chyba o to autorowi chodziło :056: :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2008 00:29:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Teraz wszyscy się będą mądrzyć, :peace: kolega zadał z wielkim zalem pytanie na które nikt nie zna odpowiedzi ,poprostu nikt tego nie tuninguje , bo nie warto sobie tym zawracać pupy, jak można kupić S2 lub innego killera.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: