.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 16:22:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turbina i intrcooler w Coupe jak to zrobić ??
PostNapisane: 29.maja.2008 19:16:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2008 16:53:31
Posty: 2
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam jestem tu nowy i moze na wstepie sie przywitam. Od jakiegos czsu nosze sie z zamiarem kupca coupe 2.8 quattro z ciekawosci chcialem zapytac czy mozna wsadzic turbine i intercooler naprzyklad z S2 jakie elementy poza turbina i intercoolerem sa jeszcze potrzebne, jak bardzo skomplikowana jest ta przerobka. No i oczywiscie o ile wzrosnie moc i moment.

Z góry dziekoje za odpowiedzi

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 19:26:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehe , koszty ? na początek jakieś 10.000 zł. a potem... kto wie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 19:29:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Czytając takie posty niektórzy zrobią tak :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

Ja będę poważniejszy i powiem kliknij tutaj:

http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php
i poszukaj tego co cię interesuję :): :peace:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 20:52:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Ja nie wiem z czego sie smiejecie. Było ostanio ogłoszenia kolegi ze sprzeda swoje uturbione 2.3NG wiec sie DA takie cos zrobic. I to za nieduze pieniadze 9 000zł. Jakbym miał kupca na moją padline to bym dołozył i chetnie kupił takiego wynalazka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 21:01:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
LykaN popatrz, że to V-ka a nie rzędówka, tutaj jest trochę trudniej, zresztą wiadomo nie od dziś, że uturbianie to skarbonka bez dna.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 21:09:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chociażby z tego powodu że we Vałce jest wszystko x2 :P
A sprzęt to nie wszystko - nie znam kogoś kto specjalizuje się w grzebaniu elektroniki 2.8 mpi w celu zaadoptowania do turbo....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 21:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2004 20:21:43
Posty: 119
Lokalizacja: kętrzyn
:peace:
A no było Coupe 2,3NG TURBO, pojechało do UK. Jeździło super, gość który ją kupił był w niezłym szoku po szybkiej rundce.
Koszty takiej operacji też nie są niskie (podwojenie wartości auta, przy sprzedaży byłem w plecy jakieś 8 tyś ,ale cóż zabawki dużych chłopców są drogie są drogie) a sam mod jest dość prosty mechanicznie (tylko trochę wyobraźni jest potrzebne) strojenie w moim przypadku trwało około 2 miesięcy (próby drogowe, szybkie starty, i jazda z pełnym butem) efekt był bardziej niż zadowalający.
Taki motor jak 2,8 też pewnie się da zaturbić ale koszty są cholernie wysokie, trzeba robić kolektory, przerabiać elektronikę sterującą (najlepiej wsadzić mega squirta), a sam silnik do najmocniejszych nie należy, więc ja osobiście bym się w to nie bawił. Jeżeli dobrze się wystroi takiego wynalazka jak 2,3 z turbo to powiem Wam szczerze że nie ma wielu aut, które mają jakiekolwiek szanse przy ostrym ściganku :) sprawdzone więcej opisów takich cudów: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2008 21:29:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Borys pod Białymstokiem, mechanicznie zrobi Ci wszystko co do strojenia to sie nie wypowiadam. Cena hmm wszystko zależy od tego za ile dorwiesz części i czy będą pasowały dajmy na to od 2.7 t lub 2.7 bi-t. Jeśli wszystko przyjdzie CI robić ręcznie to współczuje ;) Sam się ostatnio teoretycznie zastanawiałem czy to możliwe.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 09:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.kwi.2008 14:31:36
Posty: 17
Lokalizacja: Kielce
Ale dla czego koszty mają być podwójne ? Jeśli chłopak podejdzie do tego hobbistycznie a nie max profesjonalnie (czytaj zakup wszystkich gotowych rozwiązań) to koszty naprawdę nie będż takie straszne.
Po pierwsze po co dawać dwie dmuchawy jak można jedną :D. Właśnie jestem na etapie zbierania wszystkich danych dla kolegi odnośnie turbienia omegi 3.2 V6.
I nie mieszając za dużo zewnętrznych mechaników wychodzi zaskakująco obiecująco.
Dla ciekawych świata powiem tylko że przy opcji V single Turbo nie wymieniamy kolektorów :)

_________________
Powoli zatracam świadomość .... ja chce S6 Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 10:31:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oczywiście, można. Był nawet diesel 2.5 v6 z jedną turbiną ...

można iść po taniości, tylko to nie wróży dobrze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 14:58:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
jak by nie było to trzeba liczyc
dwie uszczelki pod głowice
obrabianie głowic
turbina
intercooler
przeróbki wydechu
przeróbki dolotu
bardzo możliwe że nowy układ wtryskowy
mnóstwo pierdół typu smarowanie i powrót
strojenie tego wszystkiego

Myślę że nawet po taniości wyjdzie parę ładnych tysiączków
Jeśli masz kasę, wiadomości i chęć do pracy oraz liczysz się z ewentualna klęską to możesz się zabierać.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 15:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
to moze lepiej gotoy kompresor do 2.8 ... :peace: :): :diabel:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2008 16:54:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Kompresor bylby chyba najlepszym rozwiazaniem i chyba w US juz na 100% ktos robil taki modzik. Trzeba w sieci poszukac. Jest jeden szkopul. Kompresor bedzie drozszy od turba w sensie ceny czesci ale pod maska bedzie mniej plataniny i calosc ma szanse byc bardziej zwarta w budowie.

Rozumiem jednak ze jest to watek czysto fantastyczny bo jestem w stanie zrozumiec jesli ktos ma dosyc nowego A6 i ma grymas zrobic sobie zabawke i uturbic stare 2.8 ... ok jego czas i kasa. Co innego gdy ktos kupuje auto w sumie do uzytku wlasnego i zamiast doprowadzic je do idealu chce zaturbic a potem wsadzic........ LPG.

Po przejazdzce swapowanym 126p na 1.2 16v MPI odkrylem ze sa duzo fajniejsze auta niz uturbione 2.3 czy 2.8 bo co to za dziwota dostac w d... od Audi na swiatlach :d ale od zap.... jak pocisk 126 to juz cos :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2008 23:25:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Bilo napisał(a):
Po przejazdzce swapowanym 126p na 1.2 16v MPI odkrylem ze sa duzo fajniejsze auta niz uturbione 2.3 czy 2.8 bo co to za dziwota dostac w d... od Audi na swiatlach :d ale od zap.... jak pocisk 126 to juz cos :peace:


a skręcałeś tym g..nem kierownicą czy tylko a'la mistrz prostej? :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 21:19:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Pewnie, że kręcił, w każdą stronę do oporu. :D
A ono dalej prosto jechało jak po szynach :diabel: :peace:

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 12:51:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
jak wyzej pisano: bezsensowna dłubanina w któej utkniesz i sie zaplaczesz.
Zakup sobie gotowego kompresora z usa - efekt fajny, roboty 1/10.

http://www.superchargersonline.com/prod ... ES-2830VSC -zobacz, jakie to proste :D
o, tu http://www.motodyne.com/frames/12vsc.html masz nawet dedykowane do 12-zaworówki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2008 21:37:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
szogun0 napisał(a):
Pewnie, że kręcił, w każdą stronę do oporu. :D
A ono dalej prosto jechało jak po szynach :diabel: :peace:


... na dachu

te powyzsze kompresorki w USA robia furore, juz coraz wiecej tego jezdzi.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: