.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.maja.2024 23:29:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 A6] Chiptuning z DE
PostNapisane: 07.sie.2008 23:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
http://66.102.9.104/translate_c?hl=pl&s ... G8BxH_qFPA

Czy ktoś posiada może taki chip, czy ktoś sprawdzał to, a nawet zamawiał od tej firmy?? Cena jest dobra 29E, chociaż poniżej przy wybranym silniku z boku jest napisane "dopłata 29E" więc nie wiem dokładnie jak to wychodzi...

Strona tej firmy: http://fastech.de/deu/

edit:
==================
Zna ktoś niemiecki i najlepiej tam mieszka i posiada mail niemiecki (to akurat można znaleźć) pewnie będę się czuł jak napiszę z nie polskiego maila i w czystym niemieckim a nie angielskim.

Treść:
Witam,
chciałbym się dowiedzieć jak wygląda montaż tego chip'a?
Czy instalacja go nie powoduje żadnych uszkodzeń samochodu? Czy jest on bezpieczny? Czy dają państwo gwarancje na chip jak i na ewentualne szkody które wystąpią po jego zamontowaniu?

/// Jaka jest pełna cena 29E czy 58E ? - tutaj akurat nie wiem co znaczy aufpreis ta dopłata... ///
Pozdrawiam Hans Kloss


edit2:
=======================
Czy znacie może stronę klubu audi w niemczech. Może tam się wypowiadali już na temat tego chip'a.

de facto szukam tłumacza który mi pomoże :)

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 07:51:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Czy ty aby nie za wiele żądasz za 100 złociszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2008 08:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Mówisz o tej gwarancji? Daj spokój ja jej nie wymagam, jednak zauważyłem że dobrze jest się o nią spytać obojętnie co się kupi, bo po odpowiedzi czasami można ocenić czy warto kupić ten sprzęt.

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 10:41:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
http://cgi.ebay.pl/Chiptuning-Audi-80-1 ... dZViewItem

1) rozchodzi sie o chiptuning a nie boxy
2) oni wysylaja poczta chipy a ty sam to montowac musisz ("lutowanie" na wlasna reke)
3) w przypadku niektorych ECU chca by im wyslac ECU (albo wynika to z tego ze sa ubodzy w baze "wsadow" i potrzebuja najpierw zczytac soft z ECU by pozniej szukac map, je podmieniac i Ci odeslac -> kicha do kwadratu bo eksperymentuja na Tobie bez mozliwosci nawet sprawdzenia przed odeslaniem czy to dziala.. pozniej moze byc pingpong z odsylaniem poraz nty sobie tego ECU.... lub ze specyfiki tych konkretnych ECU)

To sa wolnossace silniki jak widze w aukcji wiec ich chipowanie ma symboliczny efekt (w aukcji pisza ze wzrost mocy moze byc inny bo to zalezy od wielu czynnikow -> czytaj: nie poczujesz nic:) )
Przetlumaczyc Ci moge ale to bez sensu
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 12:24:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2006 02:49:47
Posty: 829
Ok, WIELKIE GRATSY DLA CIEBIE, nic nie tłumacz, myślałem o tych "boksach" że wpinam gdzieś kostkę i mogę ją zawsze wypiąć jak u kolegi w mazdzie Diesel. To w takim razie nie chce się tego dotykać ;)
Dzięki za ustrzeżenie mnie przed wydaniem nie potrzebnej kasy :)
pozdro

_________________
Renault 17 1.7 Hatchback (tluczek) ... bylo
Fiat CC VAN 700ccm AISAN (glosna puszka) ... bylo
Audi A6 C4 2.8 ACK QUATTRO 1997r. (ulubieniec w quattro) ... bylo
BMW 330i. M54 (rwd na gwincie) ... bylo
VW Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM (bezawaryjny dieselek) ... bylo
VW Polo MK4 3dr 1.4 TDI Highline (twarda rakietka) ... bylo
Seat Leon 1.4 TGI ST (komfortowe, bezawaryjne, oszczedne [3.6kg/100 :D], rodzinne wozidlo) ... jest
TGI => https://www.seat.com/car-terms/t/tgi-technology.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron