.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 07:17:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A6 C5 1.9 tdi AVF+wirus+FMCI
PostNapisane: 08.gru.2008 14:17:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Witam panowie, mam pytanko, przymierzam sie do kupienia A6 w kombi wlasnie z silnikiem AVF i teraz takie moje pytanko, chcialbym wstawic FMCI taki jak w linku i zrobic wirusika, ile mozna bezpiecznie wyciagnac w takim silniku, co mozna jeszcze zmienic zeby poprawic osiagi, czy ten inter nie jest czasami za maly?
Tu zamieszczam link
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-AUDI-A3-A4-A6 ... 240%3A1318
Pozdrawiam ELi

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 00:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Witaj. Ten IC nie będzie za mały, spokojnie starczy na moc którą będziesz chciał osiągnąć. Kolejna słaba strona tego silnika to wydatek z turbo. Generalnie przy zdroworozsadkowej modyfikacji nawet z coolerem nie przekraczałbym 170PS. Z nowym wydajniejszym turbo chociażby z wersji TDi170PS to i owszem.

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2008 00:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Czyli rozumiem ze turbinka powinna byc wieksza, czyli trzeba by bylo zapozyczyc turbinke z 2.0 tdi, czy mozna cos jeszcze zakombinowac z pompowtryskiwaczami, naprzyklad wstawic z silnika 2.5 TDI piecio cylindrowego na pompkach, ktory byl wstawiany do VW Transportera T6.

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2008 13:28:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Eli napisał(a):
Czyli rozumiem ze turbinka powinna byc wieksza, czyli trzeba by bylo zapozyczyc turbinke z 2.0 tdi, czy mozna cos jeszcze zakombinowac z pompowtryskiwaczami, naprzyklad wstawic z silnika 2.5 TDI piecio cylindrowego na pompkach, ktory byl wstawiany do VW Transportera T6.


IC bardzo wydajny jest z IVECO i podchodzi bez wiekszej rzezby.
Turbo od 2.0 170KM jest cholernie ciezko dostac. Ja oferuje hybrydy w obudowie AWX z roczna gwarancja. Pasuja P&P
Stage 1 to ta co na wykresie. Wydajnosciowo podobna do ARL wiec okolice 190KM robisz bez wiekszego dymienia i bezpiecznie.
Teraz po nowym roku testuje taka turbine z jeszcze wiekszym wirnikiem i chcemy sie zbizyc do wydajnosci 205-210KM.
Obrazek

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2008 19:22:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Moim zdaniem wiecej niz 150-160 ps nie. Warto popracowac nad wiekszym momentem, ale nizej chociaz max juz przy 2,6RPM 360Nm

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2008 23:19:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
60-70 KM więcej (około 50 %) w AVF bezpieczne ? Na ile tysięcy km ?

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 22:45:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Paw1972 napisał(a):
60-70 KM więcej (około 50 %) w AVF bezpieczne ? Na ile tysięcy km ?

Pewnie na dlugo jak sie uzytkuje z glowa kolego.

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 19:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Eli napisał(a):
Paw1972 napisał(a):
60-70 KM więcej (około 50 %) w AVF bezpieczne ? Na ile tysięcy km ?

Pewnie na dlugo jak sie uzytkuje z glowa kolego.


Posłużę się sprawdzonym stwierdzeniem:
meszrum napisał(a):
...czyli jak to stare baby mówią: prawda zawsze leży po środku...

:jezor:

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2008 23:07:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
szukajcie gt22 ;)

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 02:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
grejf napisał(a):
Moim zdaniem wiecej niz 150-160 ps nie. Warto popracowac nad wiekszym momentem, ale nizej chociaz max juz przy 2,6RPM 360Nm


Wytumacz mi dlaczego?? By palic sprzeglo, meczyc dwumasa...?
200KM na duzej szuszarce nic nie zaszkodzi....

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 02:15:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Paw1972 napisał(a):
60-70 KM więcej (około 50 %) w AVF bezpieczne ? Na ile tysięcy km ?


Mozna i 100KM dodac...i te motory jezdza (oczywiscie po zmianach osprzetu ale slupek seryjny). Wiadomo 300tys km nie zrobia ale kilkadziesiat napewno.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 16:20:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Paw nigdy sie nie odwazyles podkrecac bo sie boisz ze cos sie wysra, ale nie wiesz jaka to przyjemnosc jezdzic sobie fajnie podkreconym autkiem, po drugie ile zamierzasz trzymac takie auto? gora dwa lata, czyli zrobisz jakies 50tys km, wiec wszystko napewno wytrzyma zapewniam cie, jezeli oczywiscie uzytkujesz to z glowa, jezeli ktos potrzebuje tanio wtryski, pompy, i ruznego rodzaju rzeczy do silnikow 1.9 tdi typu afn, ahu, itp. podaje stronke po co przeplacac.
http://www.dieselvw.com/
4koncowki wtryskow 216 tylko 89$ plus przesylka 15$
Rotarder od pompy 11mm 177$ plus przesylka
moze to kogos zainteresuje :D

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 18:14:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Eli napisał(a):
Paw nigdy sie nie odwazyles podkrecac bo sie boisz ze cos sie wysra, ale nie wiesz jaka to przyjemnosc jezdzic sobie fajnie podkreconym autkiem, po drugie ile zamierzasz trzymac takie auto? gora dwa lata, czyli zrobisz jakies 50tys km, wiec wszystko napewno wytrzyma zapewniam cie, jezeli oczywiscie uzytkujesz to z glowa, jezeli ktos potrzebuje tanio wtryski, pompy, i ruznego rodzaju rzeczy do silnikow 1.9 tdi typu afn, ahu, itp. podaje stronke po co przeplacac.
http://www.dieselvw.com/
4koncowki wtryskow 216 tylko 89$ plus przesylka 15$
Rotarder od pompy 11mm 177$ plus przesylka
moze to kogos zainteresuje :D


A brałeś od nich części? Możesz się wypowiedzieć na temat ich jakości i trwałości?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:27:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Eli napisał(a):
Paw nigdy sie nie odwazyles podkrecac bo sie boisz ze cos sie wysra, ale nie wiesz jaka to przyjemnosc jezdzic sobie fajnie podkreconym autkiem .....

Eli ja się nie boję, że się sypnie tylko wiem. Moja skrzynia biegów na to nie pozwala, a więc jak widzisz, nie wszędzie można dać ognia nawet jak się chce lub mocno wierzy :peace: Dla mnie TDI to szybkie auta, ale po jeździe za sterami S6 V8 o niczym nie śnię jak o 300 KM i moment 600 Nm w V6 TDI (3.0 of kors :): ). Wtedy S6 może mnie cmoknąć w intercooler :peace:
Do tej pory nie jeździłem podkręcanymi bo TDI to mój pierwszy klekot. Ale poprzednie to w większości V6 od 2,5 do 3,0 l w Pb, a więc wiem co to ogień (w BMW przy 120 km/h tył wyprzedził mi przód przy redukcji na 3-kę) :diabel: ) :D

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 29.gru.2008 21:38:24 przez Paw1972, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 21:27:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Bobo niestety nie bralem, wiec nie wiem w jakiej sa kondycji, koncowki sa napewno nowe, poczytam w tygodniu co oni tam maja i w jakiej kondycji i ci powiem, tylko napisz co cie interesuje.
Paw to sa wlasnie nieszczesne automaty.

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 22:42:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Mnie raczej interesują doznania kogoś kto przejechał 100 i więcej tys km na produktach sprzedawanych na tym portalu. Interesują mnie końcówki wtrysków .205 i .216 tyle, że obawiam się iż koło bosha to one nawet nie stały.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 23:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lis.2008 20:29:00
Posty: 28
Tylko na chwilkę sie wtrącę : chcesz mieć "ogień z rur"?-kup RS6.Ponadto możesz tylko to na co stan Twojego silnika pozwoli.Chcesz mieć dobre ,szybkie i wytrzymałe auto?..czy "cmokać kogoś w IC "i po chwili owe REMONTOWAĆ?.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 08:33:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
A masz pojęcie w ogóle o czym mówisz, ze tak spytam? Wydaje mi się, że Twoja teoria jest wyssana z palca. Nikt nie pisze tutaj o "ogniu z rury" ani o robieniu 300 koni z tdika.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 22:33:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
mops50 napisał(a):
Tylko na chwilkę sie wtrącę : chcesz mieć "ogień z rur"?-kup RS6.Ponadto możesz tylko to na co stan Twojego silnika pozwoli.Chcesz mieć dobre ,szybkie i wytrzymałe auto?..czy "cmokać kogoś w IC "i po chwili owe REMONTOWAĆ?.

Kolego spokojnie ;) . Eli ma doświadczenie w temacie, zresztą powozi dobrze i fachowo zrobionym TDI przez kolegę Etronika. Pic polega na tym, że można bez większych problemów zrobić dobrze TDI tylko po to istnieje to forum i grupa świetnych ludzi, aby się pytać jeżeli czegoś się nie wie. Możesz też popatrzeć jak rezają koledzy z innego forum i wiedz, że nie tylko RS-y są szybkimi CCCO:
http://www.racingforum.pl/Turbo-do-19-tdi-t61190.html
I nie koniecznie trzeba kupować RS-a, aby poczuć adrenalinę.
ps. Eli, z tipem przy tuningu nie ma większych problemów, ale niestety Audi wstawiło jeszcze inną zbyt delikatną 6-biegową bezstopniową zabawkę z którą już nic nie można zrobić, tylko naprawiać ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 18:22:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Bobo to bedziesz musial troszke poczekac, jezeli sie zdecyduje to do marca wszystko bede mial zamowione i wstawione, bede probowal co to warte, zawsze mozna wyslac miala do goscia i zapytac sie co ta firma od tych kocowek i wtedy znalesc stronke co te produkty sa warte, i wcale nie jest powiedziane ze bosch jest najlepszy, przeciez wiadomo ze te produkty co wyrabia bosch wcale nie sa robione w niemczech, tylko gdzies tania sila robocza zeby sie oplacalo, po drugie 300 zl to nie az tak wielki wydatek zeby sie przekonac co to jest warte, Szczesliwego Nowego Roku zycze.

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: