.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2024 21:38:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.4] po wypadku próbuje uruchomić -błędy VAG
PostNapisane: 04.sty.2007 10:00:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:07:48
Posty: 8
witam

Kupiłem Audi a6 2.4 quattro po wypadku teraz jest ładne ale mam trochę dziwnych kłopotów z uruchomieniem.

1. centralny zamek nie reaguje na pilota (auto ma orginalny alarm) baterie w pilocie sprawdzone-OK po włożeniu bezpiecznika który powoduje włączenie oświetlenia we wnętrzu auto zaczyna świrować włączają się kierunki i świecą ciągłym światłem po jakimś czasie wyłączają się .
Jeśli próbuje zamykać i otwierać drzwi z kluczyka zamek wariuje raz zamyka dobrze za chwile otwiera zamyka raz w prawo raz w lewo po jakimś czasie przestaje reagować na przekręcanie kluczyka- otwiera zamyka szyby.
błędy z VAGA

1570- ------- Extension - terminal 15
Short to Ground INTERMITTENT
1482- ------- Motor for central locking
Short to Ground

2. silnik

silnik odpala ale pracuje na wolnych obrotach nie równo
błędy z VAGA
są cztery: 1,2,3 kłopoty z zapłonem na cylindrze 3,1,2
od czasu do czasu pokazuje się błąd 16518 -obwód czujnika O2- nie wykryto aktywności

3 ABS
taka sytuacja była przez dwa dni- po przekręceniu kluczyka na wyświetlaczu pojawia się duży wykrzyknik cztery piknięcia kontrolka od ABS i ESP nie gaśnie
jest tylko jeden błąd
302-- ------- ABS Solenoid Valve Relay -J106

przekaźnik sprawdzony -OK

dzisiaj po włożeniu bezpiecznika o którym pisałem wcześniej (tego od oświetlenia ) w chwili gdy przekręcam kluczyk auto pika jeden raz ABS gaśnie jednak w chwili gdy odpalam auto znów wywala się ten sam błąd i pojawia się wykrzyknik na FISIE

z góry dziękuje za pomoc

jeszcze jedno ten bezpiecznik włożyłem w gniazdo 14 od tej chwili zaczęły działać szyby wariować kierunki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 23:11:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Deja Vu :?: Na elce widziałem i odpowiedź też chyba padła.
Pompa nieczynna od ABS. Było zwarcie terminala 15 i jest zwarcie w centralnym zamku.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 11:16:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:07:48
Posty: 8
szukam wiadomości można powiedzieć wszędzie więc dlatego dwa posty

co do przekaźnika to według schematu ten przekaźnik to oddzielny przekaźnik odpowiedzialny za dostarczenie plusa do pompy znalazłem go pracuje normalnie przy "lewym" pobudzeniu a po włączeniu zapłonu na krótką chwile włącza się a później rozłącza .

może to głupie pytanie ale co to jest ten terminal 15


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:20:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Terminal 15 = zacisk 15, plus po zapłonie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 20:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2006 22:07:48
Posty: 8
panowie ponownie potrzebuje porady gdzie znajdą moduł od parctronica.Po całej naprawie blacharskiej zoriętowałem się że mam także parctronic z przodu jednak zderzak jest bez parctronica VAG pokazuje mi błędy o przednich sensorach może macie jakiś patent jak pokazać moduowi że są lub wyłączyć sprawdzanie

co do moich poprzednich problemów :
- ABS wymienię pompę
-silnik po dwóch tygodniach spędzonych w garażu sprawdzeniu całej elektroniki "płaczu prośbach i grośbach"okazało się że mechanik muszę tu użyć PALANT podczas ustawiania mi rozrządu przekręcił mi dokładnie o 180 stopni wałek rozrządu. Najlepsze jest to auto odpalało jeżdiło i nawet miało moc
-centralny zamek po drugim mechaniku wylałem 10 litrów wody ze środka wysuszyłem moduł znajdujący się pod siedzeniem i zaczęło chulać
z góry dziękuję za pomoc przy PARCTRONICU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: