jarekle napisał(a):
okrągła wtyczka wielo-pinowa to chyba będzie do podłączenia zmieniarki CD
w opisywanych wiązkach przewodów nie mówiłeś nic o sterowaniu szybami i o sterowaniu zamkiem, czyli może to być od tego... też jeszcze nie dobrałem się do wnętrza drzwi
Faktycznie był tam skrót myślowy, bo skupiłem sie na tych, które były bliskie tej mojej problematycznej. Ale napiszę - może to się komuś przyda.
Grubsza wiązka wychodząca ze słupka, po oddzieleniu się pierwszej, opisanej wyżej odnogi, nieco dalej odprowadza dwie wiązki: cieńsza idzie do sterowania el. szybą, a grubsza do siłownika szyby. Po czym reszta dochodzi już w całości do centralnego zamka w tych drzwiach.
Co do wtyczki - myśle że dobrze typujesz.
jarekle napisał(a):
jestem ciekaw ile masz kluczyków, bo fabryka daje 4: 2 główne do wszystkiego, 1 serwisowy taki ze znaczkiem i czwarty plastykowy awaryjny np. gdy zatrzaśniesz klucze w aucie, można go schować dajmy na to w portwelu i mieć na "w razie czego"
wiem, że klucz serwisowy służy tylko do otwarcia drzwi i do stacyjki, dajesz go jak niechcesz żeby grzebali ci w serwisie w schowku czy przy wlewie paliwa lub w bagażniku i tu zastanawiam się czy nie używasz właśnie teraz tego klucza
Mam dwa kluczyki: jeden składany, z pilotem i drugi zwykły, prosty, bez pilota. Oba metalowe. Stale używam tego składanego.
MiKev napisał(a):
kazio ludzie maja tu juz dosc pytan jaki interfejs jakie to czy tamto, to pewnie jest powod czemu nie uzyskales odpowiedzi.
tyle razy to bylo przerabiane na tym forum ze nie ma problemu znalesc przez szukajke.
Przepraszam, nie wiedziałem. Dopisałem się do tematu, w którym ktoś pytał jakiego viakena wybrać do V8 i szybko uzyskał odpowiedż, więc nie przyszło mi do głowy, że jest to niemile widziane. Ale najważniejsze, że wiem skąd wziąć program, z wyborem konkretnego fejsu sobie poradzę. Wielkie dzięki!