.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2024 11:11:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 2,5 V6 AKE] cofanie sie paliwa przez pompe
PostNapisane: 16.sie.2007 20:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Doradźcie mi bo mam problem który mi znowu powrócił a mianowicie paliwo mi sie cofa do zbiornika przez pompę wtryskową, czy to już jest koniec pompy wtryskowej????
Czy może zaworek zwrotny w pompie ?
Dodam ze profilaktycznie wymieniłem już nowa pompę paliwa w zbiorniku i problemu sie nie pozbyłem.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 22:02:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Danek,
Wymieniłes pompę w zbiorniku ?
Czyli Twoje zabiegi nic nie dały ?
Jaki masz filtr paliwa, Kolego ? (firma)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 19:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
moje zabiegi które wczesniej przeprowadziłem pomogły jak najbardziej ale tydzień temu zaczeły byc podobne objawy ( problemy ) z porannym odpaleniem.

Samochód stoji w warsztacie u mojego kolegi ( moja teza była że zbiornik muszę mieć bardzo zabrudzony poprzednim silikonem i prosiłem o sprawdzenie sitka w pompie ,ale ze posiadałem druga pompę prosiłem o wymianę)
Ale nic to nie pomogło objawy są takie same problemy z odpaleniem

Ja jestem od tygodnia w Norwegii i nie mam mozliwości samemu obejżenia Samochodu.

Podejzewają zgon VP44 a ja chciałbym byc w 100% pewien aby nie kupowac nowej pompy wtryskowej i stad tez moje pytanko czy znajduje się zawór zwrotny ( wymienny ) który powinien trzymać palwo w tej pompie????

bo mówią ze sie cofa po zgaszeniu, niestety ja tego nie widzę przekazuje informację telefoniczne od Zony i kolegi z warsztatu.

filtr paliwa mam filtron








Audi A6 2,5 V6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 19:59:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
czy jestescie mi wstanie odpowiedziec na moje pytanie?????

z góry dziękuje










Audi A6 2,5 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 20:04:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2006 19:38:05
Posty: 235
Lokalizacja: Wrocław
cze.. na ten temat było tysiące postow.. na temat zapowietrzania sie...
Ja miałem osobiście nieszczelność na wężyku przelewowym przy wtrysku...

Brał powietrze i się zapowietrzała pompa..Najpierw sprawdż czy gdzieś nie masz nieszczelności i przeszukaj dobrze forum...

_________________
Jest:
AUDI A6 C5 2,5 TDI AVANT/2000r...

były:
VW SHARAN 2,0 BENZYNA/1996, T4 MULTIVAN 2,4/1994, VW PASSAT 1,9 TDI/1995, VW GOLF 1,9/1992, AUDI 100 AVANT 2,3/1989, AUDI 80 1,6 PRZEJŚCIÓWKA/1986, Polonez 1,5, Maluch 650, Fiat Kombi 1,5, reszty grzechów nie pamiętam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 14:54:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie było mnie kilka dni...
Danek...
Filtr paliwa FILTRON ? :/
Czytałeś topik Jerzego_G z diagtronika o problemach z bąbelkami w nieoryginalnych filtrach ?

VP44 ma zawór zwrotny w samej śrubie przelewowej - rozbierz to i obejrzyj...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 20:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
dziekuje wam za podpowiedzi ,ale VP44 juz sie skończyła samochód odpala ale wogóle nie można go wkręcić na obroty jak trzymam gaz do dechy to jeszcze jakos chodzi motor a jak tylko puszcze odrazu gaśnie, kupiłem dzisiaj druga VP44 jutro bede zmieniał odrazu z odmą i zobaczymy jaki bedzie rezultat.

filtr też zmienie na bosch mysle że bedzie duzo lepszy









AUDI A6 2,5 V6 AKE TIP-TRONIC S-LINE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2007 09:28:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jack kiedyś opisywał mechaniczne uszkodzenia VP44... :/
Daj znać jak to się skończyło.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 22:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
To co narazie udalo mi się skonczyć to wymiana odmy.

Pompa wtryskowa ma inna końcówkę niz u mnie i musze kupic inną , ale przy okazji zabrałem się za wałki wcelu ich obejrzenia.

Silnik ostatnio pracował dość dłosno myslałem ze z wałkami bedzie tragedia ale jest dosc w marę zmartwiło mnie wsumie jedna rzecz na pierwszym tłoku na wałku ssącym jest tylko malutkie zuzycie krzywki wszędzie jest naprawde pozytywnie proszę obejrzyjcie sami.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f6213.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9b6533.htm
l
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a2c45.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... efa3e.html





czemu akurat na jednym tłoku jest wieksze zuzycie mozecie mi koledzy podpowiedzieć

kupiłem komplet wszystkie szklanki ,dzwigienki zaworów oraz podkładki po 24 sztuki, wałki chcę zostawić doradzcie czy to dobra decyzja

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b79e6.html


ponizej zrobilem zdjęcie wypracowanej po 200 000 km dzwigienkę obok jest nowa .


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... afa22.html


i zdjęcie jak wygląda komplet na jeden zawór
od lewej
szklanka zaworowa
dzwigienka zaworowa
pokladka dzwigienki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 34f54.html












AUDI A6 2,5 TDI V6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 07:15:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A już myślałem... że kupiłeś hydraulike w orginale :/ Czymu w takie wrażliwe miejsce pchasz zamienniki? Wałki wydają się być ok...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 08:11:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
GrzesB napisał(a):
Wałki wydają się być ok...


No nie wiem Grześ. Drugi link u mnie nie bangla, na zdjęciu z 3 linka wydaje się, jakby 2 i 4 krzywka (od lewej) były już pozbawione wzniosów, a szczyty krzywek wyglądają na poważnie wytarte. Tak mi się wydaje ze zdjęcia, co może jednak być mylące - ja już raz się "przejechałem" na oględzinach wałków z fotek ... :(: .
Dopóki oczekujący porady nie nauczą się fotografować wałków (krzywek) z przyłożonym liniałem obrazującym wielkość (lub brak) zużycia - ocena zawsze będzie tylko na "mniej-więcej".

Co do zamienników - w tym przypadku i tak wielkiej różnicy nie ma. Niczym nie osłonięte końcówki wtrysków i tak zawołają o kolejną kosztowną naprawę w nieodległej przyszłości, a to przecież kolejna okazja do ponownej wymiany "hydrauliki"... .

:galy: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 16:12:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
dizś wyszło szydło z wora !!!

zdjąłem lewą stronę (pokrywę ) i wałki masakra prawie okrągłe tak mocno zjechane .


Potrzbuje informacji gdzie mozna kupic za rozsadna cene prosze o pomoc




zdjęcia zuzytych wałków dołącze pożniej

{piotrus} walki są OK może zdjęcia nie ozwierciedlają realnego stanu na pierwszym jest tylko wytarcie ale nie ma naprawede tragedii pózniej puszcze link z lewej strony masakra!!!!

PROSZE WAS O INFO GDZIE MOZNA KUPIC WAŁKI





A6 2,5TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 19:53:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
danek3miast napisał(a):
{piotrus} walki są OK może zdjęcia nie ozwierciedlają realnego stanu


Bardzo możliwe.

danek3miast napisał(a):
na pierwszym jest tylko wytarcie ale nie ma naprawede tragedii pózniej puszcze link z lewej strony masakra!!!!


To skutki zaniedbanej "odmy" lub / i systemu olejowego. Moja rada - zweryfikuj CAŁY system olejowy - istnieje zagrożenie, że nowe części szybko trafi ponowny szlag.

danek3miast napisał(a):
PROSZE WAS O INFO GDZIE MOZNA KUPIC WAŁKI


Jeżeli odrzucasz regenerację, to nie kombinuj z coraz częściej pojawiającymi się podróbami. Mogą okazać się wielokrotnie słabsze od regeneracji. Oryginalne wałki z ASO (mniej więcej od roku, może nieco dłużej) są całkowicie zmienione, z dodatkowo utwardzoną powierzchnią (to samo dotyczy elementów hydrauliki ale jak widzimy na zdjęciach - na refleksję już jest za późno...). Jak dla mnie istnieją TYLKO dwa wyjścia - albo regeneracja u P. Świątka, albo zakup w ASO. O jakości podróbek nikt narazie nie jest w stanie wydać miarodajnej opinii i ewentualne ryzyko w moim przekonaniu może zemścić się w katastrofalnie krótkim czasie ... .

PS: Żaden ze znanych mi serwisów o ustalonej - wysokiej renomie - jak dotąd nie zaryzykował montażu wałków spoza ASO. A regenerowane u P. Świątka - owszem tak - bez jakichkolwiek komplikacji po dziś dzień.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 20:03:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotr,

rozmawiając kiedyś w Diagtroniku nt. wałków usłyszałem o bardzo ciekawym spostrzeżeniu:
- najczęściej zużywają się wałki po stronie prawej;
- najczęściej [9 na 10] w Tiptronic'ach; manuale bardzo rzadko.

jakież było moje zdziwienie, gdy, w jedynym w zasadzie poważnym warsztatcie w Łodzi [Sztupecki - wszystko, co związane z hydrauliką i wałkami w V6 robią na ORI, nie uznają półśrodków; niepopularni bo drodzy], usłyszałem dokładnie to samo.

co Ty na to?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 21:15:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Meszrumie ... ;) :

meszrum napisał(a):
Piotr,

rozmawiając kiedyś w Diagtroniku nt. wałków usłyszałem o bardzo ciekawym spostrzeżeniu:

- najczęściej zużywają się wałki po stronie prawej;


Jeżeli to spostrzeżenie dotyczy silników sprzed modyfikacji systemu olejowego (łącznie z układem odpowietrzającym) w 2000 roku - "zjawisko" daje się wytłumaczyć logicznie. W największym skrócie - trzeba zwrócić uwagę na niższe ciśnienie smarowania oraz inaczej rozkładające się ciśnienia gazów pod prawą i lewą głowicą. Dopóki "odma" pozostawała w miarę czysta - "stary" system olejowy jakoś dawał rady z zapewnieniem właściwego smarowania powierzchni styku krzywki wałka z dźwignią zaworową. Ponieważ jest to smarowanie ROZBRYZGOWE, to nierówny wzrost ciśnienia gazów pod deklami "hamował" zbyt mało wydajny układ olejowy.

Jeżeli jednak rozmawialibyśmy również o samochodach z systemem olejowym "nowego typu", to ja nie mam w zasadzie żadnej koncepcji i chętnie bym posłuchał co na ten temat sądzą inni, niewątpliwie lepsi ode mnie fachowcy ... :galy: ;) .

Generalnie (IMHO) i tak dochodzimy do tego samego wniosku co zawsze, że samochody serwisowane zgodnie z zasadami rzemiosła (i o dziwo - zgodnie z serwisową instrukcją okresowych przeglądów) - pozostają zdrowe. Zaś te auta, w których nikt nie interesuje się niczym innym, niż okresową wymianą (tylko niektórych) elementów "rozrządu" - kończą swój żywot marnie, czasem bardzo marnie i gwałtownie ... . Silniki nowszej generacji (>2000r), co też zostało tysiące razy zauważone - cierpiały (i nadal cierpią) z powodu LL - z tą różnicą, że nie ma reguły w której głowicy masakra pojawi się wcześniej.

meszrum napisał(a):
- najczęściej [9 na 10] w Tiptronic'ach; manuale bardzo rzadko.


A to jakaś bzdura albo zbieg okoliczności. Coprawda silniki łączone z automatami różnią się od "manuali" ECU-softem i końcówkami wtryskiwaczy ale nie ma to absolutnie żadnego wpływu na definitywnie identyczny dla wszystkich jednostek układ rozrządu, jego napęd i system smarowania. Wszystkie elementy hydrauliki są takie same, o tych samych numerach katalogowych i bez żadnego podziału na "automaty" i "manuale". Skrzynia automatyczna to w 101%-ach "osobny organizm", połączony z silnikiem wyłącznie kilkoma śrubami - żadnych wspólnych kanałów, etc. ... . Zapewne nie mam się co porównywać do kolegów z Diagtronika, doświadczeniem praktycznym czy wiedzą teoretyczną - ale jedynym logicznym uzasadnieniem takiej tezy jest tylko i wyłącznie zbieg okoliczności.

meszrum napisał(a):
jakież było moje zdziwienie, gdy, w jedynym w zasadzie poważnym warsztatcie w Łodzi [Sztupecki - wszystko, co związane z hydrauliką i wałkami w V6 robią na ORI, nie uznają półśrodków; niepopularni bo drodzy], usłyszałem dokładnie to samo.


Nie wierzę żebyś nie dociekał powodów takich opinii - błagam podziel się wiedzą ... ;) :!: :!:

:diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 21:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
odnośnie prawej strony,

tak, dokładnie chodziło o stary system olejowy 97-01 [AFB/AKN].
:peace: [zawiozłeś].
teraz już wiem, dziękuję.



odnośnie tiptronic'a,

jak cokolwiek rozsądnego, co możnaby nazwać wiedzą trafi w moje okolice, to będziesz piewrszym, który się dowie.



odnośnie 00550 i notlauf'u skrzyni,

Piotr, czy w chwili, gdy Tip wpada w notlauf, to aby nie jest tak, że ECU silnika drastycznie i nagle zmniejsza moc silnika? innym słowy: skąd bierze się to szarpnięcie?
[wiesz o czym ciągle myślę... :| ]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 21:36:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Próbą wyjasnienia tezy położonej na stół przez meszruma według mnie może być tylko fakt... że automat utrzymuje zazwyczaj dużo niższe obroty niż manual a więc teoretycznie przy zapchanym systemie olejowym i niższe ciśnienie oleju... To jedyne co mi przychodzi do głowy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 22:06:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
odnośnie prawej strony,

tak, dokładnie chodziło o stary system olejowy 97-01 [AFB/AKN].


:517:

meszrum napisał(a):
:peace: [zawiozłeś].
teraz już wiem, dziękuję.


Przestań mnie zapeszać podziękowaniami ... :oops: ... . ABSOLUTNIE NIE MA ZA CO ... :!!: :!!: :peace:

To była prawdziwa przyjemność, że chociaż trochę mogłem naswietlić temat ... ;) :D .
No ale co się "spociłem" (ze względu na emocje ... :oops: :okulary2: ) - to już inna sprawa ... :517: :) .... .



meszrum napisał(a):
odnośnie tiptronic'a,

jak cokolwiek rozsądnego, co możnaby nazwać wiedzą trafi w moje okolice, to będziesz piewrszym, który się dowie.


:piwo:



meszrum napisał(a):
odnośnie 00550 i notlauf'u skrzyni,

Piotr, czy w chwili, gdy Tip wpada w notlauf, to aby nie jest tak, że ECU silnika drastycznie i nagle zmniejsza moc silnika? innym słowy: skąd bierze się to szarpnięcie?


Szarpnięcie "zamyka się" wewnątrz skrzyni biegów /i mechanizmie różnicowym/. Dla sinika "zdarzenie" pozostaje prawie "niewidoczne". Nawet gdyby było tak jak mówisz - czyli gdyby szarpnięcie było wynikiem "drastycznej obcinki mocy / momentu", to (mówiąc obrazowo) "zderza się różnica ciśnień" wewnątrz skrzyni, a dla silnika ten fakt pozostaje "obojętny". Jeszcze inaczej - nie zdziwiłbym się, gdyby skutkiem takiego szarpnięcia coś "poleciałoby" mechanicznie w skrzyni biegów - ale NIE W SILNIKU i to jeszcze przy obrotach < 2000 / min. .

meszrum napisał(a):
[wiesz o czym ciągle myślę... :| ]


Wiem ale dopóki nie zobaczymy zdjęć albo nie poznamy WIARYGODNEJ opinii (wiesz co mam na myśli ... :): ), to ciągle pozostaje aktualnych kilka wersji zdarzenia ... . Osobiście nie jestem do końca przekonany, że w głowicy z uszkodzonym wałkiem nie ma śladów kolizji. Wystarczy, że postawimy odwrotną hipotezę (ale całkiem realną), że jedno z kół zębatych było zbyt słabo dokręcone - i "efekty" takie jak na zdjęciach - stają się całkiem realne ... . Szkoda, ze nie mamy nowych wieści - przypadek dla mnie jest bardzo intrygujący / pouczający ... .

;) :peace:

PS: Dobry wieczór Grzesiu - :diabel: :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 07:12:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Piotruś napisał(a):
PS: Dobry wieczór Grzesiu - :diabel: :peace:


Bry :):

Jak rozumiem moja hipteza okazała się nieszczęśliwym trafem którego nawet nie warto komentować :) Ale skoro tak uważacie to napiszę Wam coś z życia benzyniaka wzięte ;-) - ale to jeszcze poczekam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2007 15:05:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
WITAM PONOWNIE

zdjąłem wałki z lewej głowicy,dowiedziałem sie ze znajomy pracuje w ASO i ma mi załatwic na wtorek wałki w dobrej cenie poniżej zdjęcia wałków które się skończyły.


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 11c53.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 91765.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 49677.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d1cf7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6f9ca.html


Odnośnie zuzytych wałków to jaki mógł by być efekt jezdzac non stop
bez ich naprawiania ( wymiany) mam na mysli osoby które załóżmy nie mają pojęcia o problemach z V6????


jeszcze jedno pytanko do was odnośnie pompy vp44 kupiłem pompe po przebiegu 44 mil z usa od kolegi ale numer mi sie nie zgadza moja mi padła mechanicznie chcę przełożyć elektronike od swojej.
Zagra mi motor na przkładce elektoniki prosił bym o pomoc bo nie mam pewności.

zgóry dziekuje








AUDI A6 2,5 TDI AKE S-LINE


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: