nr 7 to jest wtyczka od czujnika braku paliwa G210
nr 8 to wtyczka czujnika wskaźnika poziomu paliwa i pompy wstępnego tłoczenia paliwa w komorze spiętrzającej.
Pamiętaj, że VP44 sama podciśnieniowo zasysa paliwo z komory spiętrzającej, nic nie tłoczy paliwa ze zbiornika do pompy wtryskowej
Tutaj masz z resztą cały opis:
1 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa
2 - Jednostka pompy paliwa z czujnikiem braku paliwa -G210-
3 - Przewód powrotnego obiegu
4 - Kołnierz zamykający
5 - Przewód powrotnego obiegu paliwa od filtra paliwa
6 - Przewód doprowadzania paliwa do filtra paliwa
7 - Elektryczne złącze wtykowe czujnika braku paliwa -G210-
8 - Elektryczne złącze wtykowe czujnika wskaźnika poziomu paliwa i pompy wstępnego tłoczenia paliwa
9 - Nakrętka złączkowa - 80 Nm
10 - Pierścień uszczelniający
11 - Wąż paliwa od pompy paliwa do komory spiętrzającej lub od pompy paliwa do pompy strumieniowej
12 - Zewnętrzna część komory spiętrzającej z pompą strumieniową bez możliwości demontażu
Opis działania
Aby móc wyjeździć prawie do końca paliwo znajdujące się w zbiorniku paliwa, umieszczona jest w nim dwuczęściowa komora spiętrzająca z elektryczną pompą paliwa.
Elektryczna pompa paliwa tłoczy paliwo z zewnętrznej części komory spiętrzającej do wewnętrznej części komory spiętrzającej. Z tej objętości paliwo jest odsysane przez pompę wtryskową układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego.
Poza tym elektryczna pompa paliwa przepycha paliwo do pompy strumieniowej znajdującej się na dole komory spiętrzającej. Zadaniem pompy strumieniowej jest zapewnienie ciągłego napełniania paliwem zewnętrznej części komory spiętrzającej.
Aby zagwarantować bezpieczną pracę silnika wewnętrzna część komory spiętrzającej musi być ciągle wypełniona paliwem. Jeżeli przy wyjeżdżonym zbiorniku paliwa, poziom paliwa wewnątrz komory spiętrzającej grozi obniżeniem się, czujnik braku paliwa -G210- daje sygnał do wyłączenia układu wtrysku paliwa.