Ja mam skrzynie manual i montowałem blokade więc może troche ci pomoge...powietrze do tyłu leci dwoma kanałami w środkowej konsoli,z lewej i prawej strony,mijajac skrzynie,niezależnie czy manual czy auto i łączy się dopiero w całość (czyli w jeden kanał) mniej więcej na wysokości regulacji elektrycznej lusterek,stamtąd już jednym kanałem dociera do samego końca (miesza się powietrze z dwóch kanałów podwójnego klimatronica i dla pasażerów jest suma tego co kierowca i pasażer ustawią). podczas montażu blokady skrzyni niestety trzeba było zrezygnować z kanału doprowadzającego powietrze od pasażera...finał jest taki że dmucha dużo mniej niż z dwóch...ale dmucha...Jeśli u Ciebie nie dmucha wogóle to problem może leżeć gdzie indziej...Natomiast jeśli chciałbyś dostać się do tych kanałów musisz zdemontować osłone dźwigni zmiany biegów,następnie odkręcić dwie nakrętki (10) wyjąć (podważyć) tylnie nawiewy ,tam ukryte są dwie śruby trzymające podłokietnik,a ostatnia śruba od podłokietnika ukryta jest pod podłóżnym korytkiem równoległym z dzwignią hamulca ręcznego...jak to wszystko odkręcisz to zostaje Ci tylko podciągnąć ręczny na maxa do góry i środkowa konsloa wychodzi jak ta lala....
Mam nadzieje że mój skomplikowany i chaotyczny opis jest w miare czytelny...
Powodzenia