Ataman70 napisał(a):
Ja piszę to o czym wiem na podstawie posiadanego przeze mnie w przeszłości (niektórzy pamiętają) A6 C4 rok 1996/1997
Miałem taki samochód i tam tak było to rozwiązane.
A kolega na jakiej podstawie twierdzi, że tak nie jest?
a ja pisałem na podstawie rozebranych aut i pociętych wiązek ale
pogrzebałem dalej i wychodzi na to ze jedyne co zmienili
to przełącznik - w A6 dawał napięcie na lusterka cały czas,
wiązki pozostały te same, mea culpa, zwracam honor
Ataman70 napisał(a):
w eSce - audi 100 S4 1992rok - było grzanie zespolone z ogrzewaniem tylnej szyby, niby lepiej, ale czasami miałem tak, że nie było potrzeby, aby szybę podgrzewać, a na lusterkach się para skraplała, a jak były sprzężone z zapłonem to nie musiałem mysleć o ich grzaniu.
dlatego sobie rozdzieliłem i mam osobne guziory do szyby i lusterek