Witam,
sprawiłem sobie RNS-E do mojej A6 w miejsce Symphony II.
Oto kilka spostrzeżeń:
- przede wszystkim dźwięk! - niebo i ziemia w porównaniu z S II. Uważam, źe podłączenie Symphony II do instalacji BOSE powinno być karalne
. RNS-E jest tutaj znacznie lepsze
- nie miałem żadnych perturbacji związanych z podłączeniem - podłączyłem przejściówkę, antenę i gada - nawet na FIS-e widać wskazania
- czytnik kart SD - rewelacja, chociaż piszą w instrukcji o kartach do 256MB, to moja czyta bez problemu karty 1GB. MP3 w katalogach i tagi ID3 działają i widzę tytuł utworu na FISie
- po podłączeniu GPS nie ruszył od razu... kombinowaliśmy z godzinę o co chodzi w końcu odpuściłem bo musiałem wyjechać do domu. Strzałka po prostu odświeżała się raz na 5 min. Okazało się jednak, że po wyjeździe na trasę wszystko ruszyło i mogłem wracać do domu na Navi
- antena jest zainstalowana w rogu na podszybiu, ale chyba kupię oryginalnego rekina i pociągnę kabel.
- nie ustawiałem nic VAGiem !
==============
A teraz pytania:
- Mimo że nawigacja działa, to jednak mam wątpliwości czy tempo odświeżania pozycji jest prawidłowe (tak 1 raz na 1-2 s). Nie wiem, czy jest prawidłowo podawany sygnał prędkości po CAN-ach
- drugi problem być może powiązany z pierwszym, to to że nie działa sciszanie oraz rozgłaszanie radia podczas wzrostu i spadku prędkości (GALA w ustawieniach dźwięku jest ustawiona na 'level 5').
- czy wskazania nawigacji powinny być widoczne na FIS-ie w przypadku RNS-e ? U mnie nie ma żadnych...
- czy warto podłączyć i w jak działa oryginalny telefon (taki pod przyciskiem TEL), czy moduł działa poprzez bluetooth, czy ma swoją kartę SIM i własną ksiąźkę telefoniczną ?
- czy ktoś ma jakieś wieści na temat wprowadzenia w Polsce TMC ?
- czy ktoś ma jakieś doświadczenie w podłącznaniu iPoda classic do RNS-E (chodzi mi nie tyle o muzykę, co o filmy), czy moźna jakoś sterować iPodem z poziomu RNS-E?
-Maciej