.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:36:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4/A6] Pomocy wymiana wntylatora nawiewu
PostNapisane: 06.sty.2008 21:01:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 13:23:25
Posty: 105
Lokalizacja: Legnica
Witam
Szukam pomocy z okolic legnicy bądź z woj. dolnośląskiego z wymianą wentylatora nawiewu w nagrzewnicy z autem z klimatyzacją.
A6/C4 Avante 2.5 TDI 95r

_________________
C4/A6 2,5 TDI AEL AVANT
VW LT 35 x2
MERCEDES SPRINTER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 21:50:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2008 21:23:00
Posty: 14
mam dokładnie ten sam problem. ciężka sprawa żeby to wymienić podobno trzeba rozebrać całą deskę rozdzielczą i dostać się do wentylatora od środka auta... Albo znajdę jakiś zakład co się tym zajmuje, albo wezmę tydzień wolnego jak się ciepło zrobi i sam się tym zajmę :P

_________________
Audi A6 C4 2.0 benz + LPG na start


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 22:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
Jeżeli masz klime to niestety musisz rozszczelnić parownik i go zdemontować.Silnik wymontujesz bez demontażu calego ukladu dmuchawy.Wystarczy odkręcic jedną śrube z prawej strony a następnie wypchnąć silnik.Przy montażu zwruć uwage na znajdujące się wewnątrz dmuchawy gumki które usztywniają silnik oraz absorbują drgania silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 22:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2006 14:22:46
Posty: 199
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nic nie musisz rozszczelniać i wentylator możesz wyjąć z zewnątrz od góry ale to troche roboty. Jak kumasz o co chodzi to poradzisz sobie bez problem! Ja u siebie wyciągałem od wewnątrz i z zewnątrz i stwierdzam że szybciej mi poszło z zewnątrz ale było troche nerwów!

_________________
Audi A6 Avant 2.5 TDI AEL 174KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 23:43:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
odkrecasz wszystko z podszybia wlacznie z wycieraczkami. nastepnie wyciagasz radio i sterownik klimy , odszukujesz niebieska i czerwona wtyczke , odkrecasz schowek i polke nad nogami kierowcy a jezeli masz wyczute to niekoniecznie schowek i sciagasz nawiewy na nogi i kolanka nawiewow na kratki. nastepnie sciagasz na podszybiu opaske mocujaca nagrzewnice do karoserii , odpinasz przewody wodne od nagrzewnicy , odpinasz podcisnienia , gumowy lacznik miedzy parownikiem a nagrzewnica zsuwasz na parownik, odkrecasz to puzderko zaraz obok gumy , wyciagasz silniczek z niego i przekrecasz klape tak zeby moc wyciagnac nagrzewnice. nastepnie z zasosowanie zasad savuar vivre wyciagasz cala nagrzewnice. roboty z wyciagnieciem i wlozeniem jakies 4-5 godzin a jak po raz pierwszy to i 8. najlepiej miec ze soba silikon lub tasme 2stronna taka filcowa zeby pozniej przy zakladaniu uszczelnic polaczenie nagrzewnicy z karoseria

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2008 23:49:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Mam taki problem, wydaje mi sięże słabo chodzi mi nawiew. przy ustawieniu na mniej więcej 50% nawiewu dosyć słabo wieje. Jak u znajomego dam na 50% to hula powietrze niesamowicie, nawet przy wszystkich otwartych nawiewach. Czy to wina tego silniczka czy tej opornicy od nawiewów??

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 19:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 13:23:25
Posty: 105
Lokalizacja: Legnica
znajomy mechanik twierdzi że trzeba wymontować schowek i tam można dostać się do silniczka nawiewu bez damontażu nagrzewnicy ale z tego opisu co napisał kolega Hans to chyba cos mu się pokręciło

_________________
C4/A6 2,5 TDI AEL AVANT
VW LT 35 x2
MERCEDES SPRINTER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 20:40:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
po wymontowaniu schowka masz dostep do kolanka kierujacego nawiew na kratki i ewentualnie do nawiewu na nogi ale przy odrobinie gimnastyki mozna to zdemontowac przy otwartym schowku bez koniecznosci jego demontazu.
slaby wiatr to moze byc zle ustawiona klapa centralna ta o ktorej pisalem ze trzeba odkrecic silnik i ja przestawic zeby wyjac nagrzewnice. proponuje zsunac gume miedzy nagrzewnica i parownikiem i zobaczyc w jakiej pozycji jest ta klapa

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 00:09:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Dzięki hans, sprawdze to. Czy nie powinno być błędu na klimatroniku, przy złym ustawieniu tej klapy???

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 21:56:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2007 20:25:11
Posty: 73
Lokalizacja: Opole
hans napisał(a):
odkrecasz wszystko z podszybia wlacznie z wycieraczkami. nastepnie wyciagasz radio i sterownik klimy , odszukujesz niebieska i czerwona wtyczke , odkrecasz schowek i polke nad nogami kierowcy a jezeli masz wyczute to niekoniecznie schowek i sciagasz nawiewy na nogi i kolanka nawiewow na kratki. nastepnie sciagasz na podszybiu opaske mocujaca nagrzewnice do karoserii , odpinasz przewody wodne od nagrzewnicy , odpinasz podcisnienia , gumowy lacznik miedzy parownikiem a nagrzewnica zsuwasz na parownik, odkrecasz to puzderko zaraz obok gumy , wyciagasz silniczek z niego i przekrecasz klape tak zeby moc wyciagnac nagrzewnice. nastepnie z zasosowanie zasad savuar vivre wyciagasz cala nagrzewnice. roboty z wyciagnieciem i wlozeniem jakies 4-5 godzin a jak po raz pierwszy to i 8. najlepiej miec ze soba silikon lub tasme 2stronna taka filcowa zeby pozniej przy zakladaniu uszczelnic polaczenie nagrzewnicy z karoseria

Jeszcze jedna uwaga - ostatnio u siebie rozbierałem, i za diabła nie mogłem wyciągnąć - okazało się, że są jeszcze dwa przewody elektryczne od elektrycznej nagrzewnicy wspomagającej (takie cudo u mnie jest) a dostęp do tych przewodów nie jest zbyt łatwy (szczególnie gdy się nie wie, że wogóle takie coś jest :-) ). Przewód masowy jest przykręcony śrubą 10 u podstawy sterownika airbagu a plus był w niezłej plątaninie kabli
Pozdrawiam

_________________
A6 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: