hans napisał(a):
odkrecasz wszystko z podszybia wlacznie z wycieraczkami. nastepnie wyciagasz radio i sterownik klimy , odszukujesz niebieska i czerwona wtyczke , odkrecasz schowek i polke nad nogami kierowcy a jezeli masz wyczute to niekoniecznie schowek i sciagasz nawiewy na nogi i kolanka nawiewow na kratki. nastepnie sciagasz na podszybiu opaske mocujaca nagrzewnice do karoserii , odpinasz przewody wodne od nagrzewnicy , odpinasz podcisnienia , gumowy lacznik miedzy parownikiem a nagrzewnica zsuwasz na parownik, odkrecasz to puzderko zaraz obok gumy , wyciagasz silniczek z niego i przekrecasz klape tak zeby moc wyciagnac nagrzewnice. nastepnie z zasosowanie zasad savuar vivre wyciagasz cala nagrzewnice. roboty z wyciagnieciem i wlozeniem jakies 4-5 godzin a jak po raz pierwszy to i 8. najlepiej miec ze soba silikon lub tasme 2stronna taka filcowa zeby pozniej przy zakladaniu uszczelnic polaczenie nagrzewnicy z karoseria
Jeszcze jedna uwaga - ostatnio u siebie rozbierałem, i za diabła nie mogłem wyciągnąć - okazało się, że są jeszcze dwa przewody elektryczne od elektrycznej nagrzewnicy wspomagającej (takie cudo u mnie jest) a dostęp do tych przewodów nie jest zbyt łatwy (szczególnie gdy się nie wie, że wogóle takie coś jest
). Przewód masowy jest przykręcony śrubą 10 u podstawy sterownika airbagu a plus był w niezłej plątaninie kabli
Pozdrawiam