Lonnyy - nie popadaj w przygnębienie tylko zacznij od "organoleptycznego"
i baaaardzo dokładengo sprawdzenia szczelności instalacji podciśnienia sterującego pracą turbiny i EGR (ponieważ "manipulowałeś" przy filtrze paliwa istnieje prawdopodobieństwo, że ...
). Możesz pokusić się też o przedmuchanie wężyków (począwszy od zaworka na przewodzie przy vacuumpompie) .
Dużo materiału (szczególnie autorstwa Carlnovy) znajdziesz w archiwum. Jeżeli nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać .... poprostu zadzwoń (chyba, że wykasowałeś mój numer
) .
"Odma" - najprawdopodobniej (99%) jest OK ale łatwo ją sprawdzisz we własnym zakresie - na mocno zagrzanym silniku odkręć korek wlewu oleju i połóż go swobodnie (bez przekręcania) . Jeżeli nie "odfrunie"
- będzie to znak, że jest dobrze. Lekka mgiełka ("bezciśnieniowa") jest czymś absolutnie normalnym.
A tak poza wszystkim - odchyłki od normy są minimalne i żadnej "bomby" w Twoim silniku nie ma.