Witam. No właśnie z tym Vagiem to oczwiście jak na złość nikogo nie ma bo święgta itp. lecz kiedyś zakupiłem interface do bmw i też była tam końcówka do audi,vw itp. więc poratowałem sie demkiem vaga gdzieś tam znalezionym i oto co wyskoczyło z błędów silnika (oczywiście demko posiada wszystkie funkcje prócz nazewnictwa błedów ale podaje ich numery więc poradzicie sobie - pomożecie mi)
10 DTC's Found:
16486 - MAF Sensor (G70): Signal too Low
35-10 - - - Intermittent
17645 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17646 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17647 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17648 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17649 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17650 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17833 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17923 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16538 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
jestem przerażony ilością błędów nie wiem co powiedzieć.... prosze o pomoc
------------------------------------------------ EDIT
Aby nie było że jestem leniwy to:
16486 - Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście
17645 - Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty
17646 - Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – obwód otwarty
17647 - Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – obwód otwarty
17648 - Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – obwód otwarty
17649 - Obwód wtrysku paliwa do cylindra #5 – obwód otwarty
17650 - Obwód wtrysku paliwa do cylindra #6 – obwód otwarty
17833 - Zawór wentylacji zbiornika – skrót do uziemienia
17923 - Intake Manifold Changeover Valve circuit Short to Ground ----- po polsku nic nie znalazłem nawet piszą BŁĄD NIEZNANY
16538 - O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v
lecz nie o to mi chodzi tylko chciałbym to przetłumaczyc na chłopski....
Dodam iż mimo to taka ilość błędów nie powoduje żadnego dziwnego zachowania auta, ma moc, ni dymi nie kicha, nie strzela, pali normalnie, nie faluje, chodzi równo i spokojnie poza tym że czasami przestaje dzziałać obrotomierz (nie obrotościomierz
) i zapala się kontrolka z 3 piknięciami ta z wykrzyknikiem o hamulców, smarowanie i ABS - auto nie gaśnie wszystko jest ok - ABS nie działa, trakcja też nie reaguje na przycisk na desce - fizycznie nie działa - mieli heh. poza tym jadąc smarowanie pyłga co sekunde razem z tym wykrzyknikiem od hamulców - swoją drogą mam nadzieje że jest smarowanie bo wykończe auto gdyż jeżdżę...
BTW dzisiaj śniło mi się że to tylko gdzieś luźna masa... śmiejcie się pewnie to tylko sen...
PROSZE O POMOC!!!