Panowie dwa ostatnie błędy zostały skasowane:).Wczoraj wyjąłem fotele i jak się okazało żółte wtyczki były odpowiednio, w lewym fotelu przerwany kabel a w prawym styk strasznie zaśniedziały.Troszkę kontakt sprayu i małe lutowanie i po problemie
. W poniedziałek zabieram się za poduszkę kierowcy i poduszkę pasażera jak i czujnik zderzeniowy po stronie pasażera
----------------------------------------------------------------------------
Cześć.Dzisiaj rozebrałem schowek i zabrałem się za poduszkę pasażera.Wtyczka od Airbaga wyglądała wzorowo i myślałem, że to raczej nie będzie jej wina, że VAG wyrzuca błąd poduszki pasażera.Spryskałem wtyczkę kontakt sprayem, rozłączyłem, spryskałem ponownie i zvagowałem.Jak się okazuje kontakt pomógł i jest prawie OK.Prawie bo jak wtyczka ledwo dotyka pinów kostki od Airbaga to wtedy jest wszystko OK, VAG już nie pokazuje błędu.Jednak jak wtyczkę się dociśnie tak jak była fabrycznie zamontowana wtedy błąd pojawia się ponownie.Przeczyściłem wszystko raz jeszcze i jutro sprawdzę efekty.Jak na razie 3 błędy poduszek (fotele kierowcy i w desce rozdzielczej od strony pasażera) miały wspólne ogniwo czyli wtyczki .Rozebrałem kierownicę licząc, że wepnę tam opornik, ale nie wiem jak to zrobić.O ile wtyczka od airbagów w fotelach i desce (strona pasażera) jest 2 pinowa tak w kierownicy mamy 4 piny
.Wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac8 ... 5caba.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb0 ... ade5d.html
Wtyczka posiada 4 piny, pewnie 2 do poduchy i 2 dla klaksonu.Zakupiłem opornik 2.4 Ohm (2.2 nie mieli na chwilę obecną), ale w sklepie powiedziano mi, że i te 2.4 powinno być ok.Jak uważacie 2.4 będzie ok? i gdzie wpiąć ten opornik, żeby sprawdzić czy VAG nie będzie wywalał błędu poduszki powietrznej kierowcy.
Pragnę zaznaczyć, że moje kierownica nie posiada poduszki i dlatego VAG wywala jej błąd.
Na dzień dzisiejszy zostały tylko dwa błędy:
- poduszki kierowcy
- czujnika zderzeniowego pod fotelem pasażera