mroova81 napisał(a):
Drgania wskazówki, oraz nieprawidłowości w działaniu zegarów zauważyłem u siebie, jak mi spadło poniżej 10-11V. Oczywiście nie odpaliłem; Przy dalszym rozładowaniu zaczęły drgać wszystkie wskazówki i dodatkowo klekotać niekktóre przekaźniki, więc u Ciebie to nie powód, a następstwo awarii wg mnie. Masz raczej awarię alternatora, a nie zwarcie. Na oko możesz sobie sprawdzić naciąg paska, dalej już tylko sam alternator, prostowik w nim, regulator napięcia, oraz sam aku. Jak Ci się uda odpalić, to miej w pogotowiu woltomierz i mierz, mierz, mierz......
Ale na początek przeczytaj lokalny regulamin proszę.
Napięcie po odpaleniu zimnego silnika 14,37V. W zeszłym roku był wymieniony regulator napięcia i szczotki...
P.S regulamin czytałem (może bez zrozumienia) możesz wyjaśnić co robię nie tak?