kkarol dzieki za piny!
ale chyba niestety one nie podpasily przynajmniej nie do nowego zegara?.
Wczoraj i dzis sporo nad tym siedzialem i juz mnie palce bola od wypinania pinow z wtyczek
Wiec wyglada to tak:
Stary licznik kontrolke CHECK i EPC leci po CANie... na pinie 18 i 19 zielonej wtyczki. A nowe zegary wyglada na to ze nic nie przyjmuja na CANie ? A MOZE W NOWYM LICZNIKU NIE MA CANa ?? jest to mozliwe ? (licznik z bialym podswietlaniem z zegarami cyfrowymi ) dodam do tego ze przy adaptacji zegarow na kanale 50 jest wlasnie komunikacja CAN ? tak, moze sie myle ? bo na starym licnziku na kanale 50 mam wartosc 32000 a na nowym pisze ze nie ma dostepnego takiego kanalu ?
A to sa piny ktore sprawdzilem i sa one na tych pinach w starych zegarach i wtyczkach:
( ++ oznacza ze w nowych jest tak samo )
32-pin, blue
1.
2 -Wear of brake pads ++
3.
4 -not used
5 -Fuel gauge sender ++
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14 -not used
15.
16 -not used
17 -Main beam ++
18 -Left turn signal ++
19 -not used
20.
21 -Door contact, driver's side ← po odpieciu pinu w starym bez zmian a w nowym nie wyswietla sie auto z otwartymi drzwiami kierowcy.
22.
23.
24.
25.
26 -Right parking light ++
27 -Left parking light ++
28.
29.
30.
31.
32 – not used
32-pin, green
1 -not used
2 -Transponder 1
po odpieciu pinu IMMO mruga
3 -not used
4 -not used
5 -W wire ++
6.
7 – Right turn signal ++
8 – not used
9 -not used
10 -Airbag ++
11.
12.
13 -Parking brake ++
14 -CHECK – to jest CHECK wchodzi tam kabel ale nie nic nie robi ( masa )
15.
16 -not used
17 -Transponder 2
po odpieciu IMMO mruga.
18 -CAN high speed (drive) (high +)
19 -CAN high speed (drive) (low -)
20 – not used
21 -ABS ++
22 - not used
23 - not used
24 - not used
26 -not used
27 - not used
28 -K wire ++
29 -Ambient temperature input ( temp zewn. / stary I nowy ) ++
30 – tacho dimer ( regulacja zegarow )
31 – not used
32 -not used
Jakies pomysly ?
tu foto zegarow biale stare czarne nowe.