No to opisze co nie co moze sie komus w przyszlosci przyda.
ECU zgrane z IMMO.
w zasadzie jak juz pisalem mialem problem z tym e nie moglem wejsc na kanal 50. no i oto na innym forum wyczytalem zeby sprobowc zmienic oprogramowanie do interfaceu... tak zrobilem uzylem VWTOOL i kanal 50 ukazal sie
bezzwlocznie wpisalem w nim pin starego licznika. i woula
poszlo licznik zassal ladnie VIN z ECU i git. pozniej zrobilm adaptacje kanalu 21. z wartosci 4 zmienilem na 0 pozniej na 2 ( bo tyle mam kluczy ) wylaczylem zaplon wlozylem drugi klucz, IMMO zgaslo i wsio gra.
Generalnie problem lezal chyba w zlym programie ( ja uzywalem VAG COMa 3.11 )
Co ciekawe po tej operacji po wpieciu sie w zegary VAG COMem kanal 50 jest obecny... nie wiem jakim cudem ale jest. Generalnie problem rozwiazany.
Nie wymienialem zadnych transponderow.
Jedyny problem ktory mnie drazni to jak loguje sie na 17. zegary to nadal mam w extra: WAUZZZ4BZ1N035609 AUZ5Z0Y6245063 | ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
nie wiem jak sie pozbyc tego yyyyyyyyyyyyy ? nie przeszkadza to na dzialanie auta ale jednak wyglada niesmacznie po zalogowaniu sie na licnzik.
Teraz bede walkowal problem z odszukaniem sygnalu klapy bagarznika bo w starych 1/2fis pokazywal mi tylko drzwi kierowcy i klape. a nowy pokazuje kazde z osobna... wiem ktore piny mam wpiac pod ktore drzwi ale nie moge odnalezc pinu do klapy bagarznika. ( sprawdzalem czy czasem nie dzie to po CANie ale nie, bo po odpieciu CANow z zielonej wtyczki, sygnalizacja otwartych drzwi i klapy nadal dziala )
Dzieki kkarol i szogun0 na pomoc