.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lis.2024 21:07:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 TDI ABF] Kopci na czarno
PostNapisane: 07.cze.2011 11:25:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2011 11:18:09
Posty: 5
Cze Wszystkim.Mam prośbę o sprawdzenie logów w audi a6 2,5 tdi ABF 150 KM, bo kopci mi na czarno nawet na postoju jak dodam mu gazu to leci czarny dym cały czas[nie puszcza chmury dymu tylko utzymuje sie cały czas kopcenie na gazie].Samochód kupilem rok temu i juz tak bylo

statyczne
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47455.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47456.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47457.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47458.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47459.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47460.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47461.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47462.html
BS
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47467.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47468.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47469.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47470.html
dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47529.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47530.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47531.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47532.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47533.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47534.html
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_47535.html


Ostatnio edytowano 07.cze.2011 11:41:41 przez ursus1977, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2011 11:51:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przyczyny mogą być 2 - zupełnie niezależne od siebie: nieszczelność w dolocie oraz źle mierzący przepływomierz.

należy:
1. sprawdzić szczelność układu dolotowego za czujnikiem ciśnienia doładowania [sprawdzasz w ten sposób, że poluzowujesz obejmy za czujnikiem oraz przy części metalowej rur dolotowych, zaślepiasz cały ten fragment po czym pompujesz do 2.5bar - wówczas okaże się, czy odcinek ten jest szczelny];
2. wyczyścić przepływomierz [link w moim podpisie].

po tych zabiegach logujesz 008d oraz 011d.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2011 11:56:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
po prostu kocham, jak ktoś nie podpisze logów nr. bloków. Ahtunga mu :peace: ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2011 20:07:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
grejf napisał(a):
... Ahtunga mu :peace: ;)

Dobry pomysł z tymi achtungami hyhy. :-) Przeciez dobrze opisany temat jest po to aby ułatwic diagnostyke problemu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2011 07:44:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2011 11:18:09
Posty: 5
logi po czyszczeniu przeplywki

003 008 011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48033.html

turbina przeladowuje blad 575 przed czyszczeniem przeplywki tez byl ten blad zapomnialem napisac

a to jest statyczny 003 po czyszczeniu

003 http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48034.html

egr chyba pracuje nieprawidlowo co o tym myslicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2011 08:47:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z jakim rozszerzeniem jest błąd 00575?
samo 575 nie wystarczy - jest jeszcze rozszerzenie cyfrowe [np. 08-11] i angielski opis - wklejamy wszystko.

teraz czas na sprawdzenie szczelności dolotu.
jeżeli będzie on jednak szczelny, to należy odkręcić wydech za T i z tak odkręconym logujesz 011d.
jak i gdzie odkręcić wydech przeczytasz tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211 .


EGR zostaw w spokoju. ECU zamknęło EGR po dwóch minutach pracy na jałowym / było gorąco / silnik nie miał 85*C.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2011 09:06:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2011 11:18:09
Posty: 5
po podmianie wtyczek na zaworze n18 i n75 oraz podcisnienia samochod przestal kopcic jednak chyba egr przeklamywal przez zawor teraz logi

003 008 011 dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48035.html

statyczne

000 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48036.html

wysterowanie zaworu egr na 003 teraz 40 procent wtedy 26

i jak narazie niema bledu 575

czy moge jezdzic z podmieninymi zaworami i jak logi ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2011 14:12:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przykro mi, ale nie czytasz tego co piszę - nie dogadamy się.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2011 17:09:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2011 11:18:09
Posty: 5
meszrum odkrecilem wydech za turbo tak jak bylo opisane tak jak kazales to sa logi,logi bez zmian co sugerujesz teraz czy zostala juz tylko przeplywka??

mam jeszcze pytanie ile powino trwac sekund wkrecanie sie silnika od 1500 do 4200 na 3 biegu ??

dynamiczne 003 008 011
http://vaglog.rtnet.pl/ursus1977_48172.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI ABF] Kopci na czarno
PostNapisane: 05.sie.2012 09:05:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2012 08:58:16
Posty: 2
Auto: AUDI A6 C5 QUATTRO
Witam

Mam podobny problem. Kilka dni temu podczas jazdy, rozerwało mi wąż od intercoolera na odcinku metalowa rura a intercooler. Z rur poszedł czarny dym.

Po wymianie węża, czarne dymienie pozostało, turbo nie ciągnie.


Moje autko to audi a6 c5 2,5tdi 150km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A4 b6 1.9tdi awx kocpi na czrno podczas przyspieszania
PostNapisane: 02.sie.2013 17:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2013 16:45:18
Posty: 39
Lokalizacja: Częstochowa okolice (SCZ)
Auto: A4 B6 1.9 TDI AWX
Witam od pewnego czasu a4 kopci mi na czarno :(
miałem regenerowane 4 pompo wtryskiwacze ale to nic nie pomogło :( spadło jedynie zużycie ON :)
*moc jest :)
*odpala super:)
*płyn chłodniczy nie znika
jakie mogą być tego przyczyny:?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: