Ja tez troche pogmeralem i wyglada na to ze oba te czujniki sa takie same z tym ze jeden jest od swiatla wstecznego a drugi od regulatora cisnienia jesli masz turbine,tak przynajmniej wynika z opisu.Do spalania mowisz ze jest ten z tylu? w takim razie jaki mialby wplyw ten czujnik ?? w sumie to nie sa czujniki tylko zwykle przelaczniki ze sprezynka w srodku,dzialaja na takiej zasadzie ze cos w skrzyni je naciska i laczy obwod.Co do tego kola zamachowego to chyba najlepiej bedzie zaopatrzyc sie w czujnik i sprawdzic czy działa
Nie jest tych otworow przypadkiem 6
co 60 stopni? a to siodme jest jakby blizej jednego z tych 6 otworów??
rtoip_2004 napisał(a):
A co do czujnika wkręcanego poziomo z tyłu skrzyni to w książce obsługi na stronie 253 jest taki tekst
Znalazłem to samo w ksiazce ,,Audi 100 i 200 Sam naprawiam....."
wiec widocznie tak jest ale do czego ten przelacznik tak naprawde sluzy?? jakie ma zadanie? ma cos wspolnego z BC i wskazaniem spalania??
Powiedz mi jeszcze z jakiego silnika widac koło zamachowe na zdjeciu?? bo obawiam sie ze u mnie chyba nie ma tych otworów,z tego co sie juz zdazylem zorientowac to jesli jest ich 6 to wszystko bedzie smigalo bo tyle wlasnie ma byc,siodme jesli jest to wskazuje poczatek zaplonu.