zegar napisał(a):
Co na celu mial mechanik odkrecaja wtryski na wlaczonym silniku?
Mysle, ze on nie ma pojecia co robi, a za wszytko zaplacisz Ty.
Akurat co do niego to raczej mu pozwolę pogrzebać w silniku bo 2 razy już mi uzdrowił auto gdy miałem problemy z przepływką i turbosprężarką, wtedy auto latało a nie jeździło.
Gdy popuścił pierwszy wtrysk tak że ropa pryskał zauważyliśmy że silnik zaczął się bardziej trząść i zmienił nieznacznie dźwięk (wyłączył pierwszy gar) potem skręcił
Następnie popuścił drugi wtrysk - zero reakcji - dalej lekko drżał
gdy powtórzył to z 3,4,5 i 6 wtryskiem sytuacja wyglądała tak samo jak z pierwszym wtryskiem.
Czyli prawdopodobnie będzie to wada mechaniczna typu wypadła dźwigienka lub wtrysk 2 siadł, a 2 wtrysk nie wiem czemu jest powiązany w logach vagcom z wszystkimi
3 cyl vs 2 cyl
6 cyl vs 2 cyl
4 cyl vs 2 cyl
5 cyl vs 2 cyl
Dlatego prawdopodobnie wszystkie wtryski mają tak złe korekcje (tak ja to sobie tłumaczę), bo właśnie po odkręceniu 2 wtrysku nie było żadnych reakcji (tzn silnik się trząsł ale po odkręceniu wtrysku nie pogarszało się a powinno gdyby to był inny wtrysk)
Wiem że trochę to zagmatwałem
ale cóż. Nie ma co więcej gdybać i strzelać tylko poczekać do środy jak rozbierze silnik i sprawdzi co jest grane.