rafQ napisał(a):
metyoo napisał(a):
możliwe, że te drgania wpłynęły na szybsze zużycie wahaczy. skoro chcesz zrobić tak, żeby wytrzymało to do sprzedaży i jak najtaniej, wymień najpierw wahacze. jak problem nie zniknie to wtedy tarcze. jak kupisz tanie tarcze to jeźdź jak z jajkiem, bo te mają tendencje do szybkiego wichrowania.
problem nie zniknie, bo drgania sa przy hamowaniu, tarcza jest krzywa..., a jaka bedzie dobra firma i w miare tania, co do wahaczy?, no i w jakiej cenie najlepiej kupic te tarcze, klockow razem z tarczami nie trzeba wymieniac, bo klocki mam jeszcze ok...
ej
nie zakładaj krzywych klocków na nową tarcze - komplet ma lecieć,
powiedz ile jest jeszcze mm tarczy? uznaj je jako do wyje#nia ale ściągnij je jeszcze raz i przetocz w 3miejscach nie dwóch, niech Ci przy jednym mocowaniu tokarz nie chłop przy tokarce przetoczy jeszcze miejsce stykania się tarczy z piastą - zobaczysz, że pomoże
Co do wahaczy to wymień SAM (chyba, że nie masz garażu i nie umiesz odkręcić naprawdę paru śrub) nie da się tego inaczej założyć, pamiętaj tylko żeby ułożyć je w neutralnym miejscu i tyle. I wymień tylko te co trzeba - jak mechanik zacznie Ci nękać, że tamte zaraz zaczną stukać to uwierz, że nie zaczną
pzdr