|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| mario911 |
|
||||
Dołączył(a): 05.mar.2005 17:30:14 Posty: 283 Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce |
|
||||
| Góra | |
||||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Jack |
|
|||
Dołączył(a): 28.paź.2005 13:36:56 Posty: 1696 Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe |
|
|||
| Góra | |
|||
| Jelly |
|
|||
Dołączył(a): 23.cze.2006 23:36:59 Posty: 135 |
|
|||
| Góra | |
|||
| spanky |
|
||||
Dołączył(a): 09.sie.2003 23:57:31 Posty: 8869 Lokalizacja: Otwock Auto: Renata |
|
||||
| Góra | |
||||




Jak już się nagrzeje to pali normalnie. I co dziwne jak jest temperatura na tyle niska że świece się włączają to pali na dotyk. A jak już jest cieplej to musze sie sporo nakręcićżeby złapał. Gdzie może byc tego przyczyna?? Znajomy sugerował mi zaworek zwrotny ale czy wtedy palił by dobrze w niskich temperaturach?? Czekam na pomoc. Pozdrawiam

by edc-tuning.pl