Witam. Szukałem po sieci i po forum ale nie mogłem trafić na żadną informację. Od kilku dni walczę z dziwną przypadłością. Auto przy gwałtownym przyspieszaniu zaczyna szarpać, efekt jak dla wypadającego zapłonu przy uszkodzonej cewce. Wypadanie zapłonu pokazało na 4 cylindrze, wstawiłem nową cewkę, wypadanie zaczęło się pokazywać na 2 i 3 cylindrze. Postanowiłem zalogować auto i dopiero wtedy zauważyłem, że sterownik silnika pokazuje maksymalnie ok. 2500-2600 obrotów (chyba grupa 5 w VCDS) mimo, że obrotomierz kręcił się do 5 tyś. obrotów. Sytuacja występuje w czasie jazdy i na postoju po dodaniu gazu. W sterowniku żadnych błędów nie ma. Sytuacja występuje zarówno na benzynie i LPG. Sterownik LPG widzi obroty poprawnie, podpięty do obrotomierza. Układ zapłonowy przerobiony na cewki z TFSI dwa lata temu, po przeróbce do dzisiaj śmigał bez problemów. Rozważam zakup wszystkich nowych cewek bo może to one padły i sieją zakłócenia a może to problem z czujnikiem prędkości obrotowej silnika? Tylko czy są oddzielnie dla licznika a oddzielnie dla sterownika? Pozdrawiam.
_________________ B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005 B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020 Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020- TEAM AUDI SUWAŁKI
|