|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| gulash |
|
|||
Dołączył(a): 25.lut.2007 23:26:31 Posty: 191 Lokalizacja: Tarnów |
|
|||
| Góra | |
|||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| gulash |
|
|||
Dołączył(a): 25.lut.2007 23:26:31 Posty: 191 Lokalizacja: Tarnów |
|
|||
| Góra | |
|||
| Nudas |
|
||||
Dołączył(a): 06.paź.2003 15:41:45 Posty: 839 Lokalizacja: Kraków |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||




Nie jest to duże pęknięcie ale zawór w westegacie sie pewnie nie podnosi i nie upuszcza ciśnienia. Jeszcze jedno pytanie: Jak w takim razie można oszukać kompa żeby nie odcinał? Np. tuningując turbinke( zwiększając ciśnienie) przeciez trzeba to jakoś zrobić bo nic by taka przeróbka nie dała, co to za przyjemność jak nie można silnika zakręcić powyżej 5000 obr 