.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 15:55:57

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.8 30V ACK] Problem z zapłonem
PostNapisane: 27.maja.2007 17:17:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 06:02:38
Posty: 37
Lokalizacja: Glin, Irlandia
Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
Nie wiem czy dobrze napisałem w temacie o co mi chodzi, ale przeczytałem już mnóstwo postów podobnych do mojego problemu i nic mi do końca nie pasuje. Mianowice moja niunia czasem jakby nie paliła na wszystkie cylindry. Auto zaczyna dziwnie pracować, rzucać silnikiem, przeskakuje z biegu na inny bieg (dodaje ze to automat). Potem załapuje i jest wszystko ok. Poderzewam ze to wina układu elektrycznego. Zaczęłem od wymiany świec, ale nie pomogło. Teraz wymienię przewody wysokiego napięcia, ale jak to nie pomoże to nie wiem co dalej. Pytanie:
- Czy auto ma aparat zapłonowy czy jakąś cewkę ?
- Czy dobrze podejrzewam, że przyczyną takiego zachowania silnika może być coś w układem elektrycznym?
Proszę użytkowników, którzy spotkali się z takim samym lub podobnym problemem o jakieś rady. Jadę za parę dni ponad 1000 km, więc nie chciałbym zeby mnie spotkałą jakaś przykra niespodzianka.
Pozdrawiam

_________________
Doświadczenie to grzebień, który natura daje mężczyznom, kiedy są już łysi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 20:24:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 06:02:38
Posty: 37
Lokalizacja: Glin, Irlandia
Witam ponownie.
Naprawdę nikt nie pomoże ? :/

_________________
Doświadczenie to grzebień, który natura daje mężczyznom, kiedy są już łysi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 21:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 01:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
co mi powie magiczna kula Obrazek
prawdopodobnie masz tak jak ja:
trzy cewki dwubiegunowe, jak zdejmiesz oslone silnika ta srodkowa to bedziesz je widzial.
co do okreslenia przyczyny to napisz jakie bledy ci wyszly po Vagowaniu auta bo chyba to robiles co?
jezel nie robiles tego jeszcze to polecam zaczac od wymiany ECU, pozniej cewki,przewody i jeszcze raz swiece. a jak jeszcze to nie pomoze to wez sie za uklad paliwowy przewody, zbiornik,pompa i wtryski. A jak jeszcze to nie pomoze to polecam wymiany dalsze az do skutku.
a pozniej z czesci juz wymienionych zloz drugie auto i jezdzij.

Ps. jezeli czegos oczekujesz daj cos od siebie, moze szukajka nie daje tobie odpowiedzi na twoje pytanie ale napewno wiele postow zawartych w niej kieruje do sprawdzenia auta komputerem, bez tego kazdy na tym forum powie ci to samo nie wiem
Ps2. ten post kwalifikuje sie do dzialu Silnik i uklad napedowy

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: