Najpierw odczytaj wartość napięcia na potencjometrach (czujnikach które wymieniłeś). Wartości napięć pomiędzy przodem a tyłem nie mogą się różnić wieciej niż 0,6V przy aucie z pełnym zbiornikiem paliwa i kierowcą na pokładzie

. Wartość napięcia odczytasz vag-iem w kanałach bodajże 003 albo 004 (nie pakiętam teraz). Jeżeli różnica napięć jest większa, to na vag nie będziesz mógł wejść w adaptacje (adjust headlamp i adjust learned nie pojawi się), tak jak by tej funkcji tam nie było. Jeżeli masz różne napięcia, to wyrównaj je z przodu wygięciem blachy mocującej czujnik lub z tyłu dzwignią przykręconą do belki/wachacz. Napięcia powinny mieć wartość około 2,2 do 2,8V (połowa zakresu działania czujnika obciążenia). Daj znać jak poszło.
---
Oczwiście procedure regulacji rób wg. opisu
http://www.vag-com.pl/poziomowanie-xenonow.htm
czujnik z tyłu pokazuje różne napięcie w zależności od ugięcia wahacza, przedni zaś stoi w miejscu pokazująć 4,28 V i nie pomaga żadna regulacja...przy czym vag nie pokazuje błędu czujnika...pasowało by teraz zamienić czujniki miejscami i zobaczyć co będzie