.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lip.2025 18:16:05

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 C5 2001r]Problem z regulacją xenonów - zrobione
PostNapisane: 28.maja.2009 10:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 22:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Witam.Po wymianie czujnika poziomowania wykasowałem błąd uszkodzonego czujnika, lecz pozostał 01539-Headights Not Adjusted 35-00--.
Należy przeprowadzić ustawienie świateł.Przeprowadzamy to w kanale 55-Xenon Range, następnie w kanale 04-Basic Settings.
I tu zaczynają się schody...dostęp do tych funkcji jest zablokowany...należy w kanale 11-Login wpisać pięciocyfrowy kod.
W kanale Login-11 widnieje info:
Most Controllers allow one Login attenpt.If an incorrect Login Code ist entered, you will hare to turn the ignition OFF for a minute or two before trying again.Refer to Service Manual for a valid Login Code.
I tu moje pytanie : jaki to ma być ten kod dla S6 C5 2001 r przed liftem.
wersja VAG-COM 311-2

_________________
stary dobry góral


Ostatnio edytowano 02.cze.2009 20:58:24 przez J@rek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 10:37:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 14:39:05
Posty: 80
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Q7 3.0 TFSIe
Helloł :)
Nie trzeba sie logować. Twoim problemem jest wersja Vag-Coma, której używasz. Zapewne masz niezarejestrowaną. Przerabiałem niedawno ten temat i wiem, że PEŁNA wersja 311.2 to jest to, czego Ci trzeba.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 12:37:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2007 00:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Argi napisał(a):
Helloł :)
Nie trzeba sie logować. Twoim problemem jest wersja Vag-Coma, której używasz. Zapewne masz niezarejestrowaną. Przerabiałem niedawno ten temat i wiem, że PEŁNA wersja 311.2 to jest to, czego Ci trzeba.
Pozdrawiam


Jarek ma Vaga na 100% full Activ, to nie to.

Jarek wytrzymaj do przyjazu na Luiziane i sie cos poreza

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 18:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 22:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Dzisiaj zauważyłem, że poziomowanie świateł działa...światła podnoszą się po zapaleniu.Jednak pozostaje błąd na fisie, z którego skasowaniem nie mogę sobie poradzić.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 21:26:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2007 14:45:12
Posty: 79
Lokalizacja: Gniewkowo
Najpierw odczytaj wartość napięcia na potencjometrach (czujnikach które wymieniłeś). Wartości napięć pomiędzy przodem a tyłem nie mogą się różnić wieciej niż 0,6V przy aucie z pełnym zbiornikiem paliwa i kierowcą na pokładzie ;). Wartość napięcia odczytasz vag-iem w kanałach bodajże 003 albo 004 (nie pakiętam teraz). Jeżeli różnica napięć jest większa, to na vag nie będziesz mógł wejść w adaptacje (adjust headlamp i adjust learned nie pojawi się), tak jak by tej funkcji tam nie było. Jeżeli masz różne napięcia, to wyrównaj je z przodu wygięciem blachy mocującej czujnik lub z tyłu dzwignią przykręconą do belki/wachacz. Napięcia powinny mieć wartość około 2,2 do 2,8V (połowa zakresu działania czujnika obciążenia). Daj znać jak poszło.
---
Oczwiście procedure regulacji rób wg. opisu http://www.vag-com.pl/poziomowanie-xenonow.htm

_________________
--
wojtek
A6 BFC S-line


Ostatnio edytowano 31.maja.2009 20:30:16 przez wojtek_2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 21:46:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 22:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
O widzisz i tu może być rozwiązanie...z tego co pamiętam jest różnica ok 1V...akurat jutro muszę wyjechać i odłożę to do środy...dam znać co i jak, dzięki wielkie

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 00:10:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 14:39:05
Posty: 80
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Q7 3.0 TFSIe
U mnie taki błąd (not adjusted) oraz błąd na FISie pojawił się wskutek niedokończonej kalibracji w Basic Bettings. Zrobiłem to dla "wartości poznawczych" bez zapalania reflektorów. I własnie potem wywaliło mi taki błąd na Vagu i FISie. Ponowne, poprawne ustawienie rozwiązało problem.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2009 16:30:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 22:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
wojtek_2 napisał(a):
Najpierw odczytaj wartość napięcia na potencjometrach (czujnikach które wymieniłeś). Wartości napięć pomiędzy przodem a tyłem nie mogą się różnić wieciej niż 0,6V przy aucie z pełnym zbiornikiem paliwa i kierowcą na pokładzie ;). Wartość napięcia odczytasz vag-iem w kanałach bodajże 003 albo 004 (nie pakiętam teraz). Jeżeli różnica napięć jest większa, to na vag nie będziesz mógł wejść w adaptacje (adjust headlamp i adjust learned nie pojawi się), tak jak by tej funkcji tam nie było. Jeżeli masz różne napięcia, to wyrównaj je z przodu wygięciem blachy mocującej czujnik lub z tyłu dzwignią przykręconą do belki/wachacz. Napięcia powinny mieć wartość około 2,2 do 2,8V (połowa zakresu działania czujnika obciążenia). Daj znać jak poszło.
---
Oczwiście procedure regulacji rób wg. opisu http://www.vag-com.pl
/poziomowanie-xenonow.htm


czujnik z tyłu pokazuje różne napięcie w zależności od ugięcia wahacza, przedni zaś stoi w miejscu pokazująć 4,28 V i nie pomaga żadna regulacja...przy czym vag nie pokazuje błędu czujnika...pasowało by teraz zamienić czujniki miejscami i zobaczyć co będzie

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2009 17:41:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2007 14:45:12
Posty: 79
Lokalizacja: Gniewkowo
A więc działaj! :). Napięcie musi latać od 0,3 do 4.80 na skrajnych pozycjach czujnika. Jak nie lata to będzie źle...podmieniaj czujniki.

_________________
--
wojtek
A6 BFC S-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2009 20:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 22:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
No i tak : zwalanie kół i zamiana czujników miejscami - przedni do tyłu, tylni do przodu...w celu wyeliminowania podejrzenia padniętego czujnika z przodu, gdyż pokazywał niezmiennie 4,28V.
Po zamiance vag pokazał na przednim czujniku 3,34 V na tylnim 2,85 V...dalej to już była pestka...błąd na fisie znikł.
Szczególne podziękowania dla wojtka_2 za wskazanie rozwiązania tej zagadki

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: