|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| ignac112 |
|
||||
Dołączył(a): 29.kwi.2010 17:48:09 Posty: 625 Auto: A8 D3 '08 |
|
||||
| Góra | |
||||
| zgredek27 |
|
|||
Dołączył(a): 03.wrz.2006 19:00:11 Posty: 2743 Lokalizacja: Kr |
|
|||
| Góra | |
|||
| mały v8 |
|
||||
Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29 Posty: 10377 Lokalizacja: Siedlce Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM. |
|
||||
| Góra | |
||||
| ignac112 |
|
||||
Dołączył(a): 29.kwi.2010 17:48:09 Posty: 625 Auto: A8 D3 '08 |
|
||||
| Góra | |
||||
| zgredek27 |
|
|||
Dołączył(a): 03.wrz.2006 19:00:11 Posty: 2743 Lokalizacja: Kr |
|
|||
| Góra | |
|||
| ignac112 |
|
||||
Dołączył(a): 29.kwi.2010 17:48:09 Posty: 625 Auto: A8 D3 '08 |
|
||||
| Góra | |
||||




, zasuń blaszki z gwintem i wkręć na smar śruby 6 mm z dużymi podkładkami , zawsze można odkręcić , w sumie codziennie się tego nie robi , a na zaspach ,dziurach i innych anomaliach na pewno nic się nie zwiesi.