.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
B3/B4 jaki motor?? https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=105887 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Peres90 [ 25.paź.2010 23:21:19 ] |
Tytuł: | B3/B4 jaki motor?? |
Witam serdecznie przymierzam się do kupna b3/b4 w Coupe jaki silniczek byście polecili do tego modelu?? Aaa i koniecznie musi dobrze współpracować z instalacją lpg najlepiej z sekwencją jakie motorki najlepiej sie do tego nadają??No i jeszcze żeby był taki żeby mnie nie zjadł razem z butami he he ![]() ![]() Gorąco pozdrawiam Pioter ![]() |
Autor: | ArtHurO [ 25.paź.2010 23:49:55 ] |
Tytuł: | |
2,8 AAH najlepiej z napędem QUATTRO, jeżeli chcesz LPG omijaj silniki z mechanicznym wtryskiem np. 2,3 NG- piękny dźwięk i praca silnika ale wwyącznie na Pb... |
Autor: | jaco124 [ 26.paź.2010 01:05:33 ] |
Tytuł: | |
bierz 2.8 z napedem Quattro i bedziesz zadowolony.. silnik ogólnie bezawaryjny i idealnie nadaje sie pod sekwencje. |
Autor: | umin [ 26.paź.2010 07:43:24 ] |
Tytuł: | |
Co do mechanicznego wtrysku, to nie do końca jest, że nie nadaje sie do LPG. JA miałem B3 1.9 SD i na gazie jeździłem 4 lata. Pięknie sie sprawowała, żadnych problemów, a autko było 88 rok. |
Autor: | hubos21 [ 26.paź.2010 07:51:28 ] |
Tytuł: | |
umin napisał(a): Co do mechanicznego wtrysku, to nie do końca jest, że nie nadaje sie do LPG.
JA miałem B3 1.9 SD i na gazie jeździłem 4 lata. Pięknie sie sprawowała, żadnych problemów, a autko było 88 rok. pewnie, że sie da ale właściciel musi to ogarniać troche a jak ktoś nie miał nigdy mechanicznego i che bezproblemowy LPG to lepiej jak odpuści NG, na PB nawet mu zacznie coś sie dziać i będzie bezradny jak większość mechaników |
Autor: | umin [ 26.paź.2010 07:59:56 ] |
Tytuł: | |
Masz racje... silniki trochę specjalnej troski... Sam szukam teraz NG ![]() |
Autor: | hubos21 [ 26.paź.2010 10:20:53 ] |
Tytuł: | |
umin napisał(a): Masz racje... silniki trochę specjalnej troski...
Sam szukam teraz NG ![]() ale z większym naciskiem na troche ![]() |
Autor: | Ne$ [ 26.paź.2010 17:17:37 ] |
Tytuł: | |
A ja latam NG w coupe na LPG (blos) i nie mogę narzekać, brat w C3 ma NF i 7 lat na mikserze bez problemów, sąsiad w C4 AAR tez już koło 5 lat i nie narzeka. Moim zdaniem da się tylko trzeba trochę serca, dbałości szczególnie o układ WN i jazda na PB od czasu do czasu, zwłaszcza rozruch i krótkie trasy. |
Autor: | Lukasik [ 26.paź.2010 18:14:17 ] |
Tytuł: | |
jeśli w miare dobre osiągi to do B3 2.3 20V 7A, a do B4 2.8 AAH V6 najlepiej quattro. a jak jakieś w miare bezawaryjne toczydełko to może jakiś 1.8/2.0 na wielopunktowym lub jednopunktowym elektronicznym(!) wtrysku coś koło ~100KM. |
Autor: | Peres90 [ 26.paź.2010 18:41:35 ] |
Tytuł: | |
Panowie to jest tak nie do końca jestem zielony w mech wtrysku bo ponad rok latałem b2 z 1.8 na mechanicznym w gazie i było ok potem było b3 na gaźniorku 1.8 PB a teraz jakiś dziad podkusił mnie na japońskie redło (mazda) i musze wrócić do 4 kółek TYLKO 1.8 TO JUŻ DLA MNIE ZA MAŁY a tak jak mówicie 2.8 to już chyba za duży troszkę tak że szukam bardziej coś pomiędzy tym i chciał bym żeby to było w gazulku no chyba sami rozumiecie he he ![]() ![]() |
Autor: | Morgi [ 26.paź.2010 19:22:50 ] |
Tytuł: | |
2.8 quattro. Serio! |
Autor: | hubos21 [ 26.paź.2010 19:42:53 ] |
Tytuł: | |
MorgothV8 napisał(a): 2.8 quattro. Serio!
nic innego nie zostaje ![]() |
Autor: | Peres90 [ 26.paź.2010 20:02:52 ] |
Tytuł: | |
a powiedz mi kolego ile taki silniczek połknie paliwka?? z tego co widze masz 4.2 w swoim Audi to dla Ciebie 2.8 jak połknie ze 20 to nic he he |
Autor: | ZiPi [ 26.paź.2010 21:01:34 ] |
Tytuł: | |
Spalanie w B-3, 2.8 AAH, to ok 13 - 15 LPG |
Autor: | martab99 [ 26.paź.2010 21:17:08 ] |
Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): Spalanie w B-3, 2.8 AAH, to ok 13 - 15 LPG
A ja bym zaczął od tego że AAH nigdy nie było w B3 ![]() |
Autor: | Peres90 [ 26.paź.2010 21:29:45 ] |
Tytuł: | |
a zapytam inaczej co sądzicie o 2.0 115 albo 140 koni?? |
Autor: | audik [ 26.paź.2010 21:30:38 ] |
Tytuł: | Re: B3/B4 jaki motor?? |
Peres90 napisał(a): ......No i jeszcze żeby był taki żeby mnie nie zjadł razem z butami he he
![]() ![]() Gorąco pozdrawiam Pioter ![]() Raczej takich brak, to stare trupy i świnkę trzeba mieć wypasioną ![]() |
Autor: | sebolec [ 26.paź.2010 21:59:27 ] |
Tytuł: | |
Peres90 napisał(a): a zapytam inaczej co sądzicie o 2.0 115 albo 140 koni??
Miałem 2,0 115 KM, oznaczenie ABK, w 80 b4 i mogę powiedzieć, że jest to odpowiedni silnik do toczenia się. Pali 7,5-13 litrów na 100, jako tako jedzie, da się wyprzedzać na trasie, a na autostradzie silnik nie sprawia wrażenia zarzynanego przy prędkościach 140-160 km/h. Zdecydowanie wolałbym 2,6 lub 2,8. W egzemplarze poniżej 1991 roku bym się nie pchał z uwagi, że tam mocniejsze jednostki to już loteria. Jest chyba większa szansa, że ogarniesz 2,6/2,8 niż 20V. Chociaż 20V jest bardziej egzotyczne, a coupe do 1991 roku ładniejsze wizualnie. ![]() |
Autor: | Morgi [ 27.paź.2010 06:42:58 ] |
Tytuł: | |
2,8 w sekwencji nie puści Cię z torbami na pewno. Spali pewnie ze 12-13 LPG co jest jak 7 w dieslu. 2,8 tylko w B4, pozostałe mniejsze silniki palą lekko mniej (np litr-póltora) a są bardziej problematyczne w gazie. A i 2,8 ma całkiem fajną moc, ma opinię niezniszczalnego silnika. Naprawdę najlepsze dla Ciebie będzie B4 2,8 quattro + LPG sekwencja dobrze ustawiona. |
Autor: | ZiPi [ 27.paź.2010 20:06:13 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): ZiPi napisał(a): Spalanie w B-3, 2.8 AAH, to ok 13 - 15 LPG A ja bym zaczął od tego że AAH nigdy nie było w B3 ![]() ![]() B-3 odpuść sobie, bo do gazu ani tam silnika ani bagaznika ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |