.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lip.2025 15:29:59

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A3, b-g do 20 tyś
PostNapisane: 19.maja.2011 18:08:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2011 16:22:05
Posty: 5
Witam,
planuje zakup auta. Koszt to około 20tyś jeżeli w Polsce bym kupił.
Oczywiście z gazem ta cena, ale może lepiej bez i nowy gaz jakis z górnej półki.
Poprosiłbym o rady jaki najlepszy motor do zagazowania?
Według moich planów będzie robił min 25 tyś rocznie,
wiec chyba dobrze myslę że z gazem będzie ekonomiczniej niz diesel.
Myślę że w tej cenie coś można kupić mozliwego z nie kosmicznym przebiegiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 05:57:43 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41
Posty: 8330
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Do prostego gazowania 1.8

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3, b-g do 20 tyś
PostNapisane: 20.maja.2011 10:16:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2007 13:05:08
Posty: 150
solidrob napisał(a):
Według moich planów będzie robił min 25 tyś rocznie,
wiec chyba dobrze myslę że z gazem będzie ekonomiczniej niz diesel.


Od 2013 Unia planuje dość znacznie zwiększyć opodatkowanie LPG. Ja wiem, że to już któreś podejście z kolei, ale któreś będzie w końcu "udane"...

Ale w temacie - 1.8 to silnik dla Ciebie.

_________________
1991 S2 3B Coupe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 11:58:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2011 16:22:05
Posty: 5
ale to 1.8 czy 1.8 T?
w sumie wczoraj troszke poczytałem i z turbina nie ma problemu z gazowaniem.
A co sądzicie o 1.6 do zagazowania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 12:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2007 13:05:08
Posty: 150
1.6, 1.8, 1.8t da się dobrze zagazować. I dokładnie w tej samej kolejności masz rosnące koszty użytkowania oraz osiągi. Wybierz, w zależności co jest priorytetem. 1.6 jest słaby, 1.8T bardzo sprawny, ale np. po mieście wciąga zauważalnie więcej paliwka niż wolnossące.

Jak większość przebiegu robisz po zakorkowanym mieście to wziąłbym zwykłe 1.8, jak po trasie to 1.8t na pewno będzie lepszy a spalanie pozamiejskie nie takie dużo wyższe. 1.6 to chyba odpuść, chyba, że trafi się w jakimś megafajnie utrzymanym aucie od autentycznego Igo właściciela itd.

_________________
1991 S2 3B Coupe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 18:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2011 16:22:05
Posty: 5
a czy jest róznica w długości samochodu między 3 a 5 dzrzwiami?
szukałem dośc dlugo w necie ale nigdzie nie ma tego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 18:58:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2011 16:22:05
Posty: 5
to o cos jescze zapytam, sa 4 rodzaje kierownic 3 i 4 o co tutaj w tym chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2011 20:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2011 16:22:05
Posty: 5
ktos pomoże mi zrozumiec to co napisałem wyżej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2011 22:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2007 13:05:08
Posty: 150
W A3 miałeś do wyboru kierę 3-ramienną i 4-ramienną.

_________________
1991 S2 3B Coupe.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: