.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
[A4 B6 1.8T czy 2.0] https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=111474 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | lewusmagilla [ 30.cze.2011 21:39:02 ] |
Tytuł: | [A4 B6 1.8T czy 2.0] |
Witam mam zamiar kupic a4 b6 z silnikiem benzynowym. Czytałem o 2.0 ze pochłaniają ogromne ilości oleju, nie specjalnie mnie zachęca perspektywa dolewania 0.5l oleju na 1000 km....... a jak ma się sprawa z silnikami 1.8 T ? Tak samo biorą olej ? Na auto będę miał do wydania 25 tyś zł, zamierzam szukać auta w Niemczech.... |
Autor: | emge [ 30.cze.2011 21:45:22 ] |
Tytuł: | |
Bierz 1.8T, choć pobór oleju będzie w dużej mierze uzależniony od kondycji turbo. Za 25koła (na gotowo czy na zakup?) dostaniesz już coś ciekawego? |
Autor: | lewusmagilla [ 30.cze.2011 21:48:06 ] |
Tytuł: | |
Na gotowo. Początkowo rozważałem tylko 2.0 z uwagi na to ze nie ma turbiny i mniejsze spalanie.... |
Autor: | emge [ 30.cze.2011 22:01:57 ] |
Tytuł: | |
Jakie tam mniejsze. A i chyba nie bierzesz pod uwagę FSI? |
Autor: | Janek512 [ 30.cze.2011 23:55:51 ] |
Tytuł: | Re: [A4 B6 1.8T czy 2.0] |
lewusmagilla napisał(a): Witam mam zamiar kupic a4 b6 z silnikiem benzynowym. Czytałem o 2.0 ze pochłaniają ogromne ilości oleju, nie specjalnie mnie zachęca perspektywa dolewania 0.5l oleju na 1000 km....... a jak ma się sprawa z silnikami 1.8 T ? Tak samo biorą olej ? Na auto będę miał do wydania 25 tyś zł, zamierzam szukać auta w Niemczech....
ja w 2,0 nie dolewam oleju, a uwierz mi że mam ciężką nogę. Jeśli szukasz auta w Niemczech, to jest duża szansa znalezienia 2,0 z małym przebiegiem, wtedy silniczek można trafić w naprawdę dobrej kondycji i nie będzie palił 0,5L. |
Autor: | Leo [ 01.lip.2011 00:37:55 ] |
Tytuł: | |
stawiam na 1.8T |
Autor: | matysss [ 01.lip.2011 00:59:45 ] |
Tytuł: | |
1.8T Amen. |
Autor: | lewusmagilla [ 01.lip.2011 14:40:12 ] |
Tytuł: | |
FSI chętnie ale chyba nie da rady za te pieniądze znaleśc. Mam jeszcze takie pytanie.... czy niemcy godzą sie na zabranie auta do serwisu ? Ile takie cos kosztuje w niemczech ? |
Autor: | emge [ 01.lip.2011 14:52:12 ] |
Tytuł: | |
Tylko najpierw poczytaj o FSI (jego nazwijmy to urodzie), nie dopiero jak kupisz ![]() |
Autor: | rookie [ 01.lip.2011 22:59:34 ] |
Tytuł: | |
Potwierdzam TYLKO 1.8T plaski przebieg momentu obrotowego od 1750 obr/min do ponad 5000 daje niesamowitą frajdę z jazdy. Pali to umiarkowanie, w moim a6 po mieście koło 11L/100km. Jak zechcesz oszczędzić zakładasz LPG np. Landi renzo Omegas i nie czujesz różnicy czy benzyna czy LPG. 2.0 FSI czy 2.0 nie da ci takiej frajdy i spali więcej paliwa. |
Autor: | martab99 [ 02.lip.2011 08:15:25 ] |
Tytuł: | |
1.8T 2.0 nie jedzie |
Autor: | Gustav [ 02.lip.2011 08:16:48 ] |
Tytuł: | |
Kup auto w lepszym stanie technicznym. |
Autor: | Janek512 [ 02.lip.2011 10:31:59 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): 1.8T
2.0 nie jedzie Ty też nie jedziesz. Za to 1,8T szczególnie w wersji 150 konnej to taka rakieta że szok. Tak jak napisał Gustav, kup ten który będzie w lepszym stanie. 2,0 daje ku temu większe szanse. 1,8T jest trochę fajniejsze, ale to już auta które mają swoje lata i często niestety nie są w najlepszej kondycji. Ja szukałem albo 2,0 albo 1,8T w Niemczech ze wskazaniem na tego drugiego, ale ciężko było i padło na 2,0. 1,6 odpada bo jest za słaby a wyższe pojemności ze względu na opłaty odpadły. |
Autor: | martab99 [ 02.lip.2011 11:11:15 ] |
Tytuł: | |
Janek512 napisał(a): Ty też nie jedziesz. ![]() |
Autor: | lewusmagilla [ 02.lip.2011 13:09:55 ] |
Tytuł: | |
Ok dziękuje Panowie za odpowiedzi ![]() ![]() |
Autor: | d64 [ 14.lip.2011 14:53:37 ] |
Tytuł: | |
Witam Podepnę się do tematu. Obecnie jeżdżę Roverem BRM, ale muszę kupić większe auto i przymierzam się do zakupu A4 z tym że B7 i również mysię nad 1.8 T lub 2.0 T w automacie. Który według lepiej się sprawuje. A i czy te wersje z napędem na przód posiadają mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (SZPERE) „Torsen” czy może coś innego. Z góry dziękuje za info. |
Autor: | gitmar [ 14.lip.2011 21:54:09 ] |
Tytuł: | |
Jeśli "ośka" (napęd na przód) to na pewno nie ma torsena - uświadczysz go tylko w quattro. Będziesz miał tam zapewne ESP/ASR bo chyba o to Ci chodzi... |
Autor: | d64 [ 15.lip.2011 13:34:48 ] |
Tytuł: | |
Nie do końca, ale przy normalnej jeździe ASR wystarczy. |
Autor: | zioolko [ 15.lip.2011 14:01:55 ] |
Tytuł: | |
W nowych mocnych fałwejach fabryczna szpera jest w opcji lub standardzie (golf/polo gti, scirocc). W audi fwd wydaje mi się, że nia ma możliwości zamówienie szpery, ale możesz sobie kupić szperę aftermarketową np. quaife jak jeden kolega do TT. http://tomson.iai-shop.com/product-pol- ... a-DSG.html |
Autor: | d64 [ 15.lip.2011 16:14:10 ] |
Tytuł: | |
Właśnie w moim rowerku posiadam mechanizm typu TORSEN i coś takiego widział bym w AUDI. Pytanie czy do każdego modelu lub wybranych skrzyni DSG można wymieniony przez kolegę dyfer włożyć ? P.S Który silnik będzie się lepiej sprawował pod względem awaryjności 1.8 T czy 2.0 T (TFSI) ? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |