.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/forum/

[A4 B6 1.8T czy 2.0]
https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=111474
Strona 1 z 2

Autor:  lewusmagilla [ 30.cze.2011 21:39:02 ]
Tytuł:  [A4 B6 1.8T czy 2.0]

Witam mam zamiar kupic a4 b6 z silnikiem benzynowym. Czytałem o 2.0 ze pochłaniają ogromne ilości oleju, nie specjalnie mnie zachęca perspektywa dolewania 0.5l oleju na 1000 km....... a jak ma się sprawa z silnikami 1.8 T ? Tak samo biorą olej ? Na auto będę miał do wydania 25 tyś zł, zamierzam szukać auta w Niemczech....

Autor:  emge [ 30.cze.2011 21:45:22 ]
Tytuł: 

Bierz 1.8T, choć pobór oleju będzie w dużej mierze uzależniony od kondycji turbo.
Za 25koła (na gotowo czy na zakup?) dostaniesz już coś ciekawego?

Autor:  lewusmagilla [ 30.cze.2011 21:48:06 ]
Tytuł: 

Na gotowo. Początkowo rozważałem tylko 2.0 z uwagi na to ze nie ma turbiny i mniejsze spalanie....

Autor:  emge [ 30.cze.2011 22:01:57 ]
Tytuł: 

Jakie tam mniejsze. A i chyba nie bierzesz pod uwagę FSI?

Autor:  Janek512 [ 30.cze.2011 23:55:51 ]
Tytuł:  Re: [A4 B6 1.8T czy 2.0]

lewusmagilla napisał(a):
Witam mam zamiar kupic a4 b6 z silnikiem benzynowym. Czytałem o 2.0 ze pochłaniają ogromne ilości oleju, nie specjalnie mnie zachęca perspektywa dolewania 0.5l oleju na 1000 km....... a jak ma się sprawa z silnikami 1.8 T ? Tak samo biorą olej ? Na auto będę miał do wydania 25 tyś zł, zamierzam szukać auta w Niemczech....


ja w 2,0 nie dolewam oleju, a uwierz mi że mam ciężką nogę. Jeśli szukasz auta w Niemczech, to jest duża szansa znalezienia 2,0 z małym przebiegiem, wtedy silniczek można trafić w naprawdę dobrej kondycji i nie będzie palił 0,5L.

Autor:  Leo [ 01.lip.2011 00:37:55 ]
Tytuł: 

stawiam na 1.8T

Autor:  matysss [ 01.lip.2011 00:59:45 ]
Tytuł: 

1.8T Amen.

Autor:  lewusmagilla [ 01.lip.2011 14:40:12 ]
Tytuł: 

FSI chętnie ale chyba nie da rady za te pieniądze znaleśc. Mam jeszcze takie pytanie.... czy niemcy godzą sie na zabranie auta do serwisu ? Ile takie cos kosztuje w niemczech ?

Autor:  emge [ 01.lip.2011 14:52:12 ]
Tytuł: 

Tylko najpierw poczytaj o FSI (jego nazwijmy to urodzie), nie dopiero jak kupisz :)

Autor:  rookie [ 01.lip.2011 22:59:34 ]
Tytuł: 

Potwierdzam TYLKO 1.8T plaski przebieg momentu obrotowego od 1750 obr/min do ponad 5000 daje niesamowitą frajdę z jazdy. Pali to umiarkowanie, w moim a6 po mieście koło 11L/100km.
Jak zechcesz oszczędzić zakładasz LPG np. Landi renzo Omegas i nie czujesz różnicy czy benzyna czy LPG.
2.0 FSI czy 2.0 nie da ci takiej frajdy i spali więcej paliwa.

Autor:  martab99 [ 02.lip.2011 08:15:25 ]
Tytuł: 

1.8T
2.0 nie jedzie

Autor:  Gustav [ 02.lip.2011 08:16:48 ]
Tytuł: 

Kup auto w lepszym stanie technicznym.

Autor:  Janek512 [ 02.lip.2011 10:31:59 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
1.8T
2.0 nie jedzie


Ty też nie jedziesz. Za to 1,8T szczególnie w wersji 150 konnej to taka rakieta że szok. Tak jak napisał Gustav, kup ten który będzie w lepszym stanie. 2,0 daje ku temu większe szanse. 1,8T jest trochę fajniejsze, ale to już auta które mają swoje lata i często niestety nie są w najlepszej kondycji. Ja szukałem albo 2,0 albo 1,8T w Niemczech ze wskazaniem na tego drugiego, ale ciężko było i padło na 2,0. 1,6 odpada bo jest za słaby a wyższe pojemności ze względu na opłaty odpadły.

Autor:  martab99 [ 02.lip.2011 11:11:15 ]
Tytuł: 

Janek512 napisał(a):

Ty też nie jedziesz.


:peace:

Autor:  lewusmagilla [ 02.lip.2011 13:09:55 ]
Tytuł: 

Ok dziękuje Panowie za odpowiedzi :) A jak ze sprawdzeniem turbiny w niemczech ? :)

Autor:  d64 [ 14.lip.2011 14:53:37 ]
Tytuł: 

Witam
Podepnę się do tematu. Obecnie jeżdżę Roverem BRM, ale muszę kupić większe auto i przymierzam się do zakupu A4 z tym że B7 i również mysię nad 1.8 T lub 2.0 T w automacie. Który według lepiej się sprawuje. A i czy te wersje z napędem na przód posiadają mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (SZPERE) „Torsen” czy może coś innego.

Z góry dziękuje za info.

Autor:  gitmar [ 14.lip.2011 21:54:09 ]
Tytuł: 

Jeśli "ośka" (napęd na przód) to na pewno nie ma torsena - uświadczysz go tylko w quattro. Będziesz miał tam zapewne ESP/ASR bo chyba o to Ci chodzi...

Autor:  d64 [ 15.lip.2011 13:34:48 ]
Tytuł: 

Nie do końca, ale przy normalnej jeździe ASR wystarczy.

Autor:  zioolko [ 15.lip.2011 14:01:55 ]
Tytuł: 

W nowych mocnych fałwejach fabryczna szpera jest w opcji lub standardzie (golf/polo gti, scirocc).
W audi fwd wydaje mi się, że nia ma możliwości zamówienie szpery, ale możesz sobie kupić szperę aftermarketową np. quaife jak jeden kolega do TT.

http://tomson.iai-shop.com/product-pol- ... a-DSG.html

Autor:  d64 [ 15.lip.2011 16:14:10 ]
Tytuł: 

Właśnie w moim rowerku posiadam mechanizm typu TORSEN i coś takiego widział bym w AUDI. Pytanie czy do każdego modelu lub wybranych skrzyni DSG można wymieniony przez kolegę dyfer włożyć ?
P.S
Który silnik będzie się lepiej sprawował pod względem awaryjności 1.8 T czy 2.0 T (TFSI) ?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/