.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
Kupno A4 B6 3.0 https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=120725 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | yooo25 [ 14.gru.2012 23:30:03 ] |
Tytuł: | Kupno A4 B6 3.0 |
Witam Panie i Panowie zanoszę się z kupnem nowego toczydła ![]() Budżet trochę okrojony. Bardzo podoba mi się to konkretnie auto: http://moto.allegro.pl/audi-a4-4x4-full ... 32908.html Najbardziej obawiam się silnika bo kurde w sumie żadnych konkretów ale różnie o nim piszą. Poproszę o opinie Pozdrawiam |
Autor: | majkel1615 [ 14.gru.2012 23:38:31 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Musisz mieć quattro? W tej cenie lepszy byłby myślę 1.8turbo... Jakoś po poczytaniu o 3.0 niechętnie bym do niego podchodził... |
Autor: | Zarathustra [ 14.gru.2012 23:57:27 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Wydaje sie na prostego, cena chyba trochę niska (ale nic nie sugeruję), przebieg nierealny. o silniku sie nie wypowiadam bo nie znam tej konstrukcji. |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2012 00:05:12 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
mało tych 3.0, niby pękają głowice, niby bloki ale do końca nie wiadomo, silniki na allegro po 8k ![]() |
Autor: | ScaniaDriver [ 15.gru.2012 09:07:59 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Jak silnik kosztuje 8k to coś znaczy na darmo tyle nie kosztuje |
Autor: | Zagor [ 15.gru.2012 09:10:32 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Jeśli okolice 200KM wystarczą Ci do jazdy, to szukaj i czipuj 1.8T, te 3.0 to średnio udane są, to nie stare V6 ![]() 1.8T prostsze, lżejsze, mniej palące - same + ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 15.gru.2012 09:38:28 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Zagor napisał(a): Jeśli okolice 200KM wystarczą Ci do jazdy, to szukaj i czipuj 1.8T, te 3.0 to średnio udane są, to nie stare V6 ![]() 1.8T prostsze, lżejsze, mniej palące - same + ![]() w 1.8t ponoc też czasem lubiła korba bokiem wyjść ![]() ![]() |
Autor: | metyoo [ 15.gru.2012 09:39:32 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Szkoda, że w B6 nie ma 2.7T, miałbyś alternatywę i wyższą moc ze spalaniem na podobnym poziomie ![]() W tym wypadku Zagór ma rację, poszukaj 1.8T... Pamiętaj, że nie ma się co napalać na okazje, bo to później może zaboleć... |
Autor: | stawsz [ 15.gru.2012 09:45:46 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
a mnie tam sie podoba , fajna opcja , ładny kolor , czy przebieg nierealny trudno powiedzieć moze tak moze nie , brac kompa z vagiem pod pache i jak wszystko git targować jeszce i kupowac napewno bedzie fajna jazda |
Autor: | gitmar [ 15.gru.2012 10:53:16 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
O ile znam Rafała to byle gniota raczej nie kupi ![]() |
Autor: | Zagor [ 15.gru.2012 11:37:59 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Z większością się zgodzę, ale z tym każdym to przesadziłeś, ludzie dbają o 2.0 tdi i co ich spotyka ?? Są pewne jednostki, które świadomy kupujący auta używanego powinien omijać, na mojej liście jest między innymi 3.0 i 4.2 w A4, gdyby nie to jeździłbym S4 ![]() |
Autor: | gitmar [ 15.gru.2012 11:58:29 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Wyjątki potwierdzają regułę ![]() ![]() ![]() Co do auta z ogłoszenia, to ja bym zaryzykował przynajmniej oględziny. Dopóki tego nie kupisz to się nie przekonasz jak jest w rzeczywistości. BTW w niektórych 4.2 (AQD ![]() ![]() ![]() |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2012 14:35:57 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
ScaniaDriver napisał(a): Jak silnik kosztuje 8k to coś znaczy na darmo tyle nie kosztuje równie dobrze może kosztować tyle bo jest tego bardzi mało, zazwyczaj kilka sztuk dużo ludzi pisze o pękających głowicach ale czy one faktycznie tam są jakieś inne, skoro w 2.4, 2.8 i 2.7TT można zakładać zeminnie głowice to w 3.0 raczej też |
Autor: | metyoo [ 15.gru.2012 16:54:42 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Do 3.0 nie założysz głowic z innych pojemności, bo to całkiem inna konstrukcja, chociażby ze względu na zmienne fazy rozrządu... |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2012 18:01:49 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
a 2.7 ich nie ma? sam fazator to chyba jeszcze nie problem bo w 1.8 20V też niektóre mają a niektóre nie a sama głowica jest taka sama |
Autor: | metyoo [ 15.gru.2012 19:50:20 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
2.7T i 2.8 mają takie same głowice, jednakże wymienić trzeba z magistralą olejową, natomiast głowica od 3.0 nie podejdzie do żadnego. Pomijam fakt ceny zakupu każdej z nich. Po prosu jeśli w 3.0 coś się wysra koszt naprawy/wymiany jest stosunkowo wyższy, niż w 2.7T, bo za cenę słupka 3.0, dostaniesz kompletny silnik 2.7T z osprzętem i jeszcze na kilka skrzynek wódki zostanie ![]() Pomijając osprzęt 2.7T (bo jest go o wiele więcej niż w 3.0), silnik (słupek) jest pancerny i wiele znosi. Oryginalne części w tym silniku z powodzeniem znoszą moc przekraczającą 400 koni. W 3.0 oprócz głowic, czytałem o pękających blokach w okolicy cylindrów, a to w przeciwieństwie do głowic, rzecz nie do naprawy... |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2012 20:56:51 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
3.0 jest ciekawa opcja z manualem, ma 6 biegów |
Autor: | yooo25 [ 15.gru.2012 21:45:40 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
Witam byłem widziałem oglądałem. W realu jeszcze lepiej niż na fotach. Miernik Vag itd wszystko pracowało na wysokich obrotach. Auto sprawdzone myślę że dobrze. Kasa wypłacona i auto w domu. Cylindry same z siebie nie pękną czy głowica... Używanie auta z głową na pewno do ruiny go nie doprowadzą. Jak się okazało dwóch moich znajomych ma te silniki w A6 C5 po dwa lata śmigania na LPG mówią że jest pięknie. Silnik jedzie sam z siebie, super gada i jest ok. W tych czasach wole A4 z małym przelotem świeżym środkiem itd niż z 600 000 tyś przebiegiem 1.9 tdi. co ma się zepsuć to w każdym może paść. Ja miałem kilka modeli audi w tym też super jednostkę 2.8 ACK w której okazja boli mnie do dziś ![]() Od tego typa kiedyś kupiłem Audi B4 co pod koniec 2011 roku poszła za prawie 10 000 2,0 ABK 115km automat. z przebiegiem przy sprzedaży 130 000. |
Autor: | martab99 [ 15.gru.2012 21:47:32 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
No i niech służy- gratulacje i powodzenia ![]() |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2012 21:52:23 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B6 3.0 |
głowica może pęknąc w każdym aucie, blok silnika jakoś nie chcę mi się wierzyć żeby pękał przy cylindrach skoro mamy taką samą średnicę tłoka co w ACK a tylko skok jest większy P.S. oby 3.0 mniej Cię bolało niż 2.8 ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |