.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/forum/

A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip
https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=135732
Strona 1 z 1

Autor:  drex [ 07.lis.2015 12:44:01 ]
Tytuł:  A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Dzień dobry,
ten temat pewnie był wałkowany wiele razy, jednak nie mogę się odnaleźć wątkach wszystkich... więc z góy przepraszam, ża tworzenie kolejnego.
Chciałbym się dowiedzieć, na co zwrócić uwagę - często też na niemieckich ogłoszeniach podawane są symbole silników i skrzyń biegów.
Mnie interesuje 3.0 lub 2.7 tdi quattro trip, jak rozumiem multi na szczęście nie było w quattro, więc nie trzeba tego sprawdzać.
Słyszałem jednak, że silniki się zmieniały w czasie produkcji, najgorzej wypadają 3.0 z początku. Stąd moje pytanie - który najlepiej wybrać.
Realnie auto będzie miało przejechane pewnie 200kkm, prawdziwe, ponieważ nie zamierzam go kupić na allegro igiełka za 29999 pln :) tylko samemu coś wyszukać sensownego u Niemca.
Oczywiście nie oczekuję, że będzie to auto bez inwestycji, chciałbym żeby wystarczyło na w miarę norlmane przejechanie kolejnych 100kkm, z opinii wynika, że to całkiem realne bez władowania się w rozrządy i dłubanie w skrzyni.
Będę bardzo wdzięczny za wszystkie dobre rady...

Autor:  drookash [ 07.lis.2015 13:54:47 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Normalnie bym odpuścił jakąkolwiek poradę za to, że nie chciało Ci się szukać... ale zlituję się by ustrzec od złego...
Czytaj sobie :
viewtopic.php?f=27&t=135652
viewtopic.php?f=27&t=135527
viewtopic.php?f=27&t=134929
i wieeeele innych przypadków 2.7 i 3.0TDI i kulawym rozrządem i wtryskami.
Powodzenia...

Autor:  Krysti [ 07.lis.2015 17:52:57 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

drex napisał(a):
Dzień dobry,
ten temat pewnie był wałkowany wiele razy, jednak nie mogę się odnaleźć wątkach wszystkich... więc z góy przepraszam, ża tworzenie kolejnego.
Chciałbym się dowiedzieć, na co zwrócić uwagę - często też na niemieckich ogłoszeniach podawane są symbole silników i skrzyń biegów.
Mnie interesuje 3.0 lub 2.7 tdi quattro trip, jak rozumiem multi na szczęście nie było w quattro, więc nie trzeba tego sprawdzać.
Słyszałem jednak, że silniki się zmieniały w czasie produkcji, najgorzej wypadają 3.0 z początku. Stąd moje pytanie - który najlepiej wybrać.
Realnie auto będzie miało przejechane pewnie 200kkm, prawdziwe, ponieważ nie zamierzam go kupić na allegro igiełka za 29999 pln :) tylko samemu coś wyszukać sensownego u Niemca.
Oczywiście nie oczekuję, że będzie to auto bez inwestycji, chciałbym żeby wystarczyło na w miarę norlmane przejechanie kolejnych 100kkm, z opinii wynika, że to całkiem realne bez władowania się w rozrządy i dłubanie w skrzyni.
Będę bardzo wdzięczny za wszystkie dobre rady...

Tylko CDYA

Autor:  mari728 [ 08.lis.2015 19:41:11 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Witam.

Mialem przyjemność jeździć prawie 4 lata C6 2.7 Tdi, ogólnie spoko było, trochę brak mocy no i te klapy co jakiś czas. Teraz w poszukiwaniu CDYA (byłoby e60 535d gdyby nie ten środek)

Autor:  drex [ 08.lis.2015 22:11:23 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Dziękuję za informacje wszelkie i wyrozumiałość oczywście... :) Co takiego innego jest w CDYA? Czy szkrzynia też powinna być jakaś konretna?

Autor:  Janek512 [ 08.lis.2015 23:53:01 ]
Tytuł:  A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Witam, mogę polecić 3,0 TDI ASB, rozrząd jest już poprawiony, dynamika dużo lepsza niż w przypadku 2,7 TDI - jeździłem nim jakiś czas w Q i na tipie, zbierał się podobnie do 2,5 TDI 163 km z C5, wiec ja by, szukał tylko 3,0


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Autor:  Krysti [ 09.lis.2015 13:37:43 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

drex napisał(a):
Dziękuję za informacje wszelkie i wyrozumiałość oczywście... :) Co takiego innego jest w CDYA? Czy szkrzynia też powinna być jakaś konretna?

Wyeliminowane wadliwe wtryskiwacze oraz napinacze z łańcuchami. Mniejsze spalanie, większa moc.

Autor:  drex [ 09.lis.2015 13:45:28 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Dzięki! Czy można przyjać, że jeśli silnik ma 239 lub 240KM, to jest właśnie CDYA i to wersja poprawiona?

Autor:  Krysti [ 09.lis.2015 14:46:36 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

drex napisał(a):
Dzięki! Czy można przyjać, że jeśli silnik ma 239 lub 240KM, to jest właśnie CDYA i to wersja poprawiona?


Tak to jest wersja poprawiona.

Autor:  Frolik [ 09.lis.2015 15:51:39 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

2.7 tez moim zdaniem warto brac, ale również po poprawkach czyli po 2010 roku. Czyli wersje 190KM.

Autor:  mari728 [ 09.lis.2015 19:05:27 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

A jest ktoś na forum kto jeździ poliftowym A6 C6 3.0 TDi ,kto mógłby podzielić się spostrzeżeniami?

Autor:  Krysti [ 11.lis.2015 14:02:07 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

mari728 napisał(a):
A jest ktoś na forum kto jeździ poliftowym A6 C6 3.0 TDi ,kto mógłby podzielić się spostrzeżeniami?

Ja taki jeżdżę :D .
Co chcesz dokładnie wiedzieć.

Autor:  mari728 [ 12.lis.2015 16:29:11 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Witam.

Czy te 239 ps dają rade? Jak wyżej wspomniałem posiadałem 2.7 Tdi przed lift no i tam było troszkę słabawo. Czy masz lub miałeś tez problem z klapami? Czy generalnie miewałeś jakieś problem?

Autor:  Krysti [ 12.lis.2015 16:34:54 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Daje radę, jak dla mnie auto zbiera się super, ciągnie od niemal samego dołu.
Jak trzeba wbijasz opcje S na tipku i jazda : ), a dla zwiększenia wrażeń można zchipować na około 280 ps :D

Autor:  drookash [ 12.lis.2015 20:31:52 ]
Tytuł:  Re: A6 C6 3.0 lub 2.7 quatttro trip

Moment w Tedeiku robi swoje...kopie po nerkach :) Ja jednak wole 4.2 w benz a niektorzy w gazie...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/