| 
					
						 Nie słuchaj kolegów, V8 nie dorówna komfortem i wyposazeniem  zadnym starym cygarom, nie mniej jednak ja wybrał bym wersje 4,2 , kupujac 3,6 po kilku  tygodniach jazdy poczujesz niedosyt (mimo to autem mozna podróżować z prętkościa 250km/h przez wiele kilimetrów) 
 
 Przy zakupie zwróc uwage na wycieki, maglownica, pompa wspomagania  skrzynia silnik itd.V8 lubi sie pocic i sporo trzeba pracy włozyc zeby to pouszczelniac, Zwróć uwage czy   skrzynia (automat) dobrze pracuje,  chodzi o szarpniecie z 1, na 2 ,dobrze obejzyj przednią szybe w  wymeczonech egzemplazach często peka bez przyczyny, silnik jest ciazki i nadwozie pracuje. Sprawdz stan hamulców chodzi tu o nieszcząsne tarcze UFO jezeli sa cienkie i biją przy hamowaniu potrąć  sprzedawcy na dzieńdobry 1000pln, No i klima , jezeli  nie działa nie słuchaj ze wystarczy nabić gazem,  stary r12 jest bardzo drogi , a uszczelnienie układu wymaga wiele pracy i pieniedzy
  Poczytaj forum  o V8 było wiele to auto umiejętnie  eksploatowane posłuzy długo i da wiele rsdości , Smiem twierdzic ze  jest to lepsze auto niż wszystkie C3,C4, i C4 A6 razem wziete, jezeli uda Ci sie znależć egzemplaz z motorem 4,2 i  w manualnej skrzyni (6 biegw) to mało kto za Tobą zdąży ...Powodzenia. 
					
						 _________________ Było dwanaście   OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro  do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna. 
					
  
						
					 |