| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
| [80 16v] Warto za te cenę? https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=62144 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | OREŁ25 [ 05.lip.2007 15:17:41 ] |
| Tytuł: | [80 16v] Warto za te cenę? |
Panowie mam pytanie warto ten model za te kase czy niebardzo? Za taki stan jak w opisie podobno igła. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2982568 |
|
| Autor: | sebolec [ 05.lip.2007 15:33:51 ] |
| Tytuł: | |
Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. |
|
| Autor: | OREŁ25 [ 05.lip.2007 16:03:58 ] |
| Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał.
Hmmm napewno jest to mechaniczny wtrysk w tym modelu? |
|
| Autor: | Sprinter [ 05.lip.2007 16:45:05 ] |
| Tytuł: | |
Żaden tam mechaniczny, normalny elektroniczny wtrysk, o ile pamiętam to Bosch MPI, ale mogę się mylić. A z cenką to i tak kolunio trochę przesadził... |
|
| Autor: | Kornel [ 05.lip.2007 16:47:15 ] |
| Tytuł: | |
OREŁ25 napisał(a): sebolec napisał(a): Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. Hmmm napewno jest to mechaniczny wtrysk w tym modelu? Zdecydowanie tak, jak najbardziej mechaniczny. |
|
| Autor: | Sprinter [ 05.lip.2007 17:16:46 ] |
| Tytuł: | |
KorNoLio napisał(a): OREŁ25 napisał(a): sebolec napisał(a): Auto super, unikatowe, wygląda na zadbane. Ale 15 000 zł za b4 z silnikiem na mechanicznym wtrysku to ja bym na pewno nie dał. Hmmm napewno jest to mechaniczny wtrysk w tym modelu? Zdecydowanie tak, jak najbardziej mechaniczny. Faktycznie tam był KE Motronic, ale były też jakieś 2.0 16V na MPI coś pamiętam. |
|
| Autor: | Dred [ 05.lip.2007 17:28:28 ] |
| Tytuł: | |
cena adekwatna do stanu i modelu auta jesli jest igła to bylbym skłonny wydać taką gotówkę za to auto tylko jedna uwaga tam zawieszenie jest od S2 limmo więc czasem niełatwo znaleźć w przystępnej cenie części |
|
| Autor: | OREŁ25 [ 05.lip.2007 17:35:18 ] |
| Tytuł: | |
Dred napisał(a): cena adekwatna do stanu i modelu auta
jesli jest igła to bylbym skłonny wydać taką gotówkę za to auto tylko jedna uwaga tam zawieszenie jest od S2 limmo więc czasem niełatwo znaleźć w przystępnej cenie części Hmmm koleś twierdzi ze wszystko na podzespołach z quattro, czyli to od S2? |
|
| Autor: | *Robi* [ 05.lip.2007 17:57:06 ] |
| Tytuł: | |
Autko ładne.Gorzej z cześciami jak to powiedział Dred.A jak bys chciał założyc do niego gaziore to zapomnij.To auto nie jezdzi na takim czymś.Cena ciut za wysoka,no ale tez autko nie codzienne. |
|
| Autor: | Dred [ 05.lip.2007 17:57:28 ] |
| Tytuł: | |
podzespoły z quattro
a ciekawe czy mógłby powsadzać coś z ośki na tył
generalnie i competition i S2 mają takie samo zawieszenie , bo oba modele są z napędem quattro |
|
| Autor: | OREŁ25 [ 05.lip.2007 18:26:08 ] |
| Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): Autko ładne.Gorzej z cześciami jak to powiedział Dred.A jak bys chciał założyc do niego gaziore to zapomnij.To auto nie jezdzi na takim czymś.Cena ciut za wysoka,no ale tez autko nie codzienne.
Hmmm a sekwencja? |
|
| Autor: | Dred [ 05.lip.2007 18:30:12 ] |
| Tytuł: | |
jeśli ktoś siępodejmie założenia tego do mech wtrysku to czemu nie tylko uwierz mi mech wtrysk jest ciężki do gazowania więc albo tylko 3 gen (qtrej praktycznie już nikt ni e oferuje) albo pionierstwo w sekwencji |
|
| Autor: | Kovic [ 05.lip.2007 19:34:39 ] |
| Tytuł: | |
Dred napisał(a): podzespoły z quattro
![]() a ciekawe czy mógłby powsadzać coś z ośki na tył ![]() generalnie i competition i S2 mają takie samo zawieszenie , bo oba modele są z napędem quattro A zwykły z quattro ? Też jest ta sama zawiecha ? |
|
| Autor: | ZiPi [ 05.lip.2007 20:08:19 ] |
| Tytuł: | Re: [80 16v] Warto za te cenę? |
OREŁ25 napisał(a): Panowie mam pytanie warto ten model za te kase czy niebardzo? Za taki stan jak w opisie podobno igła. Ja powiem tak. Jesli masz zapedy kolekcjonerskie, to kupuj, inwestuj w ten samochod a za kilka, kilkanascie lat odsprzedaz z zyskiem.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2982568 Do codziennej eksploatacji, to lepiej zwykle B-4 kupic, bynajmniej tansze bedzie. |
|
| Autor: | OREŁ25 [ 05.lip.2007 20:55:23 ] |
| Tytuł: | Re: [80 16v] Warto za te cenę? |
ZiPi napisał(a): OREŁ25 napisał(a): Panowie mam pytanie warto ten model za te kase czy niebardzo? Za taki stan jak w opisie podobno igła. Ja powiem tak. Jesli masz zapedy kolekcjonerskie, to kupuj, inwestuj w ten samochod a za kilka, kilkanascie lat odsprzedaz z zyskiem.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2982568 Do codziennej eksploatacji, to lepiej zwykle B-4 kupic, bynajmniej tansze bedzie. No ja mam B4 115 konna tylko chciałem cos mocniejszego ale znowu nie kosztem pojemności. Moze pomysle o a4 tylko przeraza mnie zawias (koszta napraw) |
|
| Autor: | ZiPi [ 05.lip.2007 21:01:47 ] |
| Tytuł: | |
Nie kosztem pojemnosci ? Turbiny tam nie ma
Ten silnik jezdzi prawie tak samo jak ABK, roznica zaczyna sie dopiero od 3500 obr/min. |
|
| Autor: | Dred [ 05.lip.2007 21:25:01 ] |
| Tytuł: | |
Kovic napisał(a): Dred napisał(a): podzespoły z quattro ![]() a ciekawe czy mógłby powsadzać coś z ośki na tył ![]() generalnie i competition i S2 mają takie samo zawieszenie , bo oba modele są z napędem quattro A zwykły z quattro ? Też jest ta sama zawiecha ? nie |
|
| Autor: | emcior [ 05.lip.2007 21:43:42 ] |
| Tytuł: | |
bylo ostatnio w QS Competition na mikserze, prychalo, kichalo, falowalo, trzymalo na wolnych 3tysie obr. Artur przerezal na Blosa i od tego czasu swiety spokoj, 4 miesiace gosc jezdzi i bardzo sobie chwali - podkresle ze wlasciciel jest lekarzem, wiec nie bardzo wie co drzemie pod maska w samochodzie , wazne ze nie musi tam zagladac |
|
| Autor: | OREŁ25 [ 05.lip.2007 22:24:56 ] |
| Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): Nie kosztem pojemnosci ? Turbiny tam nie ma
Ten silnik jezdzi prawie tak samo jak ABK, roznica zaczyna sie dopiero od 3500 obr/min. No turbiny nie ma ale nie powiesz że 140 koników nie daje temu modelowi polotu bo w to nie uwierzę, to 25 koni wiecej musi dawać pozytywny efekt.
|
|
| Autor: | ZiPi [ 05.lip.2007 22:36:38 ] |
| Tytuł: | |
OREŁ25 napisał(a): ZiPi napisał(a): Nie kosztem pojemnosci ? Turbiny tam nie ma Ten silnik jezdzi prawie tak samo jak ABK, roznica zaczyna sie dopiero od 3500 obr/min. No turbiny nie ma ale nie powiesz że 140 koników nie daje temu modelowi polotu bo w to nie uwierzę, to 25 koni wiecej musi dawać pozytywny efekt.W normalnej eksploatacji wykorzystujemy raczej moment obrotowy a nie moc a skoro pojemnosci te same, to i przy tych samych obrotach podobny moment . Na kozysc ACE przemawia 16 zaworow i 185 Nm przy 4500 obr. ale, jak widac, zeby je odczuc trzeba silnik wysoko krecic. ( ABK ma max moment znacznie nizej 165 Nm przy 3200 obr ) |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|