| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
| Bardzo proszę o pomoc w sprawie RS6! https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=66748 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 16:47:16 ] |
| Tytuł: | Bardzo proszę o pomoc w sprawie RS6! |
Nie chciałem zakładać nowego tematu,ale nikt mi jeszcze nie pomógł.Chciałem się dowiedzieć jakie są istotne różnice w budowie nadwozia pomiędzy S6 a RS6.Zwykłe A6 jest zbudowane z blachy ocynkowanej,prawda?Powiedzcie mi,jeśli się mylę.A S6 i RS6?Jestem zainteresowany kupnem RS6 i dlatego pytam fachowców w tym temacie.Czy w RS6 nie ma ani trochę aluminium?Z wyjątkiem zawieszenia Czy jest coś tam w nadwoziu zbudowane z aluminium?Bardzo dziękuję za pomoc
Ps.: Interesuje mnie rocznik 2003 lub 2004. |
|
| Autor: | Simpson [ 08.paź.2007 16:50:53 ] |
| Tytuł: | |
Wszystkie zbudowane z tych samych meteriałów
|
|
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 16:58:45 ] |
| Tytuł: | |
Czyli ocynk?Dwustronny? |
|
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 17:16:01 ] |
| Tytuł: | |
Czy istnieje możliwość,żeby gdzieś puścił się rdzawy w samochodzie oczywiście nie bitym?Gdzie nie jest naruszona struktura ocynku? |
|
| Autor: | arturro_mitsu [ 08.paź.2007 17:50:40 ] |
| Tytuł: | |
dawidos117 napisał(a): Czy istnieje możliwość,żeby gdzieś puścił się rdzawy w samochodzie oczywiście nie bitym?Gdzie nie jest naruszona struktura ocynku?
np na dachu pod listewka lub przy uchwytach od drzwi (zamkow). |
|
| Autor: | Dred [ 08.paź.2007 22:50:02 ] |
| Tytuł: | |
no kolego a maska przednia i błotniki w A6?? chyba jednak nie jest z blachy istotne różnice to szerokość błotników widoczna na pierwszy rzut oka
|
|
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 22:54:38 ] |
| Tytuł: | |
Dred napisał(a): no kolego a maska przednia i błotniki w A6?? chyba jednak nie jest z blachy
istotne różnice to szerokość błotników widoczna na pierwszy rzut oka ![]() No tak,te różnice są widoczne.Ale powiedziałeś że maska i błotniki nie są z blachy,tzn. z czego są.Może powinienem wiedzieć,ale właśnie chcę się jak najwięcej o tym dowiedzieć od Was. |
|
| Autor: | Dred [ 08.paź.2007 22:56:56 ] |
| Tytuł: | |
no aluminiowe |
|
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 23:03:35 ] |
| Tytuł: | |
Dred napisał(a): no aluminiowe
No to mnie troszkę uspokoiłeś przyjacielu A co jeszcze jest z aluminium?Możesz mi powiedzieć?Bo nareszcie coś się więcej o tym dowiedziałem
|
|
| Autor: | Dred [ 08.paź.2007 23:15:52 ] |
| Tytuł: | |
z tego co kojarze to raczej nic więcej |
|
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 23:24:24 ] |
| Tytuł: | |
Dred napisał(a): z tego co kojarze to raczej nic więcej
Tzn.,że maska i przednie błotniki?Tylne już nie?Bo właśnie raz w życiu widziałem A6,które !uwaga! miało zgnity tylny prawy błotnik.To było w UK.Ale może to był już klepany błotnik,bo przecież ocynk by nie gnił
Tak na marginesie,to ludzie w Wielkiej Brytanii nie dbają o samochody
Pytam się,bo nie mogłem uwierzyć w to,co zobaczyłem |
|
| Autor: | Dred [ 08.paź.2007 23:28:19 ] |
| Tytuł: | |
powiem Ci jeszce jedno ocynk nie ocynk ale i tak może wyjść rudzielec . Dlaczego?? a to przez naszych drogowców qrzy sypią sół qra niestety niweczy pracę inżynierów i ocynk przestaje już istnieć
|
|
| Autor: | dawidos117 [ 08.paź.2007 23:42:28 ] |
| Tytuł: | |
Dred napisał(a): powiem Ci jeszce jedno ocynk nie ocynk ale i tak może wyjść rudzielec . Dlaczego?? a to przez naszych drogowców qrzy sypią sół qra niestety niweczy pracę inżynierów i ocynk przestaje już istnieć
![]() Chyba masz rację.To wszystko przez drogowców.A więc dobrze widziałem To był straszny widok.Audiolka w takim stanie Poprostu się rozmarzyłem.
Teraz to nie wiem co mógłbym wybrać.Oba samochody są wyjątkowe.S8 jest tańsze. |
|
| Autor: | MiKev [ 09.paź.2007 01:59:49 ] |
| Tytuł: | |
dawidos117 napisał(a): Dred napisał(a): z tego co kojarze to raczej nic więcej Tzn.,że maska i przednie błotniki?Tylne już nie?Bo właśnie raz w życiu widziałem A6,które !uwaga! miało zgnity tylny prawy błotnik.To było w UK.Ale może to był już klepany błotnik,bo przecież ocynk by nie gnił Tak na marginesie,to ludzie w Wielkiej Brytanii nie dbają o samochody Pytam się,bo nie mogłem uwierzyć w to,co zobaczyłem |
|
| Autor: | Morgi [ 09.paź.2007 10:35:05 ] |
| Tytuł: | |
jak boisz się rdzy bierz S8, jak chcesz poszalceć to bierz RS6
|
|
| Autor: | dawidos117 [ 09.paź.2007 16:45:55 ] |
| Tytuł: | |
MiKev napisał(a): dawidos117 napisał(a): Dred napisał(a): z tego co kojarze to raczej nic więcej Tzn.,że maska i przednie błotniki?Tylne już nie?Bo właśnie raz w życiu widziałem A6,które !uwaga! miało zgnity tylny prawy błotnik.To było w UK.Ale może to był już klepany błotnik,bo przecież ocynk by nie gnił Tak na marginesie,to ludzie w Wielkiej Brytanii nie dbają o samochody Pytam się,bo nie mogłem uwierzyć w to,co zobaczyłem No właśnie!Tu nie sypią jak w Polsce,a jednak chyba moje oczy nie kłamią
Całe prawe nadkole było zgnite,tzn. spod lakieru wychodziła rdza poprzez wstrętne pęcherze Jak wspominałem,normalnie serce się krajało!
Więc RS6 jes takie same |
|
| Autor: | Heveliusz [ 09.paź.2007 18:28:42 ] |
| Tytuł: | |
dawidos117 napisał(a): Całe prawe nadkole było zgnite,tzn. spod lakieru wychodziła rdza poprzez wstrętne pęcherze Jak wspominałem,normalnie serce się krajało! Więc RS6 jes takie same Jeżeli jedynym, co cię powstrzymuje przd kupnem RS6 jest rdza, to raczej poszukaj plastikowego wózka (proponuję Melexa ). Rudzielec wyjdzie zawsze i wszędzie jeśli została naruszona ciągłość ocynku, poprzez stłuczkę lub nawet zadrapanie, które nie zostało w porę zaprawione. Jeśli auto było lakierowane z przyczyn kosmetycznych, to jeśli ranty nie zostaną dobrze przygotowane, to ruda i tak wyjdzie. Stal, czy aluminium - nie ma znaczenia. Jeśli stal, to rudzielec, a jeśli aluminium, to będzie śniedź. Tak czy siak purchle wyjdą i nie ma co rozpaczać, tylko to poprawić.Na Twoim miejscu zająłbym się zawieszeniem, silnikiem z głównym naciskiem na sprawdzenie i późniejsze użytkowanie dmuchawek, bo lepsze auto z purchlami, które jeździ jak szalone, niż wyglądające szalenie stojące w warsztacie... Takie moje zdanie...[/quote] |
|
| Autor: | Cysztof [ 09.paź.2007 18:54:31 ] |
| Tytuł: | |
podsumowujac: BIERZ RSa !!!!
|
|
| Autor: | dawidos117 [ 09.paź.2007 19:16:57 ] |
| Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): dawidos117 napisał(a): Całe prawe nadkole było zgnite,tzn. spod lakieru wychodziła rdza poprzez wstrętne pęcherze Jak wspominałem,normalnie serce się krajało! Więc RS6 jes takie same Jeżeli jedynym, co cię powstrzymuje przd kupnem RS6 jest rdza, to raczej poszukaj plastikowego wózka (proponuję Melexa ). Rudzielec wyjdzie zawsze i wszędzie jeśli została naruszona ciągłość ocynku, poprzez stłuczkę lub nawet zadrapanie, które nie zostało w porę zaprawione. Jeśli auto było lakierowane z przyczyn kosmetycznych, to jeśli ranty nie zostaną dobrze przygotowane, to ruda i tak wyjdzie. Stal, czy aluminium - nie ma znaczenia. Jeśli stal, to rudzielec, a jeśli aluminium, to będzie śniedź. Tak czy siak purchle wyjdą i nie ma co rozpaczać, tylko to poprawić.Na Twoim miejscu zająłbym się zawieszeniem, silnikiem z głównym naciskiem na sprawdzenie i późniejsze użytkowanie dmuchawek, bo lepsze auto z purchlami, które jeździ jak szalone, niż wyglądające szalenie stojące w warsztacie... Takie moje zdanie... Myślę,że masz dużo racji.Melexem nie zamierzam jeżdzić Poprostu mam dosyć samochodów,w których występuje problem z korozją.RS6 jest przepiękne.S8 także jest ładne.Tylko który będzie bardziej funkcjonalny?RS6 może przecież występować w Avancie.A jeśli chodzi o śniedż na aluminium,to jeszcze nie widziałem S8 z purchlami
Masz rację co do tego,że stan techniczny pojazdu jest najważniejszy.To fakt. |
|
| Autor: | dawidos117 [ 09.paź.2007 22:56:44 ] |
| Tytuł: | |
Dziękuję Wam bardzo za pomoc.Jeszcze muszę się zastanowić.Jak nabędę,to na pewno się z Wami podzielę.Chyba mnie nie zlinczujecie jak wybiorę S8? To tak tylko pytam na wszelki wypadek |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|