| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
| Proszę o poradę dot. S6 2.2T i modyfikacji https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=82922 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | angelo1984 [ 07.wrz.2008 15:27:40 ] |
| Tytuł: | Proszę o poradę dot. S6 2.2T i modyfikacji |
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem nowym użytkownikiem forum. Trafiłem tutaj, ponieważ niebawem mam zamiar stac sie posiadaczem auta marki Audi. W tym miejscu chciałbym zadac kilka istotnych dla mnie pytań. Prosze o pomoc. 1. Co sadzicie o modelu S6 z 1996 roku.-2.2T manual.(takie auto chce kupić) 2. Jak efektywnie moge podnieśc moc w aucie?Czy zamontowanie intercoolera w zderzaku+blow off+nowy chip w ECU da jakies "widoczne" i odczuwalne efekty. 3. Proszę o ewentualne porady-co zrobić aby na początek "dołożyć" autku nieco mocy-powiedzmy na poczatek z seryjnych 230 na max. 300KM. Z góry dziękuję za pomoc. |
|
| Autor: | Simpson [ 07.wrz.2008 15:37:56 ] |
| Tytuł: | |
Wydech + program = 280-290KM. Da bardzo odczuwalne efekty. Do tego można założyć FMIC (IC w zderzak) i będzie jeszcze lepiej |
|
| Autor: | Gustav [ 07.wrz.2008 15:42:31 ] |
| Tytuł: | |
najpierw owe 2.2T trzeba doprowadzić do serii a później zabierać się za modyfikacje , chyba że znajdziesz igiełkę [mało prawdopodobne] |
|
| Autor: | angelo1984 [ 07.wrz.2008 15:42:57 ] |
| Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Wydech + program = 280-290KM. Da bardzo odczuwalne efekty.
Do tego można założyć FMIC (IC w zderzak) i będzie jeszcze lepiej Gdzie móglbym coś takiego dostać??bo na allegro nie moge znaleźć - a nie chce też wyrzucac kasy w błoto-wole dolożyc $ ale mieć 100% pewne rzeczy. |
|
| Autor: | *Robi* [ 07.wrz.2008 15:44:00 ] |
| Tytuł: | |
angelo1984 napisał(a): Simpson napisał(a): Wydech + program = 280-290KM. Da bardzo odczuwalne efekty. Do tego można założyć FMIC (IC w zderzak) i będzie jeszcze lepiej Gdzie móglbym coś takiego dostać??bo na allegro nie moge znaleźć - a nie chce też wyrzucac kasy w błoto-wole dolożyc $ ale mieć 100% pewne rzeczy. W tym temacie odezwią sie szpece sami takze namiary bedziesz miał
|
|
| Autor: | Simpson [ 07.wrz.2008 15:46:08 ] |
| Tytuł: | |
Program to nie problem i pewnie odezwą się osoby w tym temacie które mogłyby taką modyfikacje wykochać, a wydech wystarczy lekko odetkać wywalając katalizator (na początek). Półprzelotowy wydech mógłby być troche za głośny
|
|
| Autor: | Buba [ 07.wrz.2008 21:05:24 ] |
| Tytuł: | |
tak jak już pisano najpierw doprowadzenie do serii i poczucie tych 230 kucy a potem modyfikacje.Co do dostania niezbyt zdrutowanego modelu no cóż to jest bardzo duży problem. Choć były ostatnio 2 eski klubowe w 2,2 i V8 ale w avancie a igiełki jeszcze się zdarzają. a poza wszystkim to było o tym na forum napisane całe encyklopedie więc użyj opcji szukaj i czerp ile wlezie |
|
| Autor: | DeS [ 07.wrz.2008 21:33:54 ] |
| Tytuł: | |
Magia blow-offa....
Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. |
|
| Autor: | Gustav [ 07.wrz.2008 21:35:33 ] |
| Tytuł: | |
DeS napisał(a): Magia blow-offa....
![]() Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. Jeszcze IC'k i będzie chulało aż miło , objedziesz 4,2 |
|
| Autor: | DeS [ 07.wrz.2008 21:45:07 ] |
| Tytuł: | |
gustav200 napisał(a): DeS napisał(a): Magia blow-offa.... ![]() Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. Jeszcze IC'k i będzie chulało aż miło , objedziesz 4,2 Żadnych icków... ten z AAN w połączeniu z dobrym kolektorem jest wystarczający. |
|
| Autor: | Gustav [ 07.wrz.2008 21:47:18 ] |
| Tytuł: | |
DeS napisał(a): gustav200 napisał(a): DeS napisał(a): Magia blow-offa.... ![]() Zrób serię, wgraj dobry program i zapomnij. Jeszcze IC'k i będzie chulało aż miło , objedziesz 4,2 Żadnych icków... ten z AAN w połączeniu z dobrym kolektorem jest wystarczający. Ale temp spadnie i przebieg momentu się zmieni |
|
| Autor: | DeS [ 07.wrz.2008 21:58:24 ] |
| Tytuł: | |
A wiesz gdzie jest fabryczne IC w AAN? Jest tam gdzie powinien i jego pojemność jest taka jak trzeba.
Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie To nie TDi, że trzeba pchać powietrza ile wlezie żeby nadgonić chmurkę z paliwa |
|
| Autor: | Gustav [ 07.wrz.2008 22:01:31 ] |
| Tytuł: | |
DeS napisał(a): Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie
przy nie zmienionej dawce paliwa i poziomu doładowania to tak |
|
| Autor: | martab99 [ 07.wrz.2008 22:01:53 ] |
| Tytuł: | |
O tym silniku napisano już chyba wszystko Zakładając, że Twój silnik ma seryjne osiągi ( choć byłby to cud ), zrobienie sugerowanych inwestycji pozwoli Ci dojść do tych 280-290 km. Robiąc to wszystko jak trzeba pomyśl też o:
- nowych świecach i kablach WN ( 700-1000 PLN) - przepatrzenie/wymiana rur w dolocie ( cena zależy czy weźmiesz seryjne czy ewent cos z samco) - diagnozie przepływki (w razie czego nowa w ASO to ok 900 PLN) - wszelkie czujniki ciśnienia, temperatury itd itp - zbadać stan wisco A chcąc do tematu podejść już grubiej pozostaje silnik na stół, szlify, honowanie cylindrów, większe wtryski, turbo a'la RS2 czy inny Garrett GT28/30, wiekszy FMIC, uszczelka metalowa, porządne strojenie i już jesteś w okolicach 350+ km i masz pewność że wiesz co sie dzieje w silniku. To już jednak trochę kosztuje, choć jak miałem okazje się niedawno przekonać- warte jest każdego grosza
|
|
| Autor: | DeS [ 07.wrz.2008 22:02:17 ] |
| Tytuł: | |
gustav200 napisał(a): DeS napisał(a): Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie przy nie zmienionej dawce paliwa i poziomu doładowania to tak No i tutaj dochodzimy do sedna... strojenie.
|
|
| Autor: | Gustav [ 07.wrz.2008 22:06:14 ] |
| Tytuł: | |
DeS napisał(a): gustav200 napisał(a): DeS napisał(a): Jak dasz wielki IC to tylko reakcja na gaz spadnie przy nie zmienionej dawce paliwa i poziomu doładowania to tak No i tutaj dochodzimy do sedna... strojenie. ![]() Rogalowa działka
|
|
| Autor: | DeS [ 07.wrz.2008 22:07:16 ] |
| Tytuł: | |
Rogal jest teraz stroicielem turbobenzyn? |
|
| Autor: | Gustav [ 07.wrz.2008 22:08:30 ] |
| Tytuł: | |
DeS napisał(a): Rogal jest teraz stroicielem turbobenzyn?
nie wiem , właśnie miałem zapytać o to ale mnie wyprzedziłeś .... |
|
| Autor: | DeS [ 07.wrz.2008 22:11:12 ] |
| Tytuł: | |
gustav200 napisał(a): DeS napisał(a): Rogal jest teraz stroicielem turbobenzyn? nie wiem , właśnie miałem zapytać o to ale mnie wyprzedziłeś .... Znam tylko dwie osoby/firmy, które potrafią skutecznie zmodyfikować ECU Motronica z 20VT. Żadna nie mieści się w stolicy.
|
|
| Autor: | maciu [ 07.wrz.2008 22:30:22 ] |
| Tytuł: | |
gustav200 napisał(a): Rogalowa działka ![]() magia... rogala? DeS napisał(a): Znam tylko dwie osoby/firmy, które potrafią skutecznie zmodyfikować ECU Motronica z 20VT. Żadna nie mieści się w stolicy.
![]() a ta druga to która? |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|