| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
| audi b5 1,8 turbo na co zwrócić uwagę? https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=84030 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 01:32:45 ] |
| Tytuł: | audi b5 1,8 turbo na co zwrócić uwagę? |
jak w temacie chodzi mi szczególnie o to jak poznać w jakim stanie jest turbinka. czy 190 tys to dużo jak na ten motor? |
|
| Autor: | Morgi [ 02.paź.2008 08:36:37 ] |
| Tytuł: | |
190tys to mało 1.8t jest udanym silnikiem turbinke osłuchać i sprawdzić vag-iem, a następnie organoleptycznie (przyspieszenie itp) |
|
| Autor: | FAROW [ 02.paź.2008 13:28:03 ] |
| Tytuł: | |
Dołącz sie do pytania. Ten silniczek w tym aucie jakie robii przebiegi? Czy 200 tys udokumentowane to duzo czy jeszcze spokojnie mozna kupowac? No i pytanie o koszty eksploatacji?! Lepiej takie 1,8 czy raczej jakas mocniejsza benzynke kupowac?! |
|
| Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 14:13:41 ] |
| Tytuł: | |
przyspieszenie auto ma, turbina się ładnie załącza i fajnie świszczy, od jakich obrotów powinna się włączać? czy wycieki w okolicach filtra oleju dyskwalifikują auto? |
|
| Autor: | zgredek27 [ 02.paź.2008 14:37:51 ] |
| Tytuł: | |
Wiesz kiedy CI sie turbina wlacza...JAK URUCHOMISZ SILNIK... pewnie chodzi Ci kiedy turbina ta daje najwieksze cisnienie.. wez ze soba lepiej kogos kto sie na tym zna.. |
|
| Autor: | Dred [ 02.paź.2008 14:39:09 ] |
| Tytuł: | |
jak świszczy to wcale nie jest dobrze. Turbo się nie WŁĄCZA to nie jest część elektryczna tylko mechaniczna. Turbo cały czas pracuje jak tylko silnik jest odpalony
maluch też ma przyśpieszenie . Widzę , żę nie znasz się na autach wcale
auto ma trzymać serię i jeśli przesiadasz się z auta mającego 70-80 koni to nawet 1.8T w awarii bedzie dla Ciebie jechało. Wyciek spod filtra oleju nie dyskfalifikuje auta. |
|
| Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 14:46:23 ] |
| Tytuł: | |
to mi pojechaliście:) przesiadam sie z auta co ma w zdrowej seriii 115km więc czuje różnicę i wiem jak powinien jeździć 1,8t (znajomi mają zdrowego) ale faktycznie musze kogoś zabrac z sobą |
|
| Autor: | Dred [ 02.paź.2008 14:47:24 ] |
| Tytuł: | |
przepraszam , że napisałem prawdę |
|
| Autor: | martab99 [ 02.paź.2008 15:02:00 ] |
| Tytuł: | |
Weź sobie kogoś z VAGiem i odrobiną doświadczenia w walkach z turbobenzynami |
|
| Autor: | kapalek [ 02.paź.2008 15:31:47 ] |
| Tytuł: | |
a może na pierwszy rzut oka juz trzeba go skreślić oto link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6514552 |
|
| Autor: | ZiPi [ 02.paź.2008 15:51:27 ] |
| Tytuł: | |
W A-4 trzeba tez zwrocic uwage na stan zawieszenia. Doprowadzene go do seri rowniez moze "zabolec" i moze okazac sie drozsze od regeneracji turbiny. |
|
| Autor: | Sprinter [ 02.paź.2008 16:43:58 ] |
| Tytuł: | |
No bez przesady, rozmowy o turbinie czy zawieszeniu jakby to miało kosztować kilka tysięcy... W obu przypadkach nie przekroczy się kilkuset złotych. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|