.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
[A4 1.9TDI '99] co sprawdzić przed kupnem? https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=85798 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Tequil [ 12.lis.2008 12:37:31 ] |
Tytuł: | [A4 1.9TDI '99] co sprawdzić przed kupnem? |
http://moto.gratka.pl/tresc/audi-a4-9706383.html#58d3c1c2ee33e51e,1 http://moto.gratka.pl/tresc/audi-a4-tdi-quot-model-9749378.html#58d3c1c2ee33e51e,1 W tygodniu zamierzam obejrzec te autka... Na co nalezy zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach tego modelu tudzież co sprawdzić w silniku... Za wszelkie porady z góry thx |
Autor: | przemik [ 12.lis.2008 13:03:14 ] |
Tytuł: | |
Bylo milion razy... ![]() Przede wszystkim zworicilbym uwage na to czy auto nie mialo jakis "blacharkich" przygód... podluznice i podloga w bagazniku... Co do silnika... dobrze by bylo sprawdzic VAG iem... Nastawilbym sie na przebieg o 100 tys wiekszy w obu przypadkach... Pozdr |
Autor: | Tequil [ 12.lis.2008 13:30:31 ] |
Tytuł: | |
chodzi mi o porady na co zwrocic uwage w konkretnym modelu i w silniku 1.9TDI 110KM konkrety... |
Autor: | Morgi [ 12.lis.2008 13:32:44 ] |
Tytuł: | |
Konkretnie to: SZUKAJ - naprawdę było o tym wieeele razy ![]() |
Autor: | ZiPi [ 12.lis.2008 13:36:26 ] |
Tytuł: | |
Na właściciela, bo jak mowią " Jaki pan, taki kram ." |
Autor: | barylkaq [ 12.lis.2008 14:12:46 ] |
Tytuł: | |
zacznij od wyciągniecia od sprzedawcy nr VIN bo moze szkoda jechac ... |
Autor: | przemik [ 12.lis.2008 14:17:38 ] |
Tytuł: | |
Kolega chce konkretów OK Nadwozie... tu chyba bylem konkretny i napisalem co sprawdzic... Silnik - sprawdz VAG iem w tescie dynamicznym grupy 011, 003 i 008 oraz w tescie statycznym grupy 000, 001,003, 007 i 013 Pozdrawiam |
Autor: | Fazi1111 [ 12.lis.2008 16:09:39 ] |
Tytuł: | |
a jak silnik na pompowtryskach 115PS z przebiegiem 200tys, to bać się czy spokojnie jeszcze 100 przejedzie się bez dokładania ? |
Autor: | przemik [ 12.lis.2008 16:54:40 ] |
Tytuł: | |
IMO - technologia PD jest mniej trwala niz VP... wiec ok. 300 tysi trzeba sie juz roznych rzeczy spodziewac. |
Autor: | Gustav [ 12.lis.2008 17:07:32 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): IMO - technologia PD jest mniej trwala niz VP... wiec ok. 300 tysi trzeba sie juz roznych rzeczy spodziewac.
Co tak pompek się boisz ![]() |
Autor: | Fazi1111 [ 12.lis.2008 19:52:49 ] |
Tytuł: | |
bo mam w ofercie b5 avant 115ps z przebiegiem realnym 200 mhm... ale boje się jak coś będzie padać, wiadomo paliwo tylko te lepsze V-Power Diesel |
Autor: | Gustav [ 12.lis.2008 20:18:02 ] |
Tytuł: | |
sprawdź korekcje , jak są w porządku to brać , regularna zmiana oleju i dobre paliwko ,zapominasz i śmigasz ![]() |
Autor: | spanky [ 12.lis.2008 20:20:11 ] |
Tytuł: | |
Fazi1111 napisał(a): bo mam w ofercie b5 avant 115ps z przebiegiem realnym 200 mhm... ale boje się jak coś będzie padać, wiadomo paliwo tylko te lepsze V-Power Diesel
no i dobrze ... jak silnik zdrowy i buda prosta to brac i jezdzic ... |
Autor: | Fazi1111 [ 12.lis.2008 22:00:57 ] |
Tytuł: | |
spokojnie zrobię pełen vag i podam logi do oceny... mam nadzieje, że koledzy pomogą w ocenie ich ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |