| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
| Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=132412 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | PROmil [ 28.sty.2015 22:30:15 ] |
| Tytuł: | Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Model: Audi 90 Silnik 2.3 NG+ Moc: 140KM, 214Nm Napęd: Ośka ![]() Uklad wydechowy: Przelot 2" zakończony oryginalnym tlumikiem końcowym (112.4 dB) Zawieszenie: Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 (będzie niżej) Koło: Lato BBS RZ 15" ET35 7j (na sell, w planach 16"), zima stalówki Audi 14" Wyposażenie: 4xel szyby elektryczne i podgrzewane lusterka ABS wspomaganie szyberdach system Procon Ten i inne pierdoły Historia: Audi kupiłem w stanie opłakanym za 1500zł. Poprzedni właściciel twierdził, że zawieszenie było wymieniane (taki ch*j). Tydzień po kupnie stwierdziłem, że coś zaczęło słabo hamować, no to na cegły i wymiana układu hamulcowego (hamowało tylko 1 koło) Naprawa trwała przez weekend na trawniku Dwa tygodnie po kupnie udałem sie na pierwszy spot i tam zaraziłem sie german style. Miesiąc po kupnie się zaczęło, auto zaczęło jeździć po całej drodze, prze skręcie w lewo auto jechało prosto, a przy skręcie w prawo ledwo się koła kręciły... No to na cegły i w ruch poszła szlifierka kątowa marki Einhell. Po co? spytacie, otóż wachacze były z Audi 100, końcówki drążków z Audi 80, a sworznie z Audi 200, wszystko wbite na pałe byle jeździło... OK, zawias wymieniony, czas się wziąc za silnik, bo auto szarpie nie ma mocy i telepie jak diesel. No to jedziemy na hamownie, a tam 104KM... Wymiana ukladu WN i uszczelnienie dolotu trochę pomogly- 118KM. Nadal było mało i brakowało do serii. Tak myśląc łopatologicznie- GAZ (tak, tak gaz do kuchenek bla,bla,bla...) Jak to NG z gazem, na Pb nie chodzi wcale. Wymieniłem, więc wszystko z LPG związane zaczynając od reduktora, poprzez mikser i wszystkie węże, ogarnialem wszystko przez tydzień i nadszedł czas pierwszego odpalenia. Jak piz*ło w dolot to talerzyk od przepływki pogięło No to mądry Hubercik wziął wykręcił talerzyk i na kamieniu wyklepał, zamontował, poregulował i odpalił. Pojeździłem tydzień, ponownie wyregulowałem i na hamownie, a tam upragniona seria (no prawie) 132.6KM. Wystarczy. Pojeździłem kilka miesięcy i stwierdzilem- KOZA. Zapadła decyzja o wymianie amortyzatorów i sprężyn. Amorki Kayaba, sprężyny -40/-20 H&R. No to auto na cegły i rozkręcamy. Tia... w ruch poszła w.w. szlifierka ponieważ ten kto ostatnio wymieniał amorki wkręcił na pałe zwykłe nakrętki na drobny gwint (geniusz roku). Po wyciągnięciu amorków okazały się następujące rzeczy:Przód: +20 od serii, zestaw z Audi 100 Tył: +10 od serii, zestaw z Audi 200 Magiki cholerne, po zamontowaniu mojego zestawo auto zmienilo sie nie do poznania. Wleciał przelot aby bylo słychać piękny dźwię rzędowej piątki. Zostało je tylko ogarnąć tak aby chodzilo na benzynie, co zajdzie juz w styczniu/lutym gdzie wyleci wadliwy mchaniczny wtrysk, a wleci "Piggyback" (LPG wyleci). Z wizualnych rzeczy to czarne halogeny i ramki reflektorow, oraz żółte żarówy Philips Color Vision. W planach malowanie, przeróbka zderzaka mojego i zderzaka od coupe w jedno. Tak aby został chrom (cięcie, gięcie i spawanie). I to by było chyba wszystko. Historia dopiero się zaczęła Normalnie poemat mi wyszedł z tego opisu ![]() 28.01.2015 Statystyki Spalanie w trasie 7/100 Spalanie w mieście 8.5/100 0-100km/h 8.06 (trochę ślisko) 100-200km/h około 17s 25.01.2015 UWAGA UWAGA Biała Strzała żyje i ma się dobrze. Porobiona na 140KM i 214Nm (oryginalnie 133KM i 181Nm , przynajmniej tak było w moim silniku) Bardzo dziękuję Krzychowi za mody, jest to profesjonalista, który zna się na rzeczy, robi wszystko dokładnie, porządnie i bez partactwa. Polecam serdecznie jego usługi. P.S. Turbo nadchodzi wielkimi krokami... Wykres i mody by kris0181 ![]() 09.01.2015 Odpalanie Strzały przy -11 na LPG 07.01.2015 Żółte Philips Color Vision: ![]() 2014 Jakieś fotki i filmik z przelotu: https://www.youtube.com/watch?v=fwwW-lscQVo ![]() Dla mnie to: ![]() Zabawa z rozrządem ![]() ![]() ![]() Pierwszy spot ![]() Tydzień po kupnie ![]() Nocą ![]() W dniu zakupu, po umyciu ![]() Przymiarka koła i czarnych lamp i halogenów (jeszcze KOZA wch*j) ![]() Ułożone -40 ![]() # wiatrak (ładnie siedzi?) ![]() Stodoła w tle na zdjęciach nie należy do mnie Na masce nie ma rdzy!! Odpada lakier z toną szpachli, maska otwarła się podczas jazdy u poprzedniego właściciela, druga maska u lakiernika |
|
| Autor: | Kris0181 [ 28.sty.2015 22:50:58 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Jeszcze zaturbić wariata i bedzie sztos Silnik pancerny, stary jak świat a jednak może palic 6-8L spalanie 12-15L przechodzi do lamusa
|
|
| Autor: | zioolko [ 28.sty.2015 23:01:12 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
PROmil napisał(a): 100-200km/h 12.43 (j.w.) Bo fantazja, fantazja, bo fantazja jest od tego ... RS2 ma 0-200 ok. 21-22 sekundy. Wg. twoich wyliczeń masz do 200 poniżej 21 sekund. |
|
| Autor: | PROmil [ 28.sty.2015 23:24:11 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
UWAGA UWAGA wprowadzam poprawkę bo driftbox kumpla się po........ 100-200 około 17 że stoperem Przepraszam za wprowadzanie w błąd ![]() ostrzeżenie za przeklinanie- emge |
|
| Autor: | mroova81 [ 29.sty.2015 00:40:24 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Wprowadź kolejne poprawki, bo to nadal nie twój lvl. Nie ma opcji na <35sek. Na zeperfs jest zmierzone competition 140KM 0-100 10,9sek. |
|
| Autor: | PROmil [ 29.sty.2015 07:15:17 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Jak NG w serii ma 9.2... |
|
| Autor: | Kris0181 [ 29.sty.2015 09:21:32 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Nie dziwne ze te competition ma 10.9 jak to stary zapyziały uklad wtryskowy Seryjnie compi miało Osiągi: 0-80 km/h [s] 6.4 (b.d.) 0-100 km/h [s] 9.8 (b.d.) U PROmil jest nowy uklad wtryskowy, sterowany elektronicznie wystrojony na hamowni więc co się dziwić takimi osiągami
|
|
| Autor: | Kliku [ 29.sty.2015 09:33:27 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Do turbo przydałoby się quattro. Działaj dalej coraz mniej zadbanych b3. Mój były Ace robił 8.9 do 100 bez quattro. |
|
| Autor: | PROmil [ 29.sty.2015 09:39:28 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Prawdobodobnie w tym roku kupuję quattro i przekładam silnik, bo nie wiem czy warto bawić się ośką, tym bardziej, że mam do pospawania kielich jeden i calą budę do malowania ;/ |
|
| Autor: | Leo [ 29.sty.2015 10:06:00 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Co do osiągów - przykro mi bardzo, lecz one są nierealne. Przy prawie serii powinny być nie mniejsze niż 9 s/100 |
|
| Autor: | ernieball [ 29.sty.2015 10:28:08 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Nagraj filmik telefonem 0-200km/h i się sprawa wyjaśni. Mi też się wydaje, że przy tej mocy to coś za szybkie to auto się wydaje. |
|
| Autor: | Leo [ 29.sty.2015 10:42:59 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
to nic nie da. Trzeba najpierw przekłamanie licznika przy 100 i 200 za pomoca GPSa sprawdzić. |
|
| Autor: | PROmil [ 29.sty.2015 11:29:42 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Tak jak Leo pisze, przekłamanie na 16" kole wynosi gdzieś 20km/h |
|
| Autor: | Dżejkob [ 20.lut.2015 23:54:35 ] |
| Tytuł: | Re: Audi 90 NG+ (ele. wtrysk by kris0181) |
Jest fajny program na Androida car performance za free, sprawdza osiągi auta 0-100 i na 1/4 polecam nie wiem na ile jest dokładny ale skoro pomiary robi na podstawie GPS to powinno być nieźle |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|