Damos napisał(a):
FritZ napisał(a):
Tak bylo 14s bo mierzylem przed zabiegami i po nich...
Pomiar predkosci z predkosciomierza mozesz sobie umiescic ... wiesz gdzie...
Jak u siebie wlacze podglad predkosci na klimatroniku to widze, ze wskazowkowy zawyza mocno - i tak jest w wiekszosci aut. Tak wiec spokojnie dodaj sekunde na blad predkosciomierza, 0,5 sek. na blad paralaksy i 0,5 sek na blad ubslugi stopera - 2 sekundy wrociły !!

Człowieku nie jaraj więcej bo Ci to chyba szkodzi i czytaj uważnie to co jest napisane i to co piszesz według Twojej teorii czyli dodaniu kilka sekund na przekłamania tylko po modyfikacji wynika to że jak ktoś coś sobie zmodyfikuje w osiągach i obetnie 1s (tzn np. zejdzie z 10s na 9s) to powinien dodać sobie do wyniku +2s czyli wniosek jest taki co by nie zrobić to i tak będzie gorzej. Kolega FritZ napisał wyraźnie że miał przed modyfikacjami 14s a po 12s wiec nie ważne jakie by były przekłamania licznika to zawsze będzie różnica ponieważ licznik albo zawyża albo zaniża a nie raz tak a raz tak ponieważ mowa o tym samym aucie a po za tym testy na ogół robi się kilka razy i wyciąga jakąś średnią. Jak byś użył argumentu o warunkach atmosferyczny to wtedy ok. miało by to jakiś sens.
FritZ dał przykład dlaczego może być różnica w osiągach a nie się chwalił jaki to On ma szubki wóz.
Przepraszam ale musiałem…
