Wielkość koła jest podobna jak oryginał w V8/C4, w nowej średnica 37,5 mm w starej 38 mm, ale wieniec w nowej jest z półtrora raza grubszy.
Nie będe pisał, że jest wygodniejsza bo to wiadome. Jest lżejsza, ma środek ciężkości w samym środku osi obrotu (okrągła poducha, zamiast prostokątnej) i się fajniej nią kręci.
SJake - trójramienna od D3? Może wyglądałoby fajniej ale dużo $ więcej kosztuje.
Tutaj najwięcej kosztowała mnie fabrycznie nowa poducha.
Na czteroramiennej jest więcej miejsca na łapki - to tu to tam można je zawiesić.
Jak czynniki zewnętrzne dopiszą to do kompletu w tym roku wlecą jakieś nowsze fotele. Cenowo kubełki od D3 są najtańsze, więc chyba w nie będe celował.
Mogą hamerykanie robić retrofity mustanga, camaro to mogę ja v8

.
Na żywo kolor kierownicy jest identyczny z moją tapicerką.