|
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| newman |
|
|
Dołączył(a): 03.kwi.2006 19:04:52 Posty: 1576 Lokalizacja: Wałbrzych |
||
| Góra | |
|
| void |
|
||||
Dołączył(a): 22.lut.2014 16:42:04 Posty: 1658 Auto: BEX+ Quattro |
|
||||
| Góra | |
||||
| newman |
|
|||
Dołączył(a): 03.kwi.2006 19:04:52 Posty: 1576 Lokalizacja: Wałbrzych |
|
|||
| Góra | |
|||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| void |
|
||||
Dołączył(a): 22.lut.2014 16:42:04 Posty: 1658 Auto: BEX+ Quattro |
|
||||
| Góra | |
||||






Ów lag wynika z tego, że większe IC = więcej powietrza w układzie (spada gęstość po schłodzeniu), więc sprężarka na niższych obrotach i potrzebuje więcej czasu na dostarczenie zadanej dawki powietrza.