.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://audiklub.org/forum/

pompa hamulcowa do 2-tloczkow
https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=55324
Strona 1 z 2

Autor:  ClNEK [ 24.lut.2007 10:48:04 ]
Tytuł:  pompa hamulcowa do 2-tloczkow

mam pytanko, posiadam juz zaciski od 20v/s2 - 2 tloczkowe i teraz nie wiem czy seryjna pompa hamulcowa z 2.3 10v rozni sie od takiej z 20v ?? czy ta z hamulcow 1 tlozkowych nie wydoli ?

jesli gdzies juz bylo to sorki ale nie znalalem odp choc juz raz ktos pytal :)

Autor:  DeS [ 24.lut.2007 18:34:25 ]
Tytuł: 

Z tego co ja patrzyłem to różnic w stosunku nawet do RS2 brak ;)

Autor:  zuru [ 01.mar.2007 14:59:46 ]
Tytuł: 

Alez oczywiscie, ze sie rozni !!
NG posiada podcisnieniowe serwo wspomagajace hamulce i dodatkowa pompe podcisnienia napedzana od walka rozrzadu zasilajaca to serwo w podcisnienie.

Coupe 20V/S2 posiadaja hydrauliczne serwo hamulcowe zasilanie cisnieniem wytwarzanym przed osobna sekcje pompy wspomagania. Do tego jest jeszcze zainstalowany akumulator cisnienia plynu hydraulicznego (slynna grucha, bomba czy jak tam ktos to nazywa hahaa).

Wiec uklady hamulcowe roznia sie calkiem sporo. Niestety nie umiem Ci powiedziec czy Twoje serwo poradzi sobie z dwutloczkowymi girlingami, ale najprawdopodobniej tak. Conajwyzej sila wspomagania hamulcow moze byc slabsza i bedziesz musial mocniej deptac.

Autor:  dobro&zło [ 01.mar.2007 18:29:24 ]
Tytuł: 

Pomierz średnicę tłoczków. Jeżeli powierzchnie dwóch tłoczków = powierzchni tłoczka twojego zacisku to siły będą równe. :peace:

Autor:  ClNEK [ 01.mar.2007 23:13:25 ]
Tytuł: 

powierzchnia bedzie raczej wieksza a "gruche" posiadam u siebie

Autor:  marcys_s [ 02.mar.2007 10:03:36 ]
Tytuł: 

Ale z tego co wiem to grucha byla montowana tylko w modelach 2.8, 2.3 20v, S2, RS2 wiec jakim cudem masz gruche w swoim sprzecie... Jesli masz gruche to powinienes miec i pompe dwusekcyja z przykreconymi do niej trzema przewodami i od razu zaciski dwutloczkwe...

Nie mam zamaru wytykac ci niewiedzy albo cos tylko sie dziwie jak to mozliwe bo widze to pierwszy raz po wielu godzinach spedzonych nad etka...

Autor:  DeS [ 02.mar.2007 11:07:43 ]
Tytuł: 

Ale np. cygarze też miałem 2.3E i też miałem gruszkę.. jesteście pewni, że w NG nie było hydrauliki?

Autor:  ClNEK [ 02.mar.2007 14:05:29 ]
Tytuł: 

pod wieczor wrzuce fotki tego co mam :) to cos jest zaraz za zbiorniczkiem na plyn od hamulcow przy samej scianie grodziowej

Autor:  marcys_s [ 02.mar.2007 14:44:00 ]
Tytuł: 

No to nie masz tzw gruszki (bo ona jest ponizej pompy a nie na grodzi i wyglada tak http://img186.imageshack.us/my.php?imag ... 112xl9.jpg - oczywscie niewidac gruszki za pompa bo jest nizej ).
W takim razie masz podcisnienowy uklad hamulcowy i do tej tej okraglej "miski" idzie przewod gumowy od kolektora ssacego prawda
http://img186.imageshack.us/my.php?image=czyjesqh1.jpg
?

Autor:  ClNEK [ 02.mar.2007 15:39:09 ]
Tytuł: 

no dokladnie, myslalem ze to jest "gruszka" :)

co byloby potrzebne zeby zmienic na takie z coupe 20v ? bedzie wtedy lepiej ? :)

Autor:  marcys_s [ 02.mar.2007 20:44:04 ]
Tytuł: 

Jesli taki sam system byl w 2.3 jak i w 2.6 to chyba nic nietrzeba zmieniac bo masz hamulce do 150 koni

Jesli chcesz upgrade hamulcow do s2 to Pompa wspomagania, pompa hamulowa, akumulator sily hamowania (gruszka) przewody, zadiski Klocki, tarcze.... czyli ponad 1000

Autor:  dobro&zło [ 02.mar.2007 23:23:17 ]
Tytuł: 

Ja proponuję założyć same zaciski i pasujące do nich tarcze. Pompa hamulcowa z serwem podciśnieniowym powinna dać sobie radę równie dobrze jak przy normalnych zaciskach. :peace:

Autor:  ClNEK [ 03.mar.2007 00:45:14 ]
Tytuł: 

i tak tez zrobie tylko nie wiem na ile moja pompa jest sprawna bo hamulce mam naprawde lipne w tej chwili, zaciski juz mam, jeszcze tylko tarcze i sie okaze, zdam relacje

Autor:  DeS [ 03.mar.2007 02:04:17 ]
Tytuł: 

Swoją drogią robienie hydrauliki jak masz podciśnienie to jak zakładanie jetronica do 20VT :P

Autor:  marcys_s [ 03.mar.2007 02:48:17 ]
Tytuł: 

albo zmana soczewek na standardowe lampy... ;) No ale jak ktos chce...
Pamietaj tylko o wymiane wezykow idacych z rurek do zacisku :!!:

Autor:  ClNEK [ 03.mar.2007 10:36:47 ]
Tytuł: 

tzn piszesz o przewodach hamulcowych ?

Autor:  marcys_s [ 03.mar.2007 11:33:47 ]
Tytuł: 

Dokladnie. bo te co miales do tej pory moga miec rozne mikropekniecia. jak zdejmiesz zaciski delikatnie je zegnij i bedziesz wiedzial czy sa popekane. W swoje bezpieczenstwo warto zainwestowac.

Autor:  ClNEK [ 04.mar.2007 14:03:04 ]
Tytuł: 

zaciski 2 tloczkowe po piaskwoaniu, malowaniu, nowych uszczelkach, odpowietrzeniu :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  marcys_s [ 04.mar.2007 17:24:43 ]
Tytuł: 

Świetnie wygladaja. swoja droga po ile teraz chodza? I jakiej farby uzyles (w sprayu czy pedzelek) ?

Autor:  ClNEK [ 04.mar.2007 17:42:45 ]
Tytuł: 

w spreju motipa niby specjalnego do zaciskow, mi sie udalo je kupic przez allegro za 160 zl komplet ale niekotrzy sobie cenia po 300 - 400 za komplet

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/