.: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
[2.8 V6 AAH] MODYFIKACJE https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=57100 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | GTi [ 27.mar.2007 00:40:57 ] |
Tytuł: | [2.8 V6 AAH] MODYFIKACJE |
Witam mam pytanie czy ktoś zajmował się modyfikacjami mechanicznymi tego silnika jako WOLNOSSĄCY, TURBO, PODTLENEK , jeżeli macie jakieś doświadczenie to proszę pisać |
Autor: | Dred [ 27.mar.2007 11:26:46 ] |
Tytuł: | |
ten silnik niestety jest bardzo słabo podatny na takie mody po za tym nie znam nikogo z klubu aby coś takiego robił |
Autor: | Kornel [ 27.mar.2007 12:11:34 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś widziałem taki filmik, z TVN Turbo chyba jak koleś się wypowiadał, że założył do tego właśnie silnika podtlenek, ale dobrze nie pamiętam ile kucy dodatkowo mu to dało. |
Autor: | gitmar [ 27.mar.2007 12:20:25 ] |
Tytuł: | |
KorNoLio napisał(a): Kiedyś widziałem taki filmik, z TVN Turbo chyba jak koleś się wypowiadał, że założył do tego właśnie silnika podtlenek, ale dobrze nie pamiętam ile kucy dodatkowo mu to dało.
podobno było 250 KM i 400 Nm i był to nasz kolega z klubu - wowo |
Autor: | KORU [ 27.mar.2007 16:46:30 ] |
Tytuł: | |
Ten podtlenek w 2.8 V6 AAH zalozyl kolega z Forum o nicku Wowo ![]() |
Autor: | GrzesB [ 27.mar.2007 18:08:36 ] |
Tytuł: | |
Najpierw doprowadź silnik do serii a później myśl go N2O... |
Autor: | KIFER [ 27.mar.2007 20:03:59 ] |
Tytuł: | |
Temat przerabiałem w swoim.... były i wielkie rozmowy z różnymi fachowcami na temat montowania turbiny .... a nawet dwóch .... odprężanie silnika itd... potem wałkowany był temat podtlenku... i znowu jazda po znawcach .... jeden ... drugi .... trzeci następnie nadszedł czas na decyzję............................................ NOWE AUTO moim zdaniem gra niewarta świeczki poszukaj lepiej innego modelu lub zapakuj mocniejszy silnik. o ile mnie pamięć niemyli ktoś kiedyś na forum proponował 2,7 biturbo |
Autor: | MiKev [ 27.mar.2007 23:45:41 ] |
Tytuł: | |
napisz do tej firmy maila i sie dowiedz moze cos da sie zrobic ale przypuszczam ze to nie bedzie latwe i tanie. Mam 2.4 AGA i tez mysle cos zrobic bo seria 165 kucy to troszke malo jak na bude C5. http://www.tomson.com.pl/x_C_X__P_technika.html nie znam tej firmy. sam nosze sie z zamiarem wyslania maila do nich z zapytaniem co moga zrobic, co beda wymieniac i ile bedzie to kosztowalo ale jakos nie moge sie zabrac za to. Myslalem rowniez jakie sa mozliwosci zaadoptowania biturbo z 2.7 i moze ktos z klubu moglby odpowiedziec na to pytanie. Ps. nie sztuka jest kupis cos mocnego i szybkiego czasem wolisz miec cos jedynego niepowtazalnego. Czy widzial ktos kiedys 2.4 biturbo? |
Autor: | KIFER [ 28.mar.2007 00:06:11 ] |
Tytuł: | |
MiKev napisał(a): Ps. nie sztuka jest kupis cos mocnego i szybkiego czasem wolisz miec cos jedynego niepowtazalnego. Czy widzial ktos kiedys 2.4 biturbo?
zgodze się z tobą ale to zależy ile i jakim kosztem chcesz wydać na to aby miec cos niepowtarzalnego... dla mnie niebyła to kwestia ceny wówczas lecz zaangażowania a przede wszystkim nikt niebył w stanie powiedzieć mi ile tak naprawde zyskam A co najważniejsze ile jeszcze zrobię km na tym silniku.... Ale popieram inicjatywę jak komuś się chce to gratuluję i zniecierpliwością czekam na rezultary |
Autor: | wowo [ 28.mar.2007 09:08:26 ] |
Tytuł: | |
Podtlenek dobra rzecz ![]() ![]() ![]() Informacji szukaj na 12v.org. Wbrew opini Polskich tunerów idzie z silnika wycisnąć dodakowe koniki. Jest tam sporo informacji o modach. Od obróbki przepustnic do uturbiania. 3 lata temu Koraszewski proponował setup na około 200-210PS w cenie 4tys.zł. |
Autor: | GTi [ 28.mar.2007 10:52:20 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odpowiedzi jeżeli chodzi o firmę "TOMSON" to ja sobie ją daruje znajomi mieli złe doświadczenia. Jeżeli chodzi o uturbianie też raczej odpada (za duże koszty). Pozostaje podtlenek lub modyfikacje wolnossącego, o podtlenku wiem tylko tyle co czytałem natomiast nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości tutaj prośba do ludzi którzy mieli coś takiego żeby się wypowiedzieli w tym temacie.jeżeli chodzi o wolnossący to tu mam spore doświadczenie bo robiłem już tak cztery autka nawet z dobrymi rezultatami tylko zawsze były to czterocylindrowe silniki, zastanawiam się jak V6 będzie się zachowywało po obróbce głowic i czy w ogóle jest sens robić coś takiego?? |
Autor: | wowo [ 28.mar.2007 11:10:56 ] |
Tytuł: | |
Tak jak pisałem musisz przekopac 12v.org. Wiedzy jest tam mnóstwo: - obróbka głowic - wałki - polerka kolektora ssącego - dorobienie baranka - powiększenie przepustnicy - rzeźba na dolocie wraz z przepływką (niektóre kompletne mody dały zaskakujące rezultaty) ewentualnie na gotowo przeróbka u Koraszewskiego. Proponuje shamować auto na poczatek i zobaczyć co poszło w las. Jeśli chodzi o podtlenek to już pisałem kilka razy. AAH bez kłopotu znosi strzał +75PS. +100PS też testowałem i w sumie kłopotów nie było - tylko z trakcja. Prócz samej instalacji potrzebujesz, koc grzewczy z wyłącznikiem ciśnieniowym, manometr i zdalny otwieracz butli. Bez tych gadżetów użytkowanie N2O to porażka. Do tego dobra oliwka i stan ponad max, poodpinane odmy, świeczki 2st. zminiejsze i latasz. Bezwzględnie należy sprawdzić wydajnośc pompy paliwa!!! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |