| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://audiklub.org/forum/ |
|
| nie laduje tyle ile trzeba s4 c4 AAN https://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=65719 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | rossi20 [ 17.wrz.2007 22:29:08 ] |
| Tytuł: | nie laduje tyle ile trzeba s4 c4 AAN |
witam serdecznie, chcialem zrobic program ale widze ze musze zaczac od przywracania normy co najczesciej jest przyczyna ?? pozdrawiam
|
|
| Autor: | zuru [ 18.wrz.2007 14:27:55 ] |
| Tytuł: | |
Niesprawne stukowce, nieszczelny dolot, problemy z WG, problemy z N75 i liniami podcisnieniowymi, pompa paliwa, reszta osprzetu silnika....czlowieniu, to moze byc naprawde wszystko Zacznij od diagnozy VAG, moze kody bledow na cos naprowadza. Daj znac co wyszlo, to jakos mozemy sprobowac pomoc. Co do Pana Niedzwiadka...hmmm nie korzystalem i nie skorzystam z jego uslug, natomiast obserwujac transakcje miedzy moim znajomym a nim moge powiedziec, ze ceny za czesci ma baaaaaardzoo wysokie.....w tym przypadku byla to uzywka i podzialala miesiac (waz cisnieniowy). Mnie osobiscie za jedna pierdole nie skasowal duzo, moze poprostu trzeba sie z nim jakos dogadac
|
|
| Autor: | rossi20 [ 18.wrz.2007 19:35:20 ] |
| Tytuł: | |
podlaczalem go pod komputer nie wykazuje zadnego bledu na silniku i w elektronice |
|
| Autor: | rossi20 [ 18.wrz.2007 21:11:16 ] |
| Tytuł: | |
p.s pompa paliwa tezs byla wymieniana. tak jak mowie komputer nie wyakzal zadnegop bledu |
|
| Autor: | DeS [ 18.wrz.2007 22:50:24 ] |
| Tytuł: | |
Możesz walczyć sam i się uczyć z niewiadomym skutkiem albo oddać specjaliście i wyskoczyć z kaski, ale także z butów jak Ci auto zacznie śmigać. pozdr |
|
| Autor: | rossi20 [ 18.wrz.2007 23:18:21 ] |
| Tytuł: | |
Des nie bede walczyl sam bo nie wiem z czym nawet |
|
| Autor: | DeS [ 19.wrz.2007 09:47:23 ] |
| Tytuł: | |
Musisz wiedzieć, że doładowanie to nie wszystko. W trybie normalnym stosowana jest inna mapa paliwa i zapłonu. W połączeniu z właściwym doładowaniem masz taki efekt, że auto jedzie nietylko zdecydowanie szybciej, ale zmienia się również cała charakterystyka jego pracy, inna reakcja na gaz, brak szarpania, płynno i kultura pracy - czyli tak jak powinno być - naprawdę polecam bo różnicę naprawdę docenisz.. aha.. no i spalanie spadnie |
|
| Autor: | rossi20 [ 19.wrz.2007 10:48:27 ] |
| Tytuł: | |
no szkoda ze to automat i nie mozna sie pobawic , ale mam nadzieje ze doprowadzi sie go do serii i bede sobie smigal w miare dynamicznie |
|
| Autor: | wariatquattro [ 19.wrz.2007 20:56:22 ] |
| Tytuł: | |
rossi20 po pierwsze jak walczysz z niedomaganiem doladowania to wstaw sobie zew zegar od doladowania,bo BC to kibel i czasami moze klamac dwa gaz OUT 1,8(0,8bara)to normalne doladowanie AAN,brak ci overboost'u,ktory sie wlacza z niskich obr na 1,1 1,2 bara(2,1 2,2 na BC) wez od 1500-1800obr wcisnij gaz w podloge i sprawdz co pokaze na BC ja u siebie w serii w zyciu nie widzialem na BC wiecej jak 2,0 i generalnie mialem to w dupie
z jakiego miasta jestes? |
|
| Autor: | rossi20 [ 19.wrz.2007 21:18:30 ] |
| Tytuł: | |
z warszawy |
|
| Autor: | rossi20 [ 19.wrz.2007 22:52:57 ] |
| Tytuł: | |
czy te zegary wstawiane pokazuja doladowanie te realne czyli np. 0.8 bara (na BC 1.8) czy te komputerowe ??? wydaje mi sie ze te realne czyli 0.8 bara lub w overboscie 1.1-1.2 , pozdrawiam , czyli moze byc tak ze nie mam overboostu chwilowego a nie seryjnego doladowania??? dziekie z gory za pomoc i za wiedze wariatquattro |
|
| Autor: | wariatquattro [ 20.wrz.2007 07:34:00 ] |
| Tytuł: | |
realne wskazania BC to nie sa 'komputerowe' tylko to jest cisnienie lacznie z atmosferycznym wstaw sobie zew manometr i wtedy zobaczysz ile laduje najtanszy ok 80pln,ale za taka kase badziewko moze przeklamywac nawet 0,2bara
|
|
| Autor: | rossi20 [ 20.wrz.2007 10:14:24 ] |
| Tytuł: | |
czyli rozumiem ze "Auto Gauge" odpada???
|
|
| Autor: | krzycho0110 [ 20.wrz.2007 10:54:24 ] |
| Tytuł: | |
rossi20 napisał(a): czyli rozumiem ze "Auto Gauge" odpada???
![]() tak własnie mam auto gauge i ciula mnie ,jak go kupiłem to ładnie pokazywał a teraz to wiem ze kłamie, bo są różnice zawsze miedzy tym a tym na desce ,najlepszy ma Darek ale to juz cena sporra ,ale warto
odnośnie twojego budżetu ,jak ci lata pare stówek to daj go do niedzwiadka, osobiscie wole opcje takie jak pisał Zuru i wariat ,bo jak nie zrozumiesz na czym to polega to zawsze będziesz na usługach innych ,a to zawsze kosztuje mi jak coś niedomaga to pisze na forum i zawsze jest odpowiedz ,wtedy szukam po sugestiach innych kolegów = znalezienie przyczyny ,jeszcze nie było zeby ktoś nie pomógł
|
|
| Autor: | rossi20 [ 20.wrz.2007 11:02:56 ] |
| Tytuł: | |
wole oddac do Niedzwiadka na pierwszy raz |
|
| Autor: | Leo [ 20.wrz.2007 11:49:33 ] |
| Tytuł: | |
wydaj trochę kasy na greddy , kosztuje w granicach 420-450 zł. ale warto naprawdę. |
|
| Autor: | rossi20 [ 20.wrz.2007 13:32:07 ] |
| Tytuł: | |
http://s189.photobucket.com/albums/z135 ... CN1029.flv wariatquattro tu masz link do filmiku jak nagralem przyspieszenie i BC doladowanie - skrzynia automatyczna i na gazie jechalem , w pewnym momencie pojawia sie nawet 1.9 |
|
| Autor: | Leo [ 20.wrz.2007 13:33:55 ] |
| Tytuł: | |
uu generalnie to Ci nie jedzie tylko sie toczy... No nic, na serwis i niech sprawdzają... |
|
| Autor: | ciechwoj [ 20.wrz.2007 13:52:42 ] |
| Tytuł: | |
9 sekund do setki. zajmij sie autem bo moje MC na gazie leci szybciej
|
|
| Autor: | Sprinter [ 20.wrz.2007 14:36:16 ] |
| Tytuł: | |
Moim zdaniem bliżej 11-12s, takie auto objedzie nawet zdrowe C4 2.3. Udaj się z nim do doktora... |
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|