|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| adrianzxv |
|
|||
Dołączył(a): 20.maja.2008 22:27:36 Posty: 256 Lokalizacja: Biała Podlaska |
|
|||
| Góra | |
|||
| kkarol |
|
|||
Dołączył(a): 02.sie.2003 17:23:46 Posty: 366 Lokalizacja: PL Auto: BMW 320d |
|
|||
| Góra | |
|||
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| metyoo |
|
||||
Dołączył(a): 19.wrz.2009 21:43:05 Posty: 5990 Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica |
|
||||
| Góra | |
||||
| 2rafal7 |
|
|
Dołączył(a): 07.kwi.2008 20:47:37 Posty: 3345 Lokalizacja: Łódź |
||
| Góra | |
|
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| damiancz786 |
|
|||
Dołączył(a): 05.gru.2011 19:55:36 Posty: 30 Auto: Audi A6 Avant C5 4.2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Zagor |
|
|||
Dołączył(a): 07.sty.2005 11:02:49 Posty: 2719 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||



ale... i tu moje pytanie, o jakiej średnicy?? Zakładając że wydech ma 5 cm. czy wspawać rurę o tej samej średnicy?? Czy taka już wystarczy żeby zwiększyć ciśnienie w wydechu przed katem?? Bo osobiście myślałem wrzucić rurę na walcarkę i zmniejszyć średnice na krótkim odcinku do 4-4,5 cm, to na pewno zwiększy ciśnienie przed katem tworząc imitację katalizatora. Tylko teraz walcować na 4-4,5 cm średniczy czy wspawać o tej same jśrednicy co wydech?? ma ktoś w tym jakieś doświadczenie?? Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję 

