|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| GadAdrian |
|
|||
Dołączył(a): 18.sty.2015 14:27:24 Posty: 27 Lokalizacja: Osjaków Auto: VW Jetta5 2.0 TFsi |
|
|||
| Góra | |
|||
| bloku |
|
||||
Dołączył(a): 18.sty.2006 20:22:26 Posty: 5250 Lokalizacja: Reda (pomorskie) Auto: 80 2,3 10V |
|
||||
| Góra | |
||||
| GadAdrian |
|
|||
Dołączył(a): 18.sty.2015 14:27:24 Posty: 27 Lokalizacja: Osjaków Auto: VW Jetta5 2.0 TFsi |
|
|||
| Góra | |
|||
| drookash |
|
|||
Dołączył(a): 28.sty.2015 18:36:37 Posty: 4004 Lokalizacja: Bydgoszcz Auto: Leśnego dziadka |
|
|||
| Góra | |
|||
| GadAdrian |
|
|||
Dołączył(a): 18.sty.2015 14:27:24 Posty: 27 Lokalizacja: Osjaków Auto: VW Jetta5 2.0 TFsi |
|
|||
| Góra | |
|||





Czemu ??? Ano... wyobraź sobie, że 1.9TDI ma całkiem inny zakres obrotów niż 4.2 V8... i wiskoza jest inna - inaczej klei. Jako ciekawostkę podam iż np. kółko pompy wspomagania w S6 ma inną średnicę niż w zwykłym A6 4.2 - czemu ??? Różnica 1k rpm na górze wymusza być inne przełożenia na pompę...