Trochę jestem mądrzejszy.
Wymontowałem prowadnicę ssącą powietrza. Oczywiście króciec wyłamany. Mechanik próbował z tym walczyć, ale chyba kropelką i bez powodzenia. Wkleiłem większy króciec, przez niego przepuściłem wężyk. Na tydzień wystarczy, aż kupię nowy element.
Dodatkowo strasznie zawalone masłem. W marcu po tym jak mi zamarzła odma i wywaliło olej mechanik miał to wyczyścić. Raczej od marca robiąc długie trasy takiego błota by nie narobiło.
Uszczelka między przepustnicą, a prowadnicą również nie jest w najlepszym stanie. Jeszcze gorzej z zaworkiem o którym pisałeś. Poniżej zdjęcia:





Wyczyściłem to wszystko, króciec wkleiłem, zaworek gumowy na chwilę obecną dałem stary. Jest lepiej, jednak na piątym biegu dochodząc do 140 km/h zaczyna szarpać. Czy to może być wina tego gumowego zaworka? Jest szansa, że taki zaworek dostanę w serwisie, lub dobiorę? Z tego co widzę to nie występuje on w ETCE jako osobna część.
Jutro jeszcze podepnę VAGa i sprawdzę podciśnienie, wykasuję błędy i zobaczę co się pojawi. Ewentualnie co mogę sprawdzić, czy zalogować w VAGu, aby było dla Was użyteczne do oceny i podpowiedzi?
Z góry dzięki!